Hotel Poem

Hotel Poem
Poem
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Poem bij:

2 reviews over Hotel Poem in het Nederlands

'n Geweldige ervaring!

Lin, 27-7-2010

Op alle beoordelingssites lazen we dat de kamers wel errug klein zijn, en dat bleek te kloppen... maar wij hadden erg veel geluk. In november hadden we niet alleen voorjaarsachtig weer, 't is dan ook relatief rustig, dus toen we vroegen of er niet toch 'n wat grotere kamer beschikbaar was, kregen we uiteindelijk hun suite! Met balkon, hélemaal top!

De afstand tot het centrum en de belangrijkste bezienswaardigheden is perfect, direct om de hoek van dit hotelletje kun je al leuk eten (alhoewel je in de zijstraatjes langs de hoofdweg van Sultanameth nóg lekkerder eten kunt - dat overtrof al mijn verwachtingen).

We hebben 'n héérlijke stedentrip gehad en de ervaring met dit hotel droeg daar zéker aan bij!

Gereisd met partner in november 2009

Leijs, 26-10-2007

vriendelijk personeel, erg behulpzaam. kamers erg klein en heel warm/benauwd, airconditioner maakt erg veel herrie.

verder is de ligging eigenlijk perfect, je kunt alles makkelijk bereiken.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poem in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poem scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.