8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alantur (gesloten)**** bij :

64 reviews over Hotel Alantur (gesloten) in het Nederlands

Super mooi

Marianne, 28-10-2016

Alantur is een super mooi en net hotel.

Alles is er schoon en de tuinen zijn prachtig en worden zeer goed onderhouden.

Kamers zijn mooi en ook schoon.

Service is super . Als je iets vraagt wordt het direct voor je geregeld.

Het eten is er lekker. Alles wordt ter plekke voor je neus gebakken en daarom is het lekker knapperig en warm .

Zwembad en strand eveneens super netjes en mooi.

Ook de kinderen vermaken zich prima in de speeltuin en daar word er tevens ook zeer goed opgelet.

Wij hebben super genoten van onze vakantie in dit prachtige hotel

Gereisd familie in oktober 2016

Dear Marianne,

Thank you very much for your nice review and that you took the time for sharing your experience about Alantur Hotel. We are happy that you enjoyed your stay in our hotel and we are looking forward to welcoming you again to be attending to you for having one more time a wonderful holiday with unforgettable memories.

Kind regards,

Heerlijke vakantie

R & W, 12-10-2016

Alantur is een goed hotel met mooi aangelegde tuinen, een heerlijk groot strand waar je zeker niet dat handdoekje leggen probleem hebt.

Het eten was gewoon goed, het had iets uitgebreider mogen zijn.

De kamer was netjes en schoon.

Gereisd met partner in september 2016

Dear R & W,

Your Alantur Hotel Team

Fantastisch hotel op een fantastische lokatie

Nadine schuurmans Mensínk, 19-9-2016

We komen hier al 5 jaar, dat is kort vergeleken bij de meeste stamgasten ( sommige al 26 jaar) en dat zegt al genoeg! Dit hotel heeft alles wat het voor ons tot een topvakantie maakt! Hotel direct aan het strand waar je door een mooie, goed verzorgde tuin naartoe loopt! Lang en breed privestrand waar je geen handdoek hoeft te leggen omdat er plek genoeg is! Eten is goed, en op alle plekken van het resort te verkrijgen! Personeel is vriendelijk, hamam is buitengewoon goed en de massages heerlijk ontspannend! Animatie voor volwassenen zou een aandachtspuntje zijn maar daar komen we niet voor, voor de kinderen helemaal top! Voor vertier ben je met een paar minuten in Alanya waar je je uit kan leven! Aanrader is eten op de pier ( a la carte ) , geweldig uitzicht! Super hotel en complimenten aan al het personeel! Tot volgend jaar
Gereisd met partner in augustus 2016

Liebe Nadine Schuurmans Mensink,

vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Urlaub hatten und mit unseren Hoteldienstleistungen ein weiteres Mal zufrieden waren. Wir hoffen, dass Sie noch viele weitere wunderschöne Urlaube mit unvergesslichen Erinnerungen im Alantur Hotel verbringen werden. Es ist uns stets eine große Freude und Ehre, Ihr Gastgeber zu sein.

Liebe Grüße

Ihr Alantur Hotel Team

Karin, 19-9-2016

Wat afgelegen maar dolmus stopt vlakbij het hotel, op kwartiertje ben je in Alanya. Mooie tuin en nette kamers, strand aangrenzend aan hotel. Voldoende ligbedden en parasols op het strand. Op het domein vind je koelkasten gevuld met water en fruitsapjes, dus niet aanschuiven aan bars. Eten zeer lekker en verzorgd. Personeel en animatie zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog terug! Alanya zelf is een gezellige stad om rond te kuieren, groot aanbod van winkels, gezellige terrasjes. Langs haven zeker een wandeling maken, 's avonds erg gezellig en voor lekker eten beveel ik La Luna aan. Echt de moeite!
Gereisd met partner in juni 2016

Dear Karin,

Paradijselijk

Fam. Buiten, 8-8-2016

Het hotel is op een prachtige rustige locatie. Alles is aanwezig om een heerlijke vakantie te beleven. De kamers zijn mooi en schoon. Het buffet is niet heel groot maar al het eten is heerlijk en met zoveel liefde voorbereid.

Het personeel werkt enorm hard om het alle gasten naar hun zin te maken.

Met de taxi ben je voor 10,= euro midden in het centrum van Alanya waar heel veel mooie winkels zijn. Rond het hotel zijn helaas geen winkels.

Iedere avond is er een mooie show en het entertainment team doet zijn best iedereen de hele dag te vermaken.

Wij gaan nooit voor een tweede keer naar hetzelfde hotel maar hier willen we graag naar terug. We hebben echt een geweldige vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2016

Deart Fam. Buiten,

Thank you for your nice review. We hope you will experience many more time wonderful holidays with unforgettable memories at Alantur Hotel. We look forward to welcome you again.

With kind regards,

Your Alantur Team

Redelijk

Marja, 26-6-2016

Goed hotel, fantastische tuin en goed eten, weinig variatie. Min punt de airco ging pas 15 juni aan. Daarna ook pas op gezette uren. 's Nachts van 2.00 tot 7.00 uur helemaal uit, terwijl het overdag 38 en 's nachts 28 gr was! Slecht geslapen. Erg weinig mensen waardoor bepaalde voorzieningen er niet waren. De 2e week kwamen er 2 bussen met Turkse schoolkinderen waardoor zij in de meerderheid waren. Ook met excursies weinig gasten, veel ophaaladressen en ver weg, lange transfers. We hadden 'n excursie naar een kloof en kregen i.p.v. een koel busje een jeep, waar we met 12 mensen aan elkaar geplakt zaten achterin. De hele dag de zon recht op je, stikheet! Tot slot de zee bij het hotel is best wel gevaarlijk, werd heel snel diep, sterke stroming en door de zachte bodem kwam je er moeilijk uit.
Gereisd met partner in juni 2016

Dear Marja,

Thank you very much for your review and that you took the time for sharing your experience about Alantur Hotel. Your comments are carefully evaluated and for the part which is belonging the hotel, we are taking them into consideration for the necessary improvements in this direction. We are looking forward to welcoming you again to be attending to you for having an enjoyable holiday with nice memories.

Uitstekend

Viola Timman, 16-6-2016

Nu al meerdere keren in dit hotel geweest en ondanks een wisseling van management is de service nog steeds uitstekend. Ontzettend behulpzaam een aardig personeel.

De tuinen zijn prachtig en goed onderhouden en de kamers zijn ruim en schoon. Heel spijtig dat er weinig gasten aanwezig waren. Toch was het eten ruim voldoende en zeer gevarieerd. Dit hotel kan zeker op mijn terugkomt rekenen.

Gereisd met vrienden in april 2016

Dear Viola Timman,

Thank you for your nice review. It is a pleasure and honor for us to host you. We hope you will experience one more time a wonderful holiday with unforgettable memories at Alantur Hotel. We look forward to welcome you again.

With kind regards,

Your Alantur Team

Mooie plek en hotel

Henri, 10-5-2016

Hotel is van eigenaar verandert en wij kwamen 1 dag na de opening. Dus erg rustig, Duitsers van middelbare leeftijd en geen andere kinderen. Het hotel ligt aan het strand en heeft een prachtige tuin. Erg goede WiFi, beter dan verwacht en geen gedoe met aantal apparaten en gratis. Eten is prima, maar wel een beetje saai en beperkt. Omdat ze net open waren dus erg rustig en dat was wel jammer vooral voor de kinderen die zich verder wel vermaakt hebben. Dus prima plek en heel mooi en verder mooi en goed geregeld.
Gereisd familie in mei 2016

Dear Henri_12,

Thank you very much for your nice review and that you took the time for sharing your experience about Alantur Hotel. Your comments are carefully evaluated and we are taking them into consideration for the necessary improvements in this direction. We are happy that you enjoyed your stay in our hotel and we are looking forward to welcoming you again to be attending to you for having one more time a wonderful holiday with unforgettable memories.

Top hotel

GP, 3-5-2016

Dit was de tweede keer dat we hier geboekt hadden. Heerlijk hotel, direct aan het strand. Ook zijn er diverse zwembaden, dus je kan de rust opzoeken als je dat wil, of juist wat meer gezelligheid. Handdoeken service bij het zwembad. Vriendelijk personeel, prima en gevarieerde keuken en je kan gezellig buiten eten. All-Inclusive top geregeld. Kamers zijn erg comfortabel en schoon. Goede gratis WiFi door het hele hotel, zelfs op het strand! Leuke animatie. Wel wat ver van het centrum, maar dat is met openbaar vervoer prima te doen.
Gereisd familie in mei 2015

Dear Guest,

Thank you for your rewiev. We would be happy to attend to you again in Alantur Hotel with our exclusive service and trust that you will experience one more time a wonderful holiday with unforgettable memories.

With kind regards

heerlijk hotel zeer scherpe prijs en kwaliteit

Raymond, 3-1-2016

Mooi hotel alles aanwezig voor de Kids. Dichtbij centrum 15 minuten met de bus of gratis bus vanaf hotel enkele keren per dag. Met de taxi is het ook goed (koop) te doen advies betalen in lira vanaf de taximeter is het goedkoopst. Prima vakantie gehad. We gaan terug.
Gereisd familie in augustus 2015

Dear Guest,

Thank you for your rewiev. It would be a pleasure and honor for us to host you again at Alantur Hotel and hope to welcome you in this season too.

With kind regards

Your Alantur Hotel Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alantur (gesloten) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alantur (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alantur (gesloten) scoort een 8.58 uit 10 op basis van 71 reviews.