Hotel Nena ***

7,6

26 reviews over Hotel Nena in het Nederlands

Bestolen

Ruben de Goede, 20-6-2016

Ik wil iedereen aanraden om nooit in Hotel Nena te verblijven, 2 weken geleden verbleef ik een paar dagen in Hotel Nena tijdens mijn backpack vakantie met mijn vriendin. In mijn backpack die in het hotel bleef als we de stad in gingen had ik een portemonnee met daarin mijn vakantiegeld zitten. Op de dag dat we uit het hotel vertrokken wilde ik hier wat geld van pakken om te betalen voor het hotel, maar toen bleek dat mijn vakantiegeld uit mijn portemonnee in mijn tas was gestolen! Toen we hiervan melding maakten bij de receptie wilden ze nergens aan mee werken en ze dreigden zelfs met het bellen van de politie als we niet gewoon weg zouden gaan. Het kwam erop neer dat we het zelf maar moesten uitzoeken. De rest van mijn vakantie heb ik geld moeten lenen. Kortom: je spullen zijn niet veilig in dit hotel en de service is ook vreselijk. Ik raad Hotel Nena dan ook sterk af.
Gereisd met partner in juni 2016

Dit is uw tweede huis

J.W. Braker, 11-11-2012

Leuk hotel met fraaie entree. Het personeel is heel erg vriendelijk en doet er echt alles aan om het u naar de zin te maken. Men hanteert de slogan: dit is uw tweede huis. En dat maken ze ook waar.

De kamers zijn helaas wat gedateerd en de badkamer is niet echt fijn. (gevaarlijke instap in het zitbad en de kidnaden zijn verschimmeld)

De ontbijtzaal heeft een fantastisch uitzicht over de Bosporus en de blauwe moskee. Ontbijt is goed.

Gereisd met partner in november 2012

Echt doen!!!

Heleen, 5-10-2011

Super gastvrij, echt, service staat voorop! Centraal gelegen. Schoon. Prachtig uitzicht vanaf dakterras, waar je ontbijt. Aan te bevelen!
Gereisd met partner in september 2011

Schitterend gelegen

Willem Otto, 20-2-2011

Het Hotel ligt midden in het oude centrum, waardoor alle toeristische highlights op loopafstand zijn. Het uitzicht in het restaurant op de stad is schitterend. Het buffet was ook prima met voldoende keuze. De kamers zijn wat klein, maar waren goed schoongehouden en het hotel is een echte aanrader bij een citytrip.
Gereisd met partner in februari 2011

Fantastisch hotel

Carla, 3-12-2010

Alles op loopafstand, tram halte in de buurt. aanrader, echt doen, krijg je geen spijt van.

Medewerker van hotel heeft mijn zus en ik opgehaald van het vliegveld, nadat ik dit via een mailtje had gevraagd, vraag ook een kamer aan de voorkant.

Prettige ontvangst in het hotel, uitleg over de bijzonderheden in Istanbul, heerlijk ontbijtbuffet met prachtig uitzicht over de Bospurus.

Dit hotel uitgezocht, omdat de reacties bij Zoover zo goed waren.

Gereisd met vrienden in november 2010

Fantastisch gelegen hotel

Herman wanders, 24-10-2010

Ligging van het hotel is op loopafstand van alle belangrijke bezienswaardigheden van Istanbul. Erg vriendelijke bediening. De avond van aankomst heeft de receptionist ons veel verteld over de bezienswaardigheden dicht bij het hotel.

Om de hoek al veel leuke en gezellige restaurantjes met erg vriendelijke bediening.

Hotel is ook erg centraal gelegen ten opzicht van het openbaar vervoer. Tramhalte op 200m van het hotel.

Hotel is een echte aanrader voor een stedentrip Istanbul.

Onze kamer was gelegen aan een afgesloten binnenplaats waardoor er geen daglicht binnen kwam. Ook de airco werkte niet echt goed waardoor onze kamer ook erg warm was. Ondanks dit, toch een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Hotel bij uitstek voor stedentrip

Herman wanders, 24-10-2010

Centraal gelegen hotel voor city-trip.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Erg behulpzame en vriendelijke service in het hotel. De avond van aankomst heeft de receptionist al erg veel verteld over de bezienswaardigheden in de direct omgeving.

Dicht bij het hotel veel restaurantjes.

Onze kamer was gelegen aan een afgesloten binnenplaats waardoor erg warm (Airco werkte niet heel erg goed). Heel schoon hotel. Ondanks dat de kamer erg warm was en de airco niet goed werkte toch een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

leuk hotel met super service

Loes, 16-10-2010

Net terug van verblijf in hotel Nena in Istanbul. Hele goede centrale ligging, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone en zeer verzorgde kamers met leuke inrichting! Ontbijt ook uitstekend en wordt goed aangevuld. In drukke straat (zijn er in Istanbul wel rustige?), maar met het raam dicht merk je daar niets van.

Kleine minpunten: bedden zijn nogal hard en het bad is een zitbad, wat aan de kleine kant, dus wat behelpen.

Wij zijn erg tevreden!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Fantastisch gelegen, goed verzorgd hotel!

José van der Mark, 11-7-2010

Perfect hotel voor een stedentrip naar Istanbul.

Fantastisch centraal gelegen.

Alle bezienswaardigheden op 5-15 min. afstand( te voet)Vriendelijke mensen.

Heerlijk gegeten bij Cozy's ( om de hoek aan de overkant) Pinautomaat om de hoek.Absolute aanrader!

Kamers hebben bijna allemaal 2-pers.bedden. Vraag om aparte bedden ( indien gewenst)Wordt direct geregeld.

Hotelbusje heeft ons van en naar het vliegveld gebracht ondanks dat wij niet via internet hadden geboekt.Wel hier via de email om vragen!

Reisgezelschap : 9 vriendinnen

Gereisd anders in juli 2010

zeer de moeite waard!

Ebbers, 20-11-2009

erg leuk hotel met dakkterras om heerlijk te ontbijten met uitzicht op de blauwe moskee! Vriendelijk personeel, schoon en de ligging in de wijk Sultan Ahmet is perfect! Blauwe moskee, Topkapi paleis, Cisternen en Hagia sophia allemaal op loopafstand evenals de gezellige restaurantjes. Wat de restaurants betreft: allemaal voorzien van heathers, zodat je ook in november de hele avond buiten kunt eten!! Dit hadden wij niet verwacht. Een echte aanrader dus: hotel Nena! Tram op loopafstand, zodat je ook makkelijk in andere wijken kunt komen, als Taksim. Taxi is veel duurder en tram erg makkelijk en goedkoop!
Gereisd met vrienden in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nena bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nena in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nena scoort een 7.56 uit 10 op basis van 42 reviews.