Beoordelingen Hotel Yasmak Sultan****

Yasmak Sultan****
72 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Yasmak Sultan****
Ebusuud Caddosi 18-20, TR-34410, Istanbul

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasmak Sultan**** in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasmak Sultan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Yasmak Sultan scoort een 8,3 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasmak Sultan**** in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasmak Sultan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Yasmak Sultan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Hotel Yasmak Sultan**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Yasmak Sultan**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marmara. Vergelijk Hotel Yasmak Sultan**** met andere accommodaties in Istanbul.
Even geduld a.u.b.

9,4
7,8
Kindvriendelijk
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mei 2013
"Prima hotel!"vertalen
Michel en Berdine
8,0

10-05-2013 Zojuist 5 dagen in het Yasmak Sultan hotel verbleven. Werden opgehaald bij het vliegveld, prima service! Hotel is fantastisch gelegen tussen o.a. de Aya Sofia, Topkapi, Egyptische markt en Grand Bazar. Kamers zijn netjes. Enig minpuntje voor lange mensen zijn de korte bedden (ca. 1.90 m). Ontbijt is zeer uitgebreid, met o.a. heerlijke verse muntthee en aardbeien. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom: aanrader!

met partner, Okt. 2012
"Genieten!"vertalen
Kinij
9,0

28-10-2012 Net hotel op loopafstand van veel bezienswaardigheden in Istanbul. Je loopt zo naar het Topkapi, de Aya Sofia en de Blauwe Moskee. Ook 'de Brug' en de Galatatoren zijn goed te belopen. Bovendien stopt de tram T1 om de hoek die behalve bij bovengenoemde bezienswaardigheden ook stopt bij o.a. het museum voor moderne kunst.

Kamers waren prima. Ik lees veel dat ze klein waren en in vergelijking met bijvoorbeeld een van der Valk hotel is dat ook wel zo. Voor een stadshotel echter prima. De bedden zijn wel wat kort, ik denk 1.90 meter. Er wordt netjes schoongemaakt en de linnenwissel is ook goed. Enige minpuntje was eigenlijk dat de Wifi de eerste dagen nauwelijks werkte maar personeel helpt overal bij, dus ook dit probleem was gauw verholpen.

Ontbijt was goed en uitgebreid (uiteraard geen producten van varkensvlees).

Op de heenweg hadden wij een privétransfer vanuit het hotel van € 35 en op de terugweg een transfer met een busje (ook via het hotel) voor € 5 p.p. (Atatürk airport)

met partner, Mei 2012
"Goed hotel met perfecte ligging"vertalen
Reislustig
8,0

15-06-2012 Zeer centraal gelegen hotel op 300 meter van het Topkapi Paleis. Tram op 100 meter. Zeer schoon hotel met nette (iets kleine) kamers. Service aan de balie is prima. Op de bovenste verdieping bevind zich het restaurant annex ontbijtruimte met uitzicht over de Bosporus en de Aghia Sophia. Wij hadden een kamer op de 5e verdieping direct hieronder gelegen met als enig minpunt dat er hierdoor wel wat geluidsoverlast was van rammelend serviesgoed en op en neer lopende mensen. Verder een prima hotel voor een lang weekend in deze gezellige stad. Leuke restaurantjes en terrasjes achter het hotel.

met partner, Mei 2012
"Prima hotel voor Istanbul, een aanrader"vertalen
Frans
7,0

28-05-2012 Yasmak Sultan is ons prima bevallen. Een echte aanrader voor een verblijf in Istanbul. De kamers zijn weliswaar wat verouderd, maar voldoen nog steeds. Het ontbijt was uitstekend. Niet alleen de ligging van het restaurant op de bovenste verdieping met een schitterend uitzicht op de omgeving, maar er was ook ontzettend veel keus en variatie bij het ontbijt. Het hotel is bijzonder gunstig gelegen voor de vele bezienswaardigheden. Alles op loopafstand. Aan het eind van de straat (100m) de tramhalte en de geldautomaat.
En in de directe omgeving zijn vele restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De "turkse keuken" is ons prima bevallen.

met oudere kinderen, Nov. 2011
"Aanrader"vertalen
Lies en Paul
8,0

09-11-2011 Terug van 3 dagen Istanbul. In een prima hotel met een mooie kamer en een uitstekende douche.Direct gelegen naast alle toppers van deze bijzondere stad.De tramhalte op 100m en niet ver Eminonu ( prachtige uitkijk op de Bosporus) Zeer klantvriendelijk personeel wat bereid was ( in het Engels) uitleg geven op onze vragen.Met een kleine groep 4/5 is het mogelijk om met de hotelbus naar de luchthaven gebracht te worden voor 10€ per persoon. Normaal is dat 15€. In ons geval de luchthaven Sabiha Gokcen ( 50 min. reistijd)

met vrienden, Mei 2011
"Fantastisch hotel!"vertalen
Es
8,0

25-05-2011 Een fantastisch hotel met een uitstekende ligging. Op loopafstand van de Aya Sophia, de Blauwe Moskee, het Topkapi Paleis, de Grand Bazar, musea en de Bosporus.
Ontzettend vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wij hadden een jarige op de dag van aankomst (70) en werden ontvangen met taart en drinken.

De kamers varieren in grootte, we hadden 1 grotere en 1 vrij kleine kamer. Zeer schoon, in de badkamer is alles aanwezig (zeep, shampoo, body lotion, wattenstaafjes; zelfs slofjes).

Het ontbijtbuffet is prima en wordt goed aangevuld. Het diner in het rooftoprestaurant is goed maar vrij eenvoudig.
Tegen betaling kan gebruik gemaakt worden van de sauna; het binnenzwembad en de fitnessruimte is gratis.

Dit hotel is een echte aanrader als uitvalsbasis voor een stedentrip!

met vrienden, Sept. 2010
"Geweldig!!!!!"vertalen
J.A. Sharifu-van de...
9,0

10-10-2010 Hotel Yasmak Sultan.
Ligging is uitstekend alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vanuit de slaapkamer uitzicht op de Aya Sophia (net een sprookje).
De kamer is ruim en schoon. Badkamer voldoende handdoeken, 2 badjassen, 2 paar slippers, zeep, shampoo en conditioner.
Ontbijt (buffet) ruime keuze en heel lekker.
Het restaurant is aan te bevelen (vooral gerechten uit de Turkse keuken), uitzicht grandioos.
Medewerkers receptie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze regelen je taxi,
bespreken restaurant en entree dansvoorstelling. Ze wisten zelfs een probleem met mijn computer te verhelpen.
Sauna werd verbouwd, we konden de sauna van het hotel aan de overkant gebruiken (dit heb ik niet gedaan).
Aan de overkant van het hotel is een kapper. Zij masseren ook je voeten. Heerlijk na een hele dag slenteren.
Ik kom hier graag terug!

met partner
"Prima"vertalen
I.Kegge
9,0

30-04-2010 We verbleven 4 geplande nachten in dit prima hotel en 3 extra nachten ivm de aswolk uit IJsland. We vinden het personeel in dit hotel klantvriendelijk en behulpzaam. Toen bleek dat we niet konden vertrekken was het geen probleem om te blijven en dit per dag te regelen.
Ontbijt was erg goed met prachtig uitzicht over de stad en de haven. Zeer centraal gelegen, 5 min. lopen van de bezienswaardigheden. Rustige kamers, geen geluiden van buitenaf.
Dagelijks netjes schoongemaakt.
Een aanrader voor wie Istanbul wil bezoeken.

met vrienden, Apr. 2010
"Net hotel!"vertalen
Renate Kikkert
7,0

05-04-2010 Het hotel is recent nog verbouwd, wij hebben de nieuwe kamers al gezien en die zien er erg goed uit! Helaas voor ons werd de sauna net verbouwd toen wij er waren. Onbijt is erg goed, mooi uitzicht al op de stad. De kamers aan de straatkant zijn wel wat gehoriger dan die aan de achterkant. Echt midden in het centrum, echt een aanrader.

met een groep, Apr. 2010
"Netjes hoetel met perfecte ligging"vertalen
Helga
6,0

13-04-2010 Kamers waren klein maar wel ntejes. Het ontbijt was prima. Wij zijn ook een keer 's avonds in het hotel gaan eten. Het eten was prima, maar de bediening was slecht. We zaten al twee uur aan tafel en hadden toen alleen nog maar ons hoofdgerecht gehad.
Ze waren het hotel aan het verbouwen, waardoor er overdag veel herrie was. Toen wij vroegen of we op de computer van het hotel mochten inchecken bij de vliegmaatschappij, mocht dat niet. We moesten dat doen op de computer in de lobby en dat kostte ons flink wat geld. Wij vonden het hotel wel doods. Er was niets te beleven. 's Avonds kon je buiten op het dakterras wat drinken, maar daar was ook niets te beleven. Om de stad te bezichtigen, ligt het hotel wel perfect. Alles op loopafstand. De tramhalte ligt zo'n 100 m. verderop.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?