Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Perula bij :

2 reviews over Hotel Perula in het Nederlands

Super personeel en kamers, ontbijt niet goed.

., 22-1-2013

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, super ligging, helaas moeten we binnen ontbijten zonder ramen, het buffet was erg overzichtelijk en qua kwaliteit redelijk slecht.
Gereisd anders in januari 2013

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

., 5-10-2012

Zeer vriendelijk personeel met uitstekende kennis van het Engels. Iedere vraag werd competent en zeer vriendelijk beantwoord. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld. De ligging is zeer goed voor een stedentrip. Jammer is, dat het hotel geen dakterras met uitzicht op de Bosporus heeft. Het ontbijtbuffet had beter gekund - maar voor 3 dagen was het prima. Het Turkse bad hebben we niet gebruikt, maar bekeken. Het zag er erg mooi en schoon uit. Evenals de kamers en de badkamer. Internet is gratis en de verbinding op de kamer was erg goed.
Gereisd anders in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perula in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perula scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.