Hotel Hilton Istanbul *****

Hotel Hilton Istanbul
Hilton Istanbul
7,5

4 reviews over Hotel Hilton Istanbul in het Nederlands

Goed. Ik had wel wat modernere kamers verwacht

Pascalle Smeets, 17-8-2008

Het is goed en verzorgt,met vriendelijk personeel. Had wel meer Luxe en wat moderner interieur verwacht op de kamer. Je ziet de Bosporus liggen maar vindt het niet echt een superview om daar zo gigantisch over te spreken en zeker niet als je een parcview/kamer hebt. Het zwembad was heel mooi en netjes met handoek gebruik.

het ontbijt was goed/veel en gevarieerd. Als je naar het oude centrum wilt heb je een taxi nodig.(ong 15 min als het verkeer meezit)

Super Stad met tal van leuke shopping

momenten.

Pascalle Smeets

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

Hilde Hu, 27-3-2006

Een prettig hotel met kamers die uitzicht op de Bosporus bieden. Wij stonden met vier kinderen in de lobby na een aantal weken te hebben rondgereisd. We waren vies en moe maar na stevig onderhandelen kregen we een ruime suite met uitzicht op de Bosporus voor nog geen 200 $ inclusief een zeer uitgebreid ontbijtbuffet voor ons alle zes !Het hotel heeft een aardige tuin en aan de overkant is een park. Het is hier heerlijk vertoeven na de drukte van de grote stad. De taxi's zijn spotgoedkoop. Het eten in de Hilton restaurants is prima maar zeer stevig aan de prijs. Neem chloorbrilletjes mee als je gebruik wilt maken van de zwembaden. O ja, sauna en gebruik tennisbanen zijn bij de prijs inbegrepen.
Gereisd anders in maart 2006

zeezon, 26-7-2005

Zeer goed, groot en mooi hotel.
Gereisd anders in juli 2005

van Hoof, 29-3-2005

Een oud en gedemodeerd hotel. Het enige wat goed is, is het zicht vanuit het restaurant op de hoogste etage.
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Istanbul bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Istanbul in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Istanbul scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.