Hotel Merit Antique *****

Merit Antique

8 reviews over Hotel Merit Antique in het Nederlands

een heerlijke weekend escape

Ronald Flint, 31-3-2010

Dit hotel voldoet aan al mijn eisen.

Je word netjes behandeld, de kamers zijn prima.

Het eten is grandioos uitgebreid en lekker.

Istanbul is natuurlijk een erg grote stad, dus de ligging t.o.v. het centrum is een relatief begrip. Wij hebben alles lopend gedaan, en dat was te doen.

Aan het eind van de dag zijn je voeten wel erg moe, en deze kan je tot rust laten komen in het zwembad en bubbelbad.

Mocht ik ooit weer naar istanbul gaan wil ik weer naar dit hotel toe!

tip: spreek als je met de taxi gaat duidelijk af hoeveel het kost (terug naar het vliegveld) ...wij zijn hier opgelicht, maarja het geld was toch op

Gereisd met partner in oktober 2000

frank, 29-10-2006

Heel erg gehorig het ligt in een drukke straat. Onvriendelijke personeel. Ontbijt was heel goed, kamers waren mooi en schoon
Gereisd anders in oktober 2006

HDalem, 26-5-2006

Een heerlijk hotel in Istanbul in het Europese gedeelte van de stad. Bezienswaardigheden op loopafstand en met openbaar vervoer helemaal goed te bereiken. Er staan heel veel mooie moskeën in dit gedeelte van de stad en de Tulpenmoskee staat voor de deur. Het hotel heeft een prachtige lobby en de kamers zijn heel ruim met een apart zitgedeelte. Ontbijt op niveau en ook de andere eetgelegenheden zijn goed (zelfs vegetariërs kunnen hier eten).
Gereisd familie in juli 2002

Anne van ogtrop, 6-1-2006

Prima hotel, kamers niet zo groot. Personeel aardig ontbijt en ontbijtzaal perfect.
Gereisd anders in januari 2006

Marijke, 29-8-2005

Wij zijn in dit hotel geweest tijdens de jaarwisseling van 2002-2003.

Dit is wat je noemt 'n 5* hotel. Alles luxe en de bediening weet hoe het moet.

Er stond inderdaad 'n moskee tegenover onze kamer, maar wij hebben die niet of nauwelijks gehoord.

Gereisd anders in augustus 2005

Michelle, 4-5-2004

Ik raad jullie aan niet in het zwembad/ jacuzzi te gaan.

Schone wc's in het hotel, echt super! Het ontbijt is uitgebreid. De receptie is ietwat chagrijnig. Er hing over het algemeen een erg stijve sfeer, niet echt gezellig, beetje onpersoonlijk.

Groetjes,

Michelle

Gereisd anders in mei 2004

Michelle, 4-5-2004

In januari 2004 1 week in dit hotel verbleven. De kamer was klein, maar wel schoon. Met ligbad in de badkamer en zelfs een radio met muziek in de badkamer wel erg luxe. Stel je je van de jacuzzi niet veel voor. Het ligt aan de rand van het zwembad van 10 bij 3 meter. Weet je wel als een bubbelbad aan het schoonmaken is, zulke bubbels komen eruit. Het zwembad zag er erg onfris uit. Toen ik in de 'jacuzzi' en het zwembad ben geweest en me netjes had gedouched, kreeg ik over mijn hele lijf erge uitslag, een soort schubben. Na 1 week was het nog niet weg en kon er niet van slapen. Wat mij erg verwonderde is dat we voor 2 euro per stuk wel een badmuts moesten kopen, terwijl andere gasten deze niet aan hadden. Dat vindt ik nogal raar aan de ene kant moet je een badmuts op en aan de andere kant zit er een enge bacterie in waar je een huidziekte van krijgt.
Gereisd anders in mei 2004

paul rossau, 1-3-2004

vijf sterren méér dan waard. Uitgelezen turkse en internationale keuken. De bediening heeft nog een belle époque kwaliteit!! Wel duur, maar.... wat krijg je er voor in de plaats!!!!
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Antique in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Antique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merit Antique scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.