Hotel Point ****

Hotel Point
Point
8,4

5 reviews over Hotel Point in het Nederlands

Goed gelegen en comfortabel hotel

cvanriet, 9-10-2010

Prima gelegen in de buurt van Taksim (1 minuutje stappen naar metro). Het hangt wel sterk af van de kamer die je toegewezen krijgt... Eerst kregen we een kamertje met een twijfelaar (veel te klein voor ons). Na klacht hebben ze hun uiterste best gedaan ons een betere kamer te geven, waarvoor dank. Dat was een ruime en comfortable kamer die de prijs die ze aanrekenen waard is.

Het personeel is vriendelijk, ontbijt verzorgd en vers. Prima ervaring.

Gereisd met partner in oktober 2010

Een aanrader!

Sandra Botman, 13-11-2008

We gingen met z'n achten naar Istanbul, naar het Point-hotel . We werden netjes opgehaald en bij het hotel bleek dat we niet op de kamer konden ivm lekkage (??). In ieder geval mochten we in het hotel er naast voor een nacht en evengoed ontbijten in het Point. Voor de overlast die we hierdoor ondervonden, kregen we het ontbijt voor alle dagen (x8) vergoed. Er stond fruit op de kamer en we werden allerhartelijkst geholpen en te woord gestaan. Een mooi en heerlijk hotel en perfect gelegen. Een echte aanrader dus!
Gereisd met vrienden in november 2008

jos, 11-6-2008

Zeer aangenaam maar toch nogal prijzig

Gezien zijn design een aanrader voor mensen die hiervoor vallen

Zeer zorgzame service

mooie Hamam

Gereisd met partner in juni 2008

ria, 20-7-2007

Dit hotel had voor ons alleen maar pluspunten:

1° ligging: voor overdagvlakbij Taksim met ideale busverbindingen en voor 's avonds dicht bij goede restaurants.

2° comfort: luxueuse kamers, met mogelijkheid tot koffiezetten, badslippers en -jas, dagelijkse krant

3° ontbijt: een toppunt van variatie met een riant uitzicht over Istanbul

4° service: correct

kortom : een topper

Gereisd met partner in juli 2007

Peter Nijssen, 20-1-2007

Verrassend goed hotel! Zeer modern en werkelijk fantastische klantvriendelijkheid, echt aan alles is gedacht! Gratis koffie op de kamer, gratis fruitmandje, gratis krantje, gratis internet, gratis chocolaatje, badslippers, badjas, een bibliotheek waar je kunt meenemen wat je wilt, een hotel eigen designer SPA Hamam, een hotel eigen Sushi bar.

Het restaurant (voor ontbijt en diner) is op de bovenste verdieping en biedt een werkelijk fantastisch uitzicht over de stad!

Hier voel ik me 5 sterren! Ik reis zakelijk heel veel en vind dit echt een van de beste hotels die ik ooit bezocht heb!

Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Point bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Point in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Point scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.