Hotel Pamphylia

Hotel Pamphylia
Pamphylia
7,3

4 reviews over Hotel Pamphylia in het Nederlands

goed cool en super mega fantastisch

judith, 6-9-2008

jes, jes, jes, het was een super leuke vakantie in dat hotel en we hebben ons de hele vakantie vermaakt met surfen zeilen zwemmen spelletjes doen in de kids club en lekker eten

als eind cijfer geven we jullie een 10 omdat we laat aan kwamen en er met een drankje buiten op ons gewacht werd en toen we in ons aparoment aan kwamen stond er eten klaar

Gereisd anders in september 2008

Venneman, 19-5-2005

Op het eerste gezicht pittoresk hotel, maar kamer zag er niet uit. Alles zeer slecht, lelijk en vies afgewerkt. Grootste bezwaar is dat het niet schoon was. Sanitair deugde voor geen meter. Verder geen airco, tv die niet werkte en veel geluidsoverlast van buiten. Bij hotel Eyfel was alles veel beter en goedkoper.
Gereisd anders in mei 2005

olree, 27-4-2005

Bij aankomst is alles prachtig totdat je bij de zesde verdieping komt.Boek nooit de suite, die ziet er niet uit,wat een vieze oude bende en een bubbelbad heb ik daar al helemaal niet gezien,geld teruggevraagd en gekregen en zijn snel vertrokken naar een ander hotel.
Gereisd anders in april 2005

Manon de Boer, 1-1-2005

Ik heb echt een heerlijke tijd gehad in Hotel Pamphylia! Het bubbelbad heeft precies de goede temperatuur!!!
Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pamphylia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pamphylia in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pamphylia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pamphylia scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.