Hotel Golden Age 2 ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Age 2 bij:

3 reviews over Hotel Golden Age 2 in het Nederlands

Mooi Hotel

Astrid, 15-10-2009

Een mooi hotel. Vriendelijk personeel, waarvan een deel alleen Turks sprak, maar anderen spraken zowel Engels als Nederlands.

Mooie kamers. Alleen jammer dat in dit soort hotels geen raam open kan en je veroordeeld bent tot airco. Je slaapt slecht omdat het warm is in je kamer. Zet je de airco aan dan doe je weer geen oog dicht van het gezoem.

Het ontbijt was heel erg uitgebreid en goed verzorgd. Maar dat mag je van een hotel in deze prijsklasse wel verwachten.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Cetin Deniz, 31-8-2006

heb geboekt voor golden age 2 omdat het er op de foto's degelijk uitzag. maar in werkelijkheid is het helemaal anders.. piepkleine kamers, vergeelde gordijnen, bezetting van de muren die afviel,.. kamers die niet proper waren.. ik kan het je vertellen want na deze tegenslag vroegen we onmiddelijk een andere kamer. Doch het andere kamere bleek even erg te zijn. Uiteindelijk hebben we met Corendon gebeld om voor ons onmiddelijk een ander hotel te zoeken. Na bijbetaling mochten we overstappen naar Lion Hotel. Kregen we tenminste het gevoel dat we op "vakantie" waren..
Gereisd met partner in augustus 2006

Dilek, 30-9-2004

was niet echt super vergeleken met marble. Maar het was een 3* veel te klagen heb ik niet want we kwamen er alleen om te slapen!
Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Age 2 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Age 2 in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Age 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Age 2 scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.