Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa *****

Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa
Alan Xafira Deluxe Resort & Spa
5,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa bij:

7 tips over Alan Xafira Deluxe Resort & Spa

Petra, 21-8-2014
Enzoverder, enzoverder... lees ook maar alle andere commentaren via google.be op andere sites.
Michel Hartman, 20-8-2014
Advies minimaal 2 jaar wachten alvorens dit hotel te boeken!!
tedjeforever, 19-8-2014
Ook wij hebben topper Eveline van Bart gesproken, schijnbaar had zij een andere kleur bril op als ons en was zij en het reisbureau niet op de hoogte van deze problemen voor wij vertrokken naar dit hotel! Volgens haar eigen zeggen is zei daar elke dag sinds de opening van s ‘morgens tot s ‘avonds laat aanwezig.

Hans, 15-8-2014
Je hoeft echt niet te zoeken naar de onvolkomenheden zij zijn gewoon waarneembaar. Ook wij hebben topper Eveline van Bart gesproken, schijnbaar had zij een andere kleur bril op en was zij en Adotravel niet op de hoogte van deze problemen voor wij vertrokken naar dit hotel!? Volgens haar eigen zeggen is zij daar elke dag sinds de opening van s'morgens tot s'avonds laat aanwezig.
Sunay Pamboer-Cam, 14-8-2014
Tip voor ADO Travel is mijn inziens wel om er een extra, Nederlands en Turks sprekende reisleider (ster) gedurende deze periode bij te zetten, om de kwaliteiten van de geweldige reisleidster Eveline van Bart (professioneel, oplossingsgericht en doortastend) te blijven waarborgen!
Hans, 12-8-2014
Het eten kent geen variatie of thema's. Voor alle bars (1 bij het zwembad en 1 in het hotel) staan lange wachtrijen hierdoor een wachttijd tot meer dan uur. Indien je iets wil eten loop tegen het zelfde probleem aan lange wachtrijen bij het warmbuffet ( 1 lange rij voor alle gasten van 815 kamers +\- 2500 gasten ) Plus punt je leert makkelijk mensen kennen, alle gasten hebben iets met elkaar. ( de klachten) TIP blijf weg hier!!!

Fam. België, 19-7-2014
Tip: De vlieghaven van Gazipasa ligt dan wel korter bij, bij meer dan 2 vliegtuigen op een half uur die er landen of vertrekken, loopt alles in de soep. Toch beter via Antalya?

Onze bezoekers bekeken ook: