De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Four Seasons***** bij :

2 reviews over Hotel Four Seasons in het Nederlands

Chantal, 15-3-2006

Ik had toch wel iets mer verwacht voor deze prijs. zo goed vond ik het niet. het personeel was arrogant en op het moment dat wij er waren hadden ze problemen met het personeel enz. Ook waren ze boel aan het renoveren, wat wij van te voren neit wisten. Ook dit zorgde voor de nodige overlast!
Gereisd anders in maart 2006

Jeroen., 23-5-2005

Gekozen als 2e beste hotel in de wereld en beste hotel hotel van Europa én beste hotel restaurant van Europa. (travel + leisure 2003)

Elke kamer heeft een ander ontwerp en het Ottomaanse design straat iets apparts uit.

Zeker aan te raden (Blauwe Moskee (sultan ahmet) moskee en ayasofia zijn op loop afstand (2 minten)

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Seasons in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Seasons scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.