Appartement Ases

Appartement Ases
Ases

10 reviews over Appartement Ases in het Nederlands

manouk en michel, 21-2-2006

Wij zijn er afgelopen oktober geweest. Een aardig hotel met vriendelijk personeel. Het zwembad lag onder de bladeren en viezigheid. Na een aantal opmerkingen, dat het toch wel fijn zou zijn om in een schoon zwembad te zwemmen werd niet naar geluisterd. Ze waren niet van plan om het even schoon te maken, hierdoor waren wij dus verplciht om naar het strand te gaan..De sleutel van het appartement lag iedere dag op de toonbank van de receptie en werd nooit weggehaald. Dit gaf ons niet het idee, dat wij veilig spullen achter konden laten..Verder vond ik het wel een aardig hotel.
    Gereisd anders in februari 2006

Mieke, 18-2-2006

Afgelopen zomer naar Ases geweest. Hebben hier een prima tijd gehad. Wij vonden het appartement prima, voor twee personen was het groot genoeg.

Het personeel van Ases was erg vriendelijk,gezellig en behulpzaam. Jammer was inderdaad dat het zwembad vanaf 14.00 in de schaduw lag.

Gereisd anders in februari 2006

Saskia, 28-7-2005

Dit jaar naar appartement Ases geweest. Rustige ligging, een kwartiertje lopen naar het strand. Vriendelijk en aardig personeel! De kamers erg kaal en verwacht er niet te veel van. Het zwembad ligt ook in de schaduw en er is geen animatie. Vanaf het balkon keek ik op een onafgemaakt gebouw. Verder erg rustig en klein appartement wat wel z'n voordelen heeft.

Voor de rest prima vakantie gehad.

Gereisd anders in juli 2005

jeroen, 19-7-2005

op zich een mooi appartement alleen erg kaal ingericht niets om het iets op te fleuren. personeel was aardig weinig mee te maken gehad. minpunt: zwembad lag groot deel van de dag in de schaduw en lag weg gedrukt in de hoek van de tuin. afstand naar de stad viel mee. het strand viel ook mee. jammer inderdaad dat de enorme balkons niet waren voorzien van enig meubilair.

Gereisd anders in juli 2005

Bert, 10-5-2005

Een zeer prettig en schoon appartementen

complex, ongeveer 600 meter van het strand. Een ruime kamer met airco voorzien van zeer groot balkon, met, aan de voorzijde, een leuk uitzicht.

Het enige minpunt was dat je vlak naast een minaret zit: midden in de nacht word je door een bandje hard uitgenodigd om te gaan bidden.

Het personeel was heel vriendelijk, maar wel heel nadrukkelijk aanwezig. Het eten was niet slecht, maar ook niet echt heel bijzonder. Misschien moest de kok nog een beetje op gang komen.

Een goed appartementencomplex in ieder geval om in te verblijven.

Gereisd anders in mei 2005

Marij Verstraten, 15-4-2005

Ja heel leuk hoor, we hebben ons echt geamuseerd
              Gereisd anders in april 2005

stef, 7-12-2004

ik weet niet waar die andere mensen langs zijn gelopen naar het strand maar je ben er echt zo het personeel is super het eten ook het centrum ben je ook zo alleen na de haven is een flink stuk lopen maar met de taxi kost geen drol ben je erzo ases is voor mij in iedergeval perfect bevalle en volgend jaar ga ik zeker terug

Gereisd anders in december 2004

Natascha, 7-8-2004

Op zich heel leuk appartement met heel vriendelijk personeel.Afstand naar het strand en het centrum vallen bij die temperatuur zeer tegen!!!!! Is ook echt wel meer dan de 700 meter wat bij Peter Langhout werd omschreven.Uitzicht inderdaad vrij beroerd als je aan de achterkant zit. Kijkt uit op een half afgemaakt complex
                  Gereisd anders in augustus 2004

Koos, 16-7-2004

De appartementen zien er keurig uit en hebben allen een groot balkon. Aan de achterzijde is het uitzicht een stuk minder, namelijk een nieuw complex in aanbouw op 5 meter afstand.

Hoewel in de folder van Pasatours vermeld echter géén televisie op de kamer, en géén zitjes op het balkon. Verder is de afstand naar het strand en zeker naar het centrum zijn best pittig, vooral als het boven de 40 graden is. Als je bovenstaande géén bezwaar vindt, is het zeker de moeite waard. Personeel en service is verder prima.

Gereisd anders in juli 2004

Dave, 30-6-2004

Super gezellig appartement.

Heel vriendelijk personeel en mooie kamers.

echt de moeite waard.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ases in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ases zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ases scoort een 8 uit 10 op basis van 10 reviews.