7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alaiye Kleopatra Hotel**** bij :

111 reviews over Hotel Alaiye Kleopatra Hotel in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

joey prince, 14-7-2016

Prima gelegen hotel. Nette kamers, goed zwembad. Eten is minder. Service top
Gereisd met vrienden in juli 2016

Dear Guest,

Thanks to choose our Hotel Alaiye Kleopatra for your accommodation. We wish you had a nice holiday here. We would be very happy to welcome you at our hotel again.

Sincerely,

zoals elk jaar fantastısch!

K de leeuw, 4-6-2016

Wederom een heerlıjke kamer dıe elke dag netjes en goed werd schoongemaakt,

Mustafa ESKIL en Görkem bıj de receptıe zıjn er aardıg en behulpzaam.

Het eten ın het hotel zelf vınd ık wat mınder dat komt omdat ık lıever buıten eet.

dıt hotel ıs ook zeer geschık wanneer je van het strand houd het ıs enkel de straat over steken en je bent op het lekkere kleopatra beach.

helaas dıt jaar nıet elke dag avond anımatıe maar dıt kwam omdat het hotel nıet compleet volgeboekt was.

Mıj zıen ze hıer zeker terug.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Dear K de Leeuw,

Heerlijk

SAM, 2-6-2016

Heb een superleuke tijd gehad wil helemaal nog niet naar huis. Mustafa Eskil van de receptie was zo vriendelijk gaf tips over van alles. Alleen het zwembad is een beetje klein maar wat wil je midden in het centrum.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Dear Sam

Alaiye Kleopatra Hotel

Prima verblijf alleen eten was niet geweldig

Bram, 10-8-2015

26 juli 2015 vertrokken naar turkije voor een (feest)vakantie met vrienden! Hotel was erg netjes en werd vaak schoongemaakt! Erg vriendelijk personeel en de Hamam is zeker een aanrader ook al kost het geld. Wij vonden de kwaliteit van het eten niet geweldig, de kip was vaak droog en het leek of het fruit en de groente er al weken stond. Het gratis drinken van 10:00-23:00 is wel erg fijn en je hebt keuze uit aardig veel lokale alcoholische dranken. Het uitgaansleven is op ongeveer een kwartier lopen, maar wij pakten heen vaak voor 15 lira (5 euro) de taxi. Het uitgaan is gezellig, maar niet heel spetterend.

Uiteindelijk was het dus een hele gezellige vakantie, maar voor het eten moet je het niet doen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Dear Bram

Gewoon goed!

Gewoon goed!, 12-6-2015

Niet super, zeker niet slecht...gewoon goed hotel. Vriendelijk personeel in het ganse hotel, gelegen op een boulevard maar helemaal geen last van lawaai tijdens de nacht, zwembad niet groot en niet veel ligbedjes (ideaal buiten seizoen maar zeker niet in hoogseizoen wanneer er veel volk is), het strand was vlakbij en ideaal, bedjes kan je huren voor 1 dag aan de receptie van het hotel. Het eten in het hotel was lekker en vrij variabel. animatie was minder maar 's avonds zijn er genoeg leuke dingen te doen. Je kan gerust te voet naar het centrum op amper 1 km wandelafstand met massa's winkeltjes, teveel zelfs :). Mijn partner en ik hebben er toch van genoten die week en...klagen kan je altijd hé.
Gereisd met partner in juni 2015

Alaiye Kleopatra Hotel

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar!

trudievaneck, 9-5-2015

Meer dan vriendelijk personeel, goed en schoon hotel met een geweldige ligging, midden in het centrum en 100 meter van de zee af. Eten en drinken was goed verzorgd. Zoveel lieve mensen die daar werken en hun best doen om het jou naar je zin te maken, animatie door Erkan goed verzorgd, de obers Osman, Emre, Omer, Teskin, Umit en alle andere moeilijk te onthouden namen hebben ons een geweldige vakantie bezorgd!
Gereisd familie in april 2015

Goed hotel

tinekedoddema, 20-10-2014

Hotel heeft wat pluspunten maar ook zeker minpunten, kamers zijn goed maar de bedden zijn slecht, veel te hard. Sommigen van het personeel zijn merkbaar aan vakantie toe in oktober, kortaf en niet vriendelijk, anderen daarintegen zijn super vriendelijk, met name Mr Bean die iedereen het naar zijn zin probeerde te maken. Eten is redelijk, wat voor een 4* hotel in Turkije te verwachten is. Zwembad is veel te koud, misschien lekker in de zomer maar je bevriest erin in de winter. Hamam behandeling stelt niet veel voor, met drie personen in een dik uur klaar ! Ligging is super, dicht bij het strand en centrum !
Gereisd familie in oktober 2014

Alaiye Kleopatra Hotel

Zeker een aanrader, maar geen all inclusive

Pernille, 11-9-2014

Het hotel is, door een weg, gescheiden van het strand. Het is een prachtig gerenoveerd hotel meteen uitstekende service. De all-inclusive is niet geweldig. Je moet bijvoorbeeld betalen voor de bedjes, voor de ijsjes en het eten en drinken na 23:00 uur. Echter, het hotel besteed veel aandacht aan feedback van gasten. Verder een prima hotel met een goede ligging en mooie kamers.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Dear Pernille,

Mooie vakantie

frans, 6-9-2014

We zijn vandaag teruggekomen van 2 weken Alaiye Kleopatra en hebben enorm genoten. De kamers zijn vorig jaar gerenoveerd en zien er piekfijn uit met een mooie grote badkamer. De schoonmaak van alle ruimtes inclusief kamers is perfect. De afstand tot het mooie strand is 5min en dus geen enkel probleem om smiddags even naar hotel terug te gaan voor de lunch. Het eten was voor ons ruim voldoende en afwisselend waarbij 15 soorten brood bij het ontbijt standaard was!!! Het zwembad is oke maar heeft helaas voor de zonaanbidder weinig uren zon. Voor ons geen probleem want wij houden meer van het strand. Als laatste maar belangrijkste punt, het behulpzame en zeer vriendelijke personeel. We zijn al vaak en in verschillende landen op vakantie geweest maar wat aandacht ,zorgzaamheid en vrolijkheid van het personeel betreft spant dit hotel de kroon. Bedankt medewerkers Alaiye Kleopatra!
Gereisd met partner in augustus 2014

Dear Frans

Niet echt fantastisch...

SV, 18-8-2014

Het hotel heeft een super goede ligging ten opzichte van het strand en het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk voor Umit (Mr. Bean) doet uitermate zijn best om de gasten een leuke vakantie te bezorgen.

Het hotel ziet er prima uit.. het zwembad is erg klein met weinig plaats om te liggen. Voor de ligbedden en parasol op het strand moet je nog eens extra betalen en ook het eten en drinken moet je gewoon betalen.. Aan je all inclusieve heb je dus helemaal niets, tenzij je om 7 uur opstaat om je handdoek bij het zwembad te leggen..

Wij hadden erg veel last van onze buren, nadat wij dit hadden gemeld kregen wij meteen een nieuwe kamer dit was dus top geregeld. Qua eten was het zeer slecht. weinig keuze, geen smaak, weinig variatie als je langer dan een week blijft.

De animatie was zeer slecht, Overdag was er helemaal niets en 's avond is er elke week hetzelfde programma. Het enthousiasme van de animator was hierbij ook ver te zoeken.. Bovenal een prima hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaiye Kleopatra Hotel in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaiye Kleopatra Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alaiye Kleopatra Hotel scoort een 7.82 uit 10 op basis van 115 reviews.