Hotel Otel Fahri ***

Otel Fahri

1 review over Hotel Otel Fahri in het Nederlands

Wat een Chefkok! Al 33 jaar dezelfde kok

nikotrein, 21-10-2012

Het is al weer 10 jaar geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest, maar wat een heerlijke vakanties heb ik hier gehad. Al met al is Uludag een zeer beperkt skigebied, zeker voor de ervaren skieers onder ons, kan het een beetje saai zijn. Maar wat een service en uitstekende chefkok heeft dit hotel. Daar wij de enige gasten waren in het begin van het seizoen in 2001, hebben wij meerdere avonden met de heer Fahri (eigenaar, helaas al paar jaar geleden overleden) doorgebracht. Bij de openhaard, fles whiskey en verhalen van hoe men vroeger in uludag ging skien! Het hotel staat onderaan de piste en je kunt binnendoor naar de skiroom alwaar men je zeer kundig in je skischoenen helpt. Vanaf de skiroom naar de lift is het nog maar een meterje of 25 lopen naar de skilift.Met de skipas van het hotel kon je het hele gebied bereiken. Ik geloof dat men tegenwoordig een pas heeft voor het hele gebied, misschien moet ik dit seizoen maar weer eens terug.
Gereisd met partner in december 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otel Fahri in Uludag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otel Fahri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Otel Fahri scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.