Hotel Mövenpick Istanbul *****

Hotel Mövenpick Istanbul
Mövenpick Istanbul
7,8

5 reviews over Hotel Mövenpick Istanbul in het Nederlands

Mövenpick Istanbul - een aanbeveling.

., 29-11-2013

Zeer goed hotel voor zakenreizigers. Snelle en bekwame medewerkers bij de receptie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gevarieerd continentaal en oosters ontbijt.
Gereisd anders in november 2013

Istanboel is altijd een reis waard.

., 15-11-2013

De prijs/kwaliteitsverhouding was oké. Op zaterdag/zondag zijn er heel weinig mensen bij het ontbijt en de obers kunnen er elke wens vervullen. Helaas was het op maandag helemaal anders... Het personeel was volledig overbelast, totaal chaotisch, waarschijnlijk omdat er zoveel mensen wilden eten.
Gereisd anders in november 2013

Zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel.

., 3-11-2013

Lobby, restaurant, kamers en de spa zijn zeer sfeervol ingericht en in een zeer goed onderhouden staat, alleen de vloerbedekking in de kamers zou eens vernieuwd mogen worden. Het ontbijtbuffet laat niets te wensen over. Het personeel is uitgesproken vriendelijk (geen gespeelde, zakelijke vriendelijkheid) en zeer attent! Wij zouden het hotel zo weer bezoeken en kunnen het van harte aanbevelen. Een geweldig hotel in een prachtige stad!

Locatie? Locatie.

., 9-9-2013

5 sterren hotel omringd door permanent autoverkeer. (De chef is natuurlijk een Zwitser.) Daarbij kan men de ramen niet openen tijdens de nacht, want dag & nacht is het lawaai te luid. Het hotel dateert uit het jaar 2003 is een rasecht (!) businesshotel... En ligt direct naast het metrostation '4. Levent'... Dus ver van de bezienswaardigheden. In de kelder bevindt zich een klein zwembad plus de inmiddels gebruikelijke wellnesszaal. Het kleine dakterras op de bovenste verdieping biedt een overzicht over het eindeloze Häusermeer en de gebouwen er omheen, inclusief de bar, maar die is niet toegankelijk voor elke gast. Het is aan te bevelen (meteen bij aankomst) een metrokaart ( heroplaadbaar) aan te schaffen voor 6 Lira, omdat de toerist de metro moet gebruiken om in de oude stad, bij de Bosporus of het TAKSIM- plein te komen. De kamers hebben na 10 jaar een vernieuwing nodig, vooral het tapijt. Het personeel is zeer vriendelijk! Het ontbijt is erg uitgebreid, met chique bar waar de drankjes duur zijn. Conclusie: voor een voordelige prijs kan men dit 5 sterren hotel boeken ondanks de ligging en zonder zorgen... De 'HIP hotels' ( Ciragan Hotel, Hilton, Sofa... e.v.a. ) zijn in Istanbul ten opzichte van het Mövenpick duur :-(
Gereisd anders in september 2013

Het hotel heeft niet de standaard van een Mövenpic

., 2-9-2013

Het hotel is centraal gelegen. Als uitvalsbasis voor het verkennen van de stad is het echt zeer geschikt. Maar desondanks zou ik het hotel niet meer boeken. De kamers zijn al wat ouder en voldoen niet aan de standaard van een Mövenpick. Bij aankomst vonden we urinesporen op de toiletbril van de voorganger. Dat kan gewoon niet. Netheid negatief. Bij onze boeking was een massage inbegrepen. Die konden we niet krijgen. Na telefoontjes. heen en weer heb ik toch mijn massage gekregen. De ramen zijn niet geïsoleerd. Je krijgt er geen nachtrust. Veel te luidruchtig. Oordopjes niet vergeten! Wat ik erg leuk vond was dat we langer op onze kamer mochten blijven zonder bijbetaling. Helaas konden wij niet op het dakterras vanwege een verbouwing!
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick Istanbul bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Istanbul in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Istanbul scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.