Hotel The Peak ***

7,9

6 reviews over Hotel The Peak in het Nederlands

Erg goed hotel!

Patrick, 26-10-2015

Het hotel schijnt verbouwd te zijn en ziet er echt goed uit nu. alles is netjes, opgeruimd en verzorgd. Het hotel ligt heel dichtbij de grote winkelstraat en taksimplein, met in de omgeving veel restaurantjes en cafe's. Het ligt dichtbij een grote weg waar een taxi zo gevonden is. De kamer was voor ons drieen groot genoeg, netjes verzorgd en schoon. Eten heb ik geen gebruik van gemaakt
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fijn hotel met een centrale ligging.

christel holt, 22-4-2014

Van 16 tm 20 april in het hotel geweest. Moderne en schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijt en heerlijk gegeten. Hotel heeft een eigen haal en brengservice naar de luchthaven. Kamers niet al te groot maar compleet. Enige minpuntjes waren het harde matras op onze kamer en 1 nacht vrij veel lawaai door bar/disco..Hotel ligt zeer centraal ten opzichte van de winkels en uitgaansgelegenheden.
Gereisd met vrienden in april 2014

Mark, 6-10-2007

Dit hotel is een hotel met prima service, een goed ontbijtbuffet en het (goede) eten wordt geserveerd tegen een schappelijke prijs.

Bezienswaardigheden zijn op loopafstand (let op: de straten van Istanbul lopen soms redelijk steil op en af) en ook de Istiklal Caddesi ligt direct 'achter' het hotel.

Gereisd zakelijk in oktober 2007

Margo, 4-1-2007

Dit is een prima hotel, zeker voor mensen die al eerder in Istanbul geweest zijn. Ik zou me voor kunnen stellen dat je de eerste keer meer in Sultanahmet/Sirkeci gaat zitten omdat je daar dichter bij de grote bezienswaardigheden zit. Hier zit je meer in het moderne deel van Istanbul. Voor de serieuze shoppers: Istiklal Caddessi is gelijk achter het hotel! Maar ook de zijstraatjes naast en achter Istiklal in de wijk Beyoglu zijn de moeite waard, leuke restaurantjes en terrasjes. Het hotel is verder prima, kamers misschien wat klein, but who cares, ontbijt ook ok. Het hotel haalde ons gratis af vanaf vliegveld Sabiha, wat toch zo'n 70 km van de stad ligt. Boeken via de site van het hotel is goedkoper.
Gereisd familie in mei 2006

Rauf Sat, 31-7-2004

Ze hebben er flink zitten verbouwen en de kamers zien er tegenwoordig een stuk beter uit.

Hierdoor is het nu ook een 4 sterren hotel en dat verdient het zeker.

de ligging is vrijwel perfect (100 meter van istiklal caddesi)

Dus je zit aan Taksim waardoor je vrij centraal gelegen bent.

Zeker een aanrader.

Gereisd anders in juli 2004

Patrick Vanden Daele, 16-4-2004

Dit hotel werd ons verkocht door reisbureau Orion als een viersterrenhotel. Mooie lobby was alles wat zijn viersterren waard was.

De eerste dag kregen we verse koffie bij het ontbijt. De tweede dag kregen we gewoon een tas heet water en moesten we maar zelf onze Nescafé maken.

Kleine kamers.Wanneer je 's morgens de vensters open zette, rook je de uitlaatgassen van de auto's in je kamer. Zwembad was nog niet in orde,alhoewel dit er al moest zijn volgens hun folder sinds juni 2003. Het zal er waarschijnlijk nooit komen.

Het enige voordeel was dat het dicht bij de bezienswaardigheden lag.

Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Peak bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Peak in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Peak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Peak scoort een 7.89 uit 10 op basis van 7 reviews.