Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Petite Maison bij :

1 review over Hotel La Petite Maison in het Nederlands

Slechte ervaring

MK, 24-9-2014

Dit hotel word verhuurt onder 2 namen: Pretty Sultanahamet en La Petite Maison. Het telefoonnummer bestond niet (kwam ik achter na landing in Istanbul). De geboekte kamer (2 maanden van tevoren) was niet beschikbaar, sterker nog, ik werd naar een ander "very nice" hotel (Eve House Hotel) gebracht. Daar "mocht" ik 5 nachten blijven. Dit was het smerigste en meest uitgewoonde hotel waar ik ooit ben geweest. Na lange discussies met boekingskantoor en eigenaar/manager kon ik de volgende dag toch naar de geboekte kamer.

Deze kamer was beter maar evengoed vies, schimmel op plafond badkamer, vieze vloer, alles bedekt onder een laag gruis omdat de verf van de muren viel, uitzicht op een muur enz...

Na doorlezing van de recensies op andere sites vermoed ik het volgende:

Kamers die geboekt zijn tegen het goedkoopste tarief worden "overboekt". Je word gedumpt in een goedkoper hotel, je kamer word vervolgens verhuurd voor ruim het dubbele tarief.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Petite Maison in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Petite Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Petite Maison scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.