Hotel Ibrahim Pasha ****

8,3

4 reviews over Hotel Ibrahim Pasha in het Nederlands

Heel erg mooi!

Oguzhan, 23-7-2009

Het hotel is heel erg mooi en groot.

Ik ben zeer tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

ruud, 7-9-2007

Superleuk klein hotelletje in de wijk Sultanhammet vlak bij de Blauwe Moskee, de Aya Sophia en op loopafstand van de Bazaar. Zeer vriendelijke mensen, leuke (enigszins krappe kamers), prachtig dakterrasje. Zeer relaxte sfeer, een prima uitvalsbasis voor het toch enorm hectische Istanbul.
Gereisd met vrienden in september 2007

Charlotte Beernaert, 17-10-2006

Zeer mooi kleinschalig hotel, vriendelijke mensen, gratis fruit en water op de kamer.

1 nadeel: wij hadden een tamelijke kleine kamer en vooral de badkamer kon groter!

Gereisd anders in oktober 2006

M&P, 31-1-2006

ik heb drie nachten gelogeerd in ibrahim pasha, en heb er een geweldige tijd gehad. de kamers zijn werkelijk heel erg mooi en apart ingericht. zeker de deluxe kamers [404 is the bomb] zijn absoluut zeer romantisch en charmant. onze kamer werd na twee keer per dag opgeruimd en eventueel verschoond ;-0 de bediening was ook erg aardig en allert. de ontbuitjes prima. ik kan niet anders zeggen dat dit een top hotelletje is en zal er zeker bij een volgend bezoek weer heen gaan.
Gereisd alleenreizend in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibrahim Pasha bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibrahim Pasha in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibrahim Pasha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibrahim Pasha scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.