De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Star Holiday*** bij :

3 reviews over Hotel Star Holiday in het Nederlands

R de Groot, 11-5-2008

De kamer die wij boekten bleek al vergeven te zijn. Onze kamer met tussendeur konden we wel de tweede nacht gebruiken. Wij zijn een week met twee kinderen in dit hotel geweest. Jammer dat alles in de kamers zo slordig was afgewerkt. Bedden werden opgedekt en we kregen elke dag voldoende schone handdoeken. Hotel ligt echt op een top locatie, tram voor de deur, en tja de immaan hoor je overal in Istanbul met zijn 2500 moskeeën. De koelkast op de kamer hebben we zelf gerepareerd. Het is een hotel waar je echt alleen komt om te overnachten. Eten kun je goed in de restaurantjes in dezelfde straat bv bij Central(hotel Faros) en Pasha. Het ontbijt buffet is oké, vers brood eitje, jammer geen vleeswaren. De yoghurt is heerlijk. Ook aan de andere kant van het hotel is een dakterras vanwaar je mooie foto's kunt maken van de blauwe moskee. Wij hebben een mooie week gehad en genoten van alles wat Istanbul te bieden heeft. Gezien de locatie zouden we het zo weer doen!!
Gereisd anders in mei 2008

Mireille Brand, 19-7-2007

Samen met een vriendin heb ik half december 2006 2 nachten in hotel Star Holiday geslapen. Sultanhamet is een leuke wijk. Alles is op loopafstand: de blauwe moskee, Aya Sofia, grote bazaar en een hammam. Met de tram, die voor de deur stopt, is de uitgaanswijk Taksim makkelijk te bereiken. Vanaf het dakterras 's avonds mooi uitzicht! 1 nacht werden we 's ochtends vroeg gewekt door het gezang uit de speakers van de moskee. De jongens van de receptie waren zeer vriendelijk. Ontbijt en kamers zijn simpel, maar goed en schoon! Tevens is een goedkope shuttleservice via het hotel van/naar het vliegveld te boeken.
Gereisd met vrienden in december 2006

Nadia, 8-6-2007

Op vakantie geweest van 29 Mei tot 5 Juni 2007.

Zeer aangenaam hotel, gelegen in de Hipodrom wijk.

Met uitkijk op de Aya Sofia en de SultanAhmet moskee.

Ontbijtbuffet op dakterras, qua ontbijt was er niet erg veel keus, Koffie drinken met vers brood en yoghurt en genieten van de SultanAhmet, Aya Sofia en de Bosphorus als uitzicht maakte dit meer dan goed.

Bereikbaarheid was uitstekend, aan de deur was de tramhalte.

Zeer schoon hotel, airco die het prima deed, heel vriendelijk Engels sprekend personeel.

Kortom, een aanrader voor iemand die gaat om istanbul te verkennen.

Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Star Holiday*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Star Holiday in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Star Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Star Holiday scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.