Hotel Inka ***

Hotel Inka
Inka
6,3

6 reviews over Hotel Inka in het Nederlands

Voor goedkoop tripje is het waard

Emel , 24-1-2009

We zijn vorig jaar in September geweest. Helaas zijn de kamers niet echt schoon en het stinkt. Maar, voor die prijs en ligging, is het wel waard, uiteindelijk gaat het om alleen maar te slapen. Voor de rest ben je toch vooral in Istanbul om te bezichtigen. Personeel was normaal.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Een geslaagde vakantie !

Onbekend, 26-10-2008

De prijskwaliteit verhouding is goed in evenwicht, de kamers waren vrij eenvoudig ingericht met een tafel en t.v. maar je kan ook niet meer van verwachten aangezien dit geen 5 sterren hotel is. Alleen de waterleidingen zijn slecht onderhouden en piepen vrij erg.

Verders is het voor herhaling vatbaar! En het centrum is letterlijk en figuurlijk maar op 2min. loopafstand.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

dit NOOOIIITT MEER!!

toerist, 17-10-2008

De mensen daar waren wel vriendelijk maarr,,, de kamers :S toen ik naar binnen ging stonk het ook erg goor.De badkamer was erg smerig! De tv was zwart van de vuil (letterlijk), de schoonmakers maakten de kamers haast niet schoon en doen niet elke dag nieuwe lakens, we deden het maar zelf de lakens er uit halen zodat de schoonmakers maar nieuwe lakens gaven, en dat moesten we ook zelf doen. Elke dag het zelfde ontbijt waar je ook misselijk van wordt! een van de personelen was erg chagerijnig waardoor het lijkt als of die op je boos is:S:s haha maar in het algemeeen kwam ik voor istanbul en dat was wel genoeg! (gelukkig)
Gereisd met vrienden in oktober 2008

AANRADER

lâle, 6-9-2008

simpel maar goed hotel.

ligging is perfect, je kan makkelijk oud en nieuw istanbul bekijken.

het personeel is heel vriendelijk en de kamers zijn schoon.

prijs/kwaliteit verhouding is goed.

ZEKER EEN AANRADER!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

zeer matig

brigit kooijman, 5-8-2008

-straatlawaai 's nachts ging tot half vijf door; raam moest openblijven omdat airco te hard blies (achteraf gezien hadden we daarover moeten klagen, misschien was het dan opgelost).

-gedoe met doucheknoppen die soms niet open en soms niet dicht gingen.

-douchegordijn beschimmeld

-kamer zo donker dat overdag licht aan moest (terwijl het buiten 30 graden was en zonnig...)

-ontbijten kon officieel tot half elf maar na negenen waren de koffie en de thee niet meer te drinken, waren de gekookte eieren op en soms zelfs het brood.

-personeel zeer vriendelijk, sommige spraken engels.

Gereisd familie in juli 2008

elisa, 12-11-2007

Ik ben er in de zomer geweest, voor een 3 sterren hotel is het wel de moeite,Ze zijn daar heel vriendelijk en dat is wat telt en de kamers zijn proper.
Gereisd met vrienden in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inka in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inka scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.