De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zagreb Istanbul**** bij :

1 review over Hotel Zagreb Istanbul in het Nederlands

Goed hotel, vriendelijk personeel.

F.Post, 4-12-2010

Hotel Zagreb geboekt voor een stedenreis. De kamer die wij hadden was aan de kleine kant, kmr.212, ligt aan de drukke straat dus in de ochtend veel lawaai. De badkamer was ook niet groot maar alles was wel erg schoon en de douche was prima. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken. Het bed was prima. Het eten in het hotel vonden wij minder, we waren ook de enigste in het restaurant. Ontbijt was wel goed met veel Turkse gerechten, maar ook gewoon een hardgekookt eitje. Voor de sauna en massage moet worden betaald en de haman is er niet meer. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt, zag er wel leuk uit. Vanuit het hotel 3 min. lopen naar de tramhalte en in 10 min. bij alle bezienswaardigheden. Alles met het openbaar vervoer gedaan, taxi heeft geen zin overdag want die staat alleen maar in de file. Al met al vonden wij Hotel Zagreb een goede keus.
Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zagreb Istanbul in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zagreb Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zagreb Istanbul scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.