Appartement Angora ***

Angora
9,1

13 tips over Angora

Niels, 9-7-2015
's Middags kun je ongestoord een heerlijke dürum kebab nemen voor een prikkie!
bartoomen538, 2-9-2014
Voor goed eten wat ook nog eens goedkoop is zou ik de keuken van Angora aanraden, probeer de Turkse maaltijd eens, verrassend lekker! Voor de lunch is de Durum een aanrader, alles wordt vers gemaakt, niet zo'n kleffe vette hap als je hier vaak voorgeschoteld krijgt, dat mag je voor 4 TL (€1,30) echt niet missen. Mag het iets meer kosten dan kun je leuk eten in de haven (voor/hoofdgerecht incl drinken ong. 20/25 euro p.p.), restaurants Alanya Port, Harbour en Red Tower Brewery zijn erg leuk!
Elles de Caluwé, 11-8-2014
Geen uitjes boeken via de reisleiding maar via Murat of Izzet (eigenaren hotel). Scheelt je enorm veel geld en je hebt gegarandeerd een topdag!

Diana, 17-7-2014

Wij hadden kamer 103, en was super. Lekker ruim en heerlijk balkon. In de middag schaduw, en dat vonden wij erg prettig.

Wanneer je iets wil ondernemen, excursie o.d. Vraag het aan de eigenaren, en zij helpen jou graag. Echt top!

Roelof Hooijer, 6-7-2014
Met de dolmush naar de burcht (vertrekt onderaan de weg naar de burcht) en eventueel terug lopen. Boven op de burcht prachtig uitzicht en ook onderweg naar beneden mooie vergezichten en winkeltjes.
D. van den Heuvel, 20-1-2014
Probeer "Mama's Special" en eet een authentieke Turkse maaltijd!

carolien makkink, 11-9-2013
gewoon daar eten.niet duur en super goed
welshterrier, 11-9-2013
Boottrip, altijd leuk,overal te boeken voor 20,00 euro
Natasja, 11-7-2013
meatballs in casserole bij angora zelf is overtreffelijk lekker
saskia leenders, 10-8-2012

we zijn naar de canyon geweest boven in de bergen,echt een aanrader,wel een jasje meenemen.

ook zijn we naar waterplanet geweest,je moet met een zwemband veel omhoog sjouwen en met 40 graden valt dat niet zo mee,het strand was leuker.