Hotel Atli bay ka maxim ****

Matig

17 reviews over Hotel Atli bay ka maxim in het Nederlands

GEEN AANRADER!!

M. B., 20-7-2008

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest. Een ramp was het! We kregen in de bus vanaf het vliegveld naar ons hotel te horen dat het hotel dat wij geboekt hadden overboekt was. We zouden naar een ander hotel die bijna het zelfde zou zijn qua aantal * en prijs. We kwamen 's nachts aan, we waren met 2 families, en zouden 2 kamers naast elkaar krijgen. Uiteindelijk niet gelukt. Dat zien we door de vingers. Toen we in onze hotel kamer kwamen waren er maar 2 bedden en we waren met 3 personen. Dus kregen we een opklapbed! KEI HARD. Onze vrienden met 3 kinderen kregen een 4 persoons kamer, er moesten bij hun 2 opklapbedden worden geplaatst. De volgende dag aan het zwembad, werd er drugs aan onze vriend aangeboden! Schandalig! Zijn zoon zat ernaast! In hun badkamer bleef iedere keer 3 cm water staan. De openbare toilets niet schoon, geen toiletpapier, overal etensresten en we hebben uit ellende alleen maar eieren gegeten omdat het niet te vreten was! Het enige leuke aan dit hotel was de fotoshoot.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

Pelidaro, 25-8-2005

24-08-2005 terug gekomen en ik kan 1 ding zeggen Touroperator bedankt voor deze rot vakantie.Kamer 1e etage met uitzicht op een opslagplaats, alles erg vies,zwembad(rand) met bakolie en resten vlees dus ... oorontsteking. Ruzie gehad met hotelleiding over de frisdranken (cola is net water geen koolzuur) doen ze voor de russen, die daar voor 95% zijn. Ik kan nog heel lang doorgaan maar heb daar gewoon geen zin meer in. 1 "pluspunt" een aantal obers zijn super vriendelijk. Zeker geen 4+ hotel.

anja en peter, 20-8-2005

Wij zijn net terug en dit was onze eerste keer naar turkeye en door dit hotel is het ons niet bevallen door o.a. de volgende punten:

overboeking 2 gezinnen in een kamer

vieze plastic bekers

aangelengd drinken

weinig entertaiment

airo valt s,nachts regelmatig uit (express)

eten ook niet echt geweldig

volgens animator is hotel 2 sterren waard

mario, 16-8-2005

de vijftiende teruggekomen.ik kan maar één ding zeggen. nooit meer!

lees wat bert hier eerder heeft gemeld en ook vele andere.

zelf ook twee dagen in een ander hotel gezeten.(een ander hotel als de meeste andere,was een 5 sterren,maar nog niet 2 waard).ook atli bay is zijn sterren echt niet waard. neckermaan heeft de verkoop gestopt vertelde onze hostess.

zij heeft onze klachten serieus genomen.

wil je trouwens afvallen dan is dit het ideale hotel.we zijn alle vier wat kilo's kwijt.

één pluspunt zijn de obers,die ook geen goede verstandhouding hebben met de russen,ze zijn vriendelijk alleen jammer dat ze redelijk duits kunnen maar helaas geen engels.

Sonja, 15-8-2005

Wij zijn hier in juli 2005 geweest ;het hotel doet mooi aan ,alleen de kamer die we hadden die was gewoon veel te klein en niet schoongemaakt toen we er op kwamen(ook verder niet gebeurd).De badkamer was heel erg vies,verder lekte onze airco continu in de slaapkamer(waar niks aan gedaan werd)en zo zijn er nog wel meer dingen.

Het eten was op zich goed alleen met drinken moest je uitkijken of de bekers wel goed schoon waren want dat werd vluchtig door wat water gehaald en schoon is het ,in hun ogen.

Het zwembad was wel aardig maar veel te weinig gloor erin ;enje moest heel goed opletten langs de randen.En veel zieken met oorontsteking en darmproblemen

Het pers. van de bediening is niks op aan te merken hele fijne mensen.

Misschien dat het een goed hotel was toen het in handen van Riva nog was ,maar nu nee het heeft veel achterstallig onderhoud.

Bert, 12-8-2005

Via Touroperator net terug. Vakantie zeer slecht bevallen. Hotel bleek overboekt (kwam regelmatig voor). Zijn voor 2 dagen overgeplaatst, hebben dus 1 dag verloren met in/uitpakken en verhuizen.

Bij aankomst 2-persoonskamer toegewezen terwijl we een familiekamer hadden geboekt. Uiteindelijk wel de 4-persoonskamer gekregen. Kamer ontzettend klein: badkamer (slecht onderhouden), 2-persoons slaapkamer en "woonkamer" met harde slaapbank en oude stretcher. Housekeeping was ook slecht. Kamer maar 2x schoongemaakt, handdoeken maar 2x verschoond.

Hygiëne bars zeer slecht. Bier in plastic bekers (werden nauwelijks gespoeld). Aangelengde frisdrank (weinig koolzuur). Eten viel tegen, veel mensen met darmklachten.

Hygiëne in zwembad zeer slecht: vies water, alg tussen tegels, geen toezicht. Dreef bv zonnebrandcrème in water.

****(*)?? Zeker niet!! We raden een vakantie hierheen zeker af!

Boytie, 12-8-2005

Helaas is het geen RIVA hotel meer ,en dat was duidelijk te merken.Het is nu in Russschise handen.Zijn net terug.Wat een drama.

Het hotel is elke dag overboekt.Slechte service,slechte hygiene,loze beloften,geen toezicht(bezopen Rus verdronken),vies zwembad,veel zieke mensen.

Mocht je nog kunnen overboeken doe dit dan.Het zullen wel Turkse ***** sterren zijn maar dit valt onder **/***.

jeegeetje, 11-8-2005

we zijn 8 dagen geweest begin augustus het was erg warm, maar dat weet je als je naar turkije gaat.

het personeel is erg vriendelijk, en zijn altijd in voor een praatje als de chef niet in de buurt is.

eten was fantastisch nog nooit zoveel bij elkaar gezien.

een tip boek de dagtripjes tegenover het hotel is de helft goedkoper dan bij de reisorganisatie. de kamers waren erg ruim en schoon. Toen wij er waren zijn er geen relletjes geweest met russen alles was rustig en gezellig, op sommige Hollanders na die wel heel veel en luid zaten te klagen.

wim, 10-8-2005

het turkse personeel was goed en aardid

het zwembad is een drama er is geen plaats de ligbedden zijn om acht uur in de ochtend alle bezet

het zwembadwater is erg vies iedereen die ik sprak had te maken met oorontstekingen bij ons drie van de vier

de tegels om het bad zijn spekglad

het eten is ook slecht veel mensen met darmklachten

wij zijn drie keer bij de dokter in konakli geweest en met ons vele hollanders

er zijn in dit hotel ook zeer veel onvriendelijke russen

kortom was dit voor mij een zeer slechte vakantie

Sander & Marije, 9-8-2005

Wij zijn hier geweest van 28/07 tot 04/08. Wij vonden het een goed hotel, met een grote schone kamer. De airco was heerlijk. Eten was goed en gevarieerd. Het zwembad was netjes maar erg druk en daarom lagen wij meestal aan het strand. Het zeewater was gewoon warm en niet al te schoon.

De temperatuur was een minpuntje, het was wel heel erg warm.

De gasten waren voornamlijk Russen en Duitsers met hier en daar een verdwaalde Nederlander. Die Russen zijn niet echt een vriendelijk volkje.

Al met al een leuke vakantie.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atli bay ka maxim in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atli bay ka maxim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atli bay ka maxim scoort een 5.24 uit 10 op basis van 17 reviews.