Matig

5 reviews over Hotel Turmen in het Nederlands

super plek

Ali Guvec, 13-7-2009

ik was naar de hotel geweest toen die nog 3 sterren was nu hebben een internet ruimte tweede zwembad meer kamers en discotheek erbij
Gereisd met vrienden in juni 2006

ronald, 14-10-2005

ben met mijn vrouw voor 8 dagen in turmen geweest.zeer slecht hotel ik zou dit hotel aan niemand aanraden.

eerste kamer die wij kregen was zo vochtig dat het relais kastje aan de muur nat was,de bedden doorgezakt tot bijna op de bodem het eten was zo slecht dat mijn vrouw de eerste nacht al met voedsel vergiftiging in een turkse kliniek lag,mensen in het hotel spreken twee woordjes engels,yes en no.kortom geen aanrader,voor ons geen turmen meer.

Gereisd anders in oktober 2005

melina, 30-8-2005

Goed hotel,leuke vakantie geweest!

En over het eten; ben voor de 10de keer naar turkije geweest en het eten is voor mij in elk hotel hetzelfde..Veel rauwkost... Het hotel is bijna in het centrum van gumbet..Het personeel viel reuze mee. Kortom: niks te klagen gehad! Wel een aanrader dus!

Gereisd anders in augustus 2005

Alain en Anita, 8-8-2005

Ben net een weekje terug. Wij raden dit hotel zeker aan niemand aan.

Zeer slechte service. eten eenzijdig. geen snacktijd. staat wel in de reisgids. personeel chagrijnig. veel te veel russen en roemenen. geen prettige mensen. groen zwemwater i.p.v. blauw. zeer smerig.

Gereisd anders in augustus 2005

Hans van Roekel, 17-12-2004

Vorig jaar hier geweest. Best een redelijk hotel met een goede ligging

net buiten het centrum van Gumbet.

Het eten is er alleen slecht. Als je

echter even richting Bodrum wandelt

kom je bij een erg goed echt Turks

eethuis waar je voor een paar centen lekker eet.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turmen in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turmen scoort een 5 uit 10 op basis van 5 reviews.