Hotel Sunay ***

Sunay
6,4

20 reviews over Hotel Sunay in het Nederlands

O. Topuz, 1-11-2007

hotel zag er zelg matig uit,de kamers ook

er was op een gegeven moment geen warm water.

personeel was zeeg sacharijnig, bot en kort.

eerste dag hebben we in het hotel gegeten, maar toen we zagen wat voor personeel er liep, was dat ook de laatste keer.

geen gegroet,

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Murat Coskun, 21-10-2007

Hotel zag er goed uit voor de goedkope prijs. het is een simpele hotel die er goed uitziet. de prijs kwaliteit verhouding is er goed.

Het ligt dichtbij de tramhalte YusufPasa en is 8 haltes ver van het centrum Sultan Ahmet

naast het hotel heb je een goede restaurant en een pizzaria.

naar de grote bazaar is het een paar haltes dus redelijk dichtbij overal

de kamers zijn goed verzorgd en de badkamer ziet er ook goed uit voor een drie sterren hotel

in de kamer heb je een tv en een koelkastje.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

S. Kroon, 18-7-2007

Het feit dat een taal anders dan de Turkse slecht wordt beheerd vormt helaas regelmatig een probleem. Handen en voeten komt je er wel uit. Ligging is weliswaar buiten het centrum maar de tram in Istanbul is gweldig! Haltes vlakbij het hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2007

ben, 21-12-2006

voor de prijs een prima hotel. wij waren er van 25 tot 29 oktober 2006. we sliepen aan de achterzijde. Ik weet niet hoe het is in de zomer met veel verkeerslawaai.
Gereisd anders in december 2006

aletta, 23-11-2006

Hallo

Ik ben alleen in dit hotel geweest van 17 tot 19 november. Ze waren erg vriendelijk en ik mocht ook niet alleen de straat op, van het personeel.Verder goed ontbijt en nette kamers.

9-11-2006

Ik was hier als alleenreizende vrouw absoluut in het verkeerde seizoen. Alléén maar Turkse mannen in dat hotel. Weinig aanspraak en ook het personeel was niet erg toeschietelijk. De kamer was ontzettend klein en met het bed, de kast en een koelkastje verder amper loopruimte. 's Avonds nodigde de buurt niet echt uit tot een wandeling. Als uitvalsbasis was het net te ver van de highlights. Sultanahmet was een betere wijk, daar ben ik de volgende dag naar toe verhuisd..
Gereisd alleenreizend in november 2006

Peeters Anita, 1-11-2006

Verblijf van 28 oktober tot 31 oktober 2006

hoteljetje voor de turkse zakenman vandaar ook de aangename en gemoedelijke sfeer met een zeer respectvolle behandeling als klant. Zeer gedienstig en behulpzaam. Kleine eenvoudige maar nette kamers.

Mogelijkheid een stevig ontbijt te nuttigen.

Vlotte verbindigen met de binnenstad en toeristische plaatsen.

Alvast een aanrader voor zij die kunnen genieten van eenvoud gekoppeld aan netheid en vriendelijkheid.

Rustige barruimte.

Larissa, 1-11-2006

Wij zijn hier van 23 okt. t/m 29 okt. geweest. Is ons prima bevallen. De buurt is wel 1 vd mindere buurten van Istanbul en lopen deden wij 's avonds niet meer na een vervelende situatie, maar met de tram kom je ook overal en dat gaat nog sneller ook. Het personeel is vriendelijk. Ben zelfs geholpen met iets te vertalen.

Richard, 25-9-2006

was hier 21-24 sept. Eenvoudig maar schoon hotel. ook ontbijt eenvoudig. Ligging is prima met tram voor de deur.

Qua prijs/kwaliteit verhouding is het prima

Gereisd anders in september 2006

melek, 24-8-2006

voor ons was het een hotel die wel ruim voldoende was. eten was voldoende. we hadden iets gevraagt wat niet altijd op de menu stond maar de kok was erg vriendelijk om het gelijk even te maken. elke ochtend lekkere verse zelf gemaakte broodjes.

kamers werden goed schoongemaakt. ligt aan een drukke straat als je de raam dicht houd heb je er geen last van. tram en bus halte voor de deur. met 2 min. ben je al bij de grote moskeeen.

voor de rest niks mis met het hotel ben van plan om nog een keer daar terug te gaan

Gereisd met partner in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunay in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunay scoort een 6.4 uit 10 op basis van 20 reviews.