Hotel Feronya ****

6,8

5 reviews over Hotel Feronya in het Nederlands

Volledig overbodig hotel

Nicole, 12-2-2009

Hotel Feronya heeft een prima ligging, daar houdt de positieve beoordeling op.

Toen wij er waren was het buiten 14 graden, binnen 25 en de verwarming ging niet uit, de airco niet aan. De bedden zijn net planken. De muren lijken van karton, je kan horen de scheten van de buurman horen. Het personeel oogt alsof ze voor straf hier moeten werken en ik kan het ze niet kwalijk nemen.

Gereisd met partner in februari 2009

Veer, 30-1-2007

Was in September 2004 hierheen geweest echt een goed hotel met goede kamers en lekker eten. Enige min was de bouwwerkzaamheden net voor ons raam (September 2004) en dat zal nog wel even duren. Mooie ligging bij Taksim je kan zo met taxi of tram naar de bezienwaardigheden. echt een goed hotel

Gereisd anders in januari 2007

marianne, 27-10-2006

De ligging van het hotel is geweldig. Op loopafstand van het Taksim Square (2min). De kamers zijn klein en erg matig. Het ontbijt is voor een vier sterren hotel minimaal. Ook nu (oktober 2006) zijn er nog volop bouw werkzaamheden aan de overkant. Het ziet er niet naar uit dat dit spoedig klaar zal zijn. Voor ons was dit hotel zeker geen 4 sterren waard. Een middelmatige 3 sterren kwalificatie past beter.
Gereisd familie in oktober 2006

Paul Bergervoet, 30-10-2005

Bij aankomst in Istanbul was onze koffer in Amsterdam gebleven. Het telefoneren met de luchthaven over waar onze koffer was en wanneer deze zou arriveren werd door de receptie geregeld. Zeer behulpzaam zeer vriendelijk. Prima hotel met een goed ligging.

Enige min was de bouwwerkzaamheden net voor ons raam (oktber 2005) en dat zal nog wel even duren.

Gereisd anders in oktober 2005

Moontje, 13-6-2005

Wij hebben in januari een week in dit hotel gelogeerd. Op zich een hele mooie ligging; vlakbij taksim square, dus een steenworp afstand van Istiklal caddesi. Maar de service is zeker minder. halverwege de week moesten we ineens wegens werkzaamheden van kamer wisselen: NAAR EEN ANDERE VERDIEPING!!! En er werd ook geen hulp aangeboden.

Ook het ontbijt vond ik eentonig voor n viersterren hotel.

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Feronya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feronya in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feronya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feronya scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.