7,6

667 reviews over Hotel Acar in het Nederlands

Vertrouwd plekje !

Gooitske Olde, 17-6-2017

Hotel Acar in Alanya is een fijne plek waar we al jaren terugkomen. Vriendelijk personeel, fijne kamers met balkon aan op het gezellige winkelstraatje.. altijd wat te zien! Het eten is prima, klopt met prijs/kwaliteitverhouding. Het strand is op paar honderd meter, het straatje uit lopen..naar het gezellige Beach7.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Niet boeken

Jessica, 29-12-2016

Zitten nu 3 dgn in hotel Acar...kamer is ok maar er is weinig te zien dat er gerenoveerd is. Geen WiFi op de kamers, alleen in het restaurant en lobby. Op dit moment is het 'snachts best fris en geen dekbedden aanwezig zoals beschreven wordt. Nadat ik de eerste nacht heb liggen rillen van de kou 2 extra dekens gevraagd en de airco/verwarming werkt eindelijk nadat deze 2 dgn 24 uur aan heeft gestaan. Het eten is echt vreselijk. Ik ben niet kieskeurig,maar koud eten en al 3 dgn kip van het spit gaat me te ver. Jammer maar de rest van het verblijf eten we buiten de deur. Enige positieve aan dit hotel is het vriendelijks personeel, maar dat is ook het enige. 1 tip: Niet boeken, zonde van je geld en zeker voor de stemming
Gereisd met partner in december 2016

Nog steeds fijn

Gooitske, 26-10-2016

Vroeger iets gemoedelijker...

Na verbouwing is de kwaliteit van de kamers iets beter..

Eten blijft matig. Nite zo heel gezellig, weinig nederlanders.

Maar blijft leuk, ik ga zeker terug!

Gereisd familie in oktober 2016

eens maar nooit meer

j Versendaal, 14-9-2016

Het is opzich een goed hotel maar vier sterren is het zeker niet waardig, de bedden zijn klein en hard.

Het eten is eentonig maar vooral KOUD.

jammer dat er na 2300 niets meer te doen is bar dicht als je nog wat wil moet je naar buiten toe ! Het personeel is vriendelijk en doet zijn of haar best

Oba is gezellig

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed

Annemarie van Turnhout, 14-6-2016

Kamers en personeel geweldig eten was goed alleen eentonig
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

sietse van dijk, 13-6-2016

goede service, dichtbij het centrum en strand
Gereisd zakelijk in juni 2016

Waar voor zijn geld

JHH Duyvestijn, 31-1-2016

Eten, kamer, bediening is goed.

Af en toe Russen is wat minder.

Gereisd met partner in juni 2015

top en een mooie streek

jac heugen, 31-10-2015

verbouwd hotel , netjes , goed eten , mooie streek
Gereisd familie in oktober 2015

Zo, zo...

Lia, 30-9-2015

Ligging is prima, receptionisten zeer stug en onvriendelijk.

Wij zaten in een niet gerenoveerd gebouw, redelijke familiekamer, bij aankomst geen handdoeken, ook na de volgende dag drie keer vragen pas eind van de middag gekregen.

Moesten naar de kamer door een vieze stinkende opgang waar het licht stuk was, dus oppassen op de trap!

Eten matig, alles slap en koud, weinig vlees gezien, wel kip in alle verschijningen, rauw, zwart verbrand, of droog! dus oppassen!

Na elf uur alles dicht in hotel, dan kun je er niks meer krijgen.

Wel redelijk schoon, personeel verder vriendelijk en netjes!

In hotel verder niks te doen, misschien einde seizoen?

Oba verder zeer gezellig!

Gereisd met vrienden in september 2015

1ste keer nooit meer!

Cruz, 16-9-2015

Mijn ervaring.Kamer was een bezemkast.Lekkende airco kattenhaar in het eten,patat als ontbijt,rauwe vlees,glazen met uitgedroogde mayo erop geplakt,groene eieren,oorontsteking gekregen van het zwembad, versierd worden door de fotograaf van het hotel(en ik maar denken dat ik moet uitkijken met een blonde vriendin in Turkije),receptie doet niks met je klachten en touroperator werkt samen onder 1 hoedje met Acar.Uiteindelijk zijn we na 10 dagen zeuren naar een ander hotel gebracht door touroperator omdat wij eruit werden gegooid vanwege onze Klachten. Red mijn vakantie opgebeld om dit aan te kaarten hun waren ook niet te bereiken.Toen kwam meneer Saksak en hij wilde ons omkopen door niks te zeggen tegen andere mensen. Daar doen wij niet aan. Uren met touroperator aan de lijn gehangen en na 6 uur kwam een reisleider met een "oplossing" maar we moesten 325 euro bijbetalen voor een andere hotel(het liefst contant) maar daar trapte wij niet in.Gewoon pinnen + bonnetje.

Foto's zijn misleidend!

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Acar**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acar scoort een 7.58 uit 10 op basis van 687 reviews.