Hotel Nazar ***

6,3

9 reviews over Hotel Nazar in het Nederlands

niet meer hoor!!

annie, 16-1-2009

ik vond het niet zo'n geweldig hotel.het is geen 3 sterren waard vergeleken met het hotel die ik vorig jaar bleef.
Gereisd met partner in januari 2009

Leuk hotel maar service kon beter

Philippe, 10-10-2008

Het hotel is wat je kan verwachten van een 3 sterren hotel, leuke lobby - kamers zijn redelijk, alleen bedden zijn volledig out of date.

Service en het begrijpend Engels was pover, zoniet slecht.

Ook internet wireless was bijna niet bereikbaar vanaf de kamer, zelfs op de eerste verdieping.

Aanrader wat eten betreft is het niet, maar in de onmiddellijke omgeving is er voldoende te vinden, dus aarzel niet om met de taxi naar Taksim te gaan, 10 YTL ( 6 Euro )

Gereisd alleenreizend in september 2008

R.H.Zwaving, 29-12-2007

De kamer krijgt van mij een mindere waardering,

daar deze klein was, bedden keihard, te kleine kussens en waarschijnlijk ingericht op de zomer.

Er lag op het bed een 1-persoons dekentje op een 2-persoons bed.

Gereisd met partner in december 2007

Marc Schade van Westrum, 27-6-2007

Alle negatieve kritieken ten spijt, het is een kwestie van een open opstelling en dan is het hotel een prettige verblijfplaats met uiterst vriendelijk personeel. De ligging is dan misschien niet ideaal, maar ach, met de (overvolle) tram is Sultanameth goed bereikbaar. Kortom, mijns inziens is dit hotel best wel een aanrader.
Gereisd anders in juni 2007

tineke, 11-4-2007

Ik begrijp van de andere referenties echt niets. ik heb het hier enorm naar mijn zin gehad. Het eten was goed. Geweldige gasten! Leuk personeel. In een wereldstad als Istanbul kom je natuurlijk prostituees tegen, wat dacht je anders?
Gereisd anders in april 2007

Ankie en Hans, 11-4-2007

Nazar is een gemoedelijk hotel van waar uit de stad goed te verkennen is. De kamers zijn niet groot. Het ontbijt in buffetvorm is voldoende. Het personeel is vriendelijk. Kluisjes om je waardevolle spulletjes in op te bergen zijn gratis ter beschikking.
Gereisd anders in april 2007

Suzanna, 24-2-2007

De ligging van het hotel is slecht: het is daar bekend dat de buurt s'avonds onveilig is en dat er prostituees rondlopen.

Wij hadden een hele kleine vieze donkere kamer, bij binnenkomst lag er een dikke laag stof en afval van de vorige gasten. 4 dagen werd het onderlaken niet verschoond. De douchekabine was een kippenhok. Het personeel spreekt slecht Engels.

Het hotel is zeker geen aanrader.

Gereisd anders in februari 2007

Els Swinkels, 23-10-2006

Wij waren met een groep van 33 man met de SRC. Het diner (in buffetvorm) was smakelijk; het ontbijt was ruimschoots voldoende; de kamers waren niet al te groot, maar wel comfortabel en er was altijd voldoende warm water. Ik ben het dan ook niet met de vorige beoordeling eens.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

Jenifher, 9-4-2006

Het hotel biedt normale kamers (normaal qua grootte-inrichting). We waren met 40 man in het hotel. Sommigen hadden warm water, anderen absoluut niet. Het eten is slecht én drie maal was de boter bij het ontbijt vervallen. Het hotel is zeker geen drie sterren waard!
Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nazar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nazar in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nazar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nazar scoort een 6.33 uit 10 op basis van 9 reviews.