Aparthotel Sultanahmet Suites ****

Onvoldoende

4 reviews over Aparthotel Sultanahmet Suites in het Nederlands

Geweldig verblijf

Blaauw, 11-2-2010

It was a wonderfull week in an excellent appartment. The beds were good and the kitchen fully equipped.

If you do not have an aversion to walking up a fairly steep hill to get to Sultanahmet 's tourist sites, this is the place to be.

Notwithstanding the hill, all Sultanahmet sites are easily reached on foot, including the Grand Bazaar.The staff was very friendly and helpfull.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

vervolg beoordeling

peter mohr, 31-1-2009

De andere app. zijn wel ruimer, maar ook de goedkopere kamers kunnen er best mee door. Ik las op een andere beoordeling dat de service belabberd zou zijn. Dat is niet onze ervaring. Door een defecte verwarmingsketel waardoor er geen verwarming en warm water was in onze kamer kwam Asim, de frontdeskmedewerker om het probleem voor te leggen, herstel zou twee dagen duren. Hij wilde graag dat wij naar het hoofdgebouw kwamen omdat hij ons niet in de kou wilde laten zitten zonder warm water. Wij vonden twee dagen niet echt bezwaarlijk waarop hij een mobile verwarmingstoestel liet komen. Voor het gemis aan warm water voor het douchen stelde hij voor om op kosten van hen naar de Hamam te gaan. Omdat later bleek dat herstel langer ging duren zijn we alsnog verhuisd naar het hoofdgebouw. We kregen daar een veel duurder app. zonder extra kosten. We werden daarna nog gebeld door de salesmanager, zij vroeg ons of wij ons geld terug wilden en of zij nog iets voor ons kon doen. Overservicegesproken
        Gereisd met partner in januari 2009

app. prijs afh. van oppervlakte

peter mohr, 31-1-2009

er zijn twee gebouwen waarin de appartementen zich bevinden, de "hoofdlokatie"en "bijgebouw", een paar straten verder (ong. 200 m). Het bijgebouw staat in een rustige straat tegenover het Aya Sofiahotel. Het hoofdgebouw, met de receptie, en restaurant(je) ligt aan een drukke straat pal tegenover een moskee (met de bijbehorende oproepen tot gebed). Winkels voor dagelijkse boodschappen op korte afstand, max. 25 meter, evenals taxistandplaats (anders even naar een taxi zwaaien). De wijk Kadirga waarin de beide lokatie liggen is gesitueerd tussen sultanahmet en kumkapi, beiden zijn binnen tien minuten lopen te bereiken vanaf beide lokaties. Je bent vanaf bijgebouw binnen 10 min. op het hippodrome, deze aflopen en je staat bij de blauwe moskee en de cisterne. Vanaf het hoofdgebouw binnen 5 min. in kumkapi. De hellende straten omzeil je door zijstraten te nemen. De app. zijn verschillend qua opp., het bovenste app. in het bijgebouw is klein met aflopend dak waardoor de badkamer te laag is
        Gereisd met partner in januari 2009

Monaco, 4-7-2008

Dit was het slechtst flat hotel ooit. Dit uiterst klein en miserabel flat is zijn geld niet waard. Geen enkele service, geen ontbijt, geen lift, geen bewaking, ver van het centrum. Sultanahmet Suites ligt boven op een zeer steil hellende. Een drukke weg. Dit flat ligt daarnaast in Kadirga en niet in Sultanahmet.

En dan nu de eigenaar. Hij is zeer onprofessioneel, heeft een kort lontje, niet vriendelijk, zeer chagrijnig, eerder onbeleefd, onbeschoft en totaal niet sociaal ingesteld. Hij maakt je verblijf tot een hel.

Hij gaat samen met zijn vrouw je bedreigen als je telefoontjes pleegt en ook wanneer je slechte recensie achterlaat. Niet eens een woordje van excuus.

De prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht.

Zelden heb ik een hotel gezien dat zo slecht is. Na mijn mening is Sultanahmet Suites dus een echte AFRADER. GA HIER NIET HEEN!!!

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sultanahmet Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sultanahmet Suites in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sultanahmet Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sultanahmet Suites scoort een 2.44 uit 10 op basis van 8 reviews.