Hotel Alperbey ***

Hotel Alperbey
Alperbey
5,7

78 reviews over Hotel Alperbey in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad in alperbey!

l&a, 14-8-2013

Leuke vakantie gehad in het alperbey hotel, vriendelijk personeel ! Vooral de receptie! Het diner moet beter.. Tis nou niet super geweldig.. Ontbijt en lunch zijn prima verzorgd! Kamer is netjes en elke dag schone handdoeken. Mooi zandstrand in de buurt op ong 10 min en aan de andere kant heb je het centrum op 10 min dolmus afstand. Al die slechte beoordelingen zijn niet waar ;)
Gereisd met partner in juli 2013

Prima hotel!

l&r, 30-7-2013

Prima hotel, schoon, vriendelijk personeel, eten niet heel gevarieerd maar wel vers en goed verzorgd. Ligt net buiten het centrum van alanya maar met de lijnbus voor 2tl pp ben je ongeveer na 10 midden in het centrum en nabij het mooie kleopatra strand.
Gereisd met partner in juli 2013

mooit meer al is het gratis

sandra, 9-8-2012

NOOIT MEER niet doen mensen

gwoon geen woorden voor eten slecht schimmel overal

viese kamer arco kapot beloofde nieuwe kamer kregen we een waaiertje vieze handoeken vies eten vreselijk personeel echt niet doen al in nou we moesten elke dag buiten eten turkije ok maar dit hotel ECHT NIET DOEN

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

SUPER!

diana, 2-8-2011

al de reacties die er staan kloppe niet meer!!! Er is een nieuwe eigenaar en ze hebbe maand over moete doen om alles in orde te maken al het personeel is nieuw de kok, alles is veranderd! Super service! leuk personeel! eten ook super goed! snachts met zijn alle pool party gehoude van jong tot oud! Lekkere vakantie gehad,, echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2011

redelijk hotel

Daan, 24-9-2010

Niet te veel verwachten van dit hotel, als je zelf vriendelijk bent, is het personeel dat ook.

De hygiene in Turijke is anders dan hier, dus hou daar dan ook rekening mee. In Turkije is het normaal bij bepaalde gangen van eten, dat wat smorgens over is, smiddgags verwerkt wordt in een andere vorm en zo ook voor het avond eten.

Wij hebben ons prima vermaakt. het hotel is niet bijzonder, klein zwembad, en verder niet veel te doen., maar ok, als je een weekje er tussen uit wilt, en je niet al te druk maakt om kleine dingen is het prima te doen.

Was er iets niet in orde, qua handdoeken, wc papier, of stukke kraan, gewoon vragen, werd meteen, of in ieder geval dezelfde dag gemaaakt.

Niet te druk maken om het hotel, bedden zijn prima, geniet gewoon van wat Turkije te bieden heeft.

Gereisd met partner in september 2010

Mooi Hotel

Francine, 23-7-2010

Het was een mooi Hotel,

We hebben het hier prima naar ons zin gehad. de reactie komen van een tijd geleden al. maar het is ontzettend veranderd, er ziten nu andere eigennaren in. Vanaf mei is het veranderd, en wij zijn hier in de mei vakantie naar toe geweest, ook zijn we twee weken geleden wgeweest, het was super!! We gingen er met niet veel verwachtingen heen in de mei vakantie, maar het is echt een super vakantie geweest, twee weken geleden was het nog bneter, het eten smaakte nog beter, en het is echt een super vriendelijk personeel!! kortom super!!

Gereisd met partner in juli 2010

Zeer slecht

Karin, 14-7-2010

Dit was mijn eerste vakantie in Turkije en direct mijn laatste. Wat een slecht hotel! All-inclusive stelt echt niets voor. Hele dag lauw drinken, wat gewoon wordt ingeschonken uit Aldi-flessen. Personeel maakt een chagarijnige indruk. Eten is echt heel erg slecht. We zijn elke avond uit eten geweest, ondanks all-inclusive! Zo slecht hebben wij nog nooit meegemaakt. Ik snap sommige recensies ook niet? Kan me niet voorstellen dat dit hotel zo hoog kan scoren.
Gereisd met partner in juli 2010

Never never again

P.Schroeder, 3-7-2010

Slecht slechter slechts.

Verschrikkelijk sfeer, ruzie personeel onderling, veel russen, eten smaakloos en koud, koud water, geen sat tv, geen sfeer, waardeloos waardeloos!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Slecht slechter en slechts

Schoeder, 3-7-2010

Pluspunten: Schoonmaak kamer goed,dicht bij strand,goede aansluiting Dolmus.

Minpunten: Eten verschrikkelijk slecht

Veel russen en polen, geen alcohol in inclusief, alleen grote aldi/c-1000 cola en sinas en andere softdrinks, baar sluit om 22.00 uur en blijft dicht,eten koud en verschrikkelijk on-smaakvol, geen variaties, ongezellig, koud water, gen toiletpapier. Kor gezegd hij is 3 sterren maar nog geen nikel waard.Pas op voor oplichting, bedden liggen helemaal door. mensen PAS OP!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

geweldige vakantie gehad hier

Barbara, 7-6-2010

Wij gingen met niet al teveel verwachtingen naar dit hotel toe, naar het lezen van de beoordelingen. Kan alleen maar zeggen dat het gewoon super was.

Zeer vriendelijk personeel, die echt alles voor je doen. Toen wij er waren was het niet erg druk in het hotel en kregen het eten dan ook aan tafel geserveerd, het eten was heel lekker en zeer gevarieerd. kamers schoon en ruim.

En dan dit alles ook nog voor een hele leuke prijs. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alperbey in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alperbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alperbey scoort een 5.73 uit 10 op basis van 85 reviews.