Hotel Day Light

5,5

2 reviews over Hotel Day Light in het Nederlands

oud hoteltje, geen luxe

Karin, 17-6-2012

Ben er geweest met een excursiereis, de eerste nacht hadden we een kamer waar de hygiene ver te zoeken was, de badkamer zag er oud en niet uitnodigend uit, en er stond een stoel met een gat in de achterkant !

Het hotel was ook erg gehorig, hadden toevallig een kamer aan de voorzijde.

De tweede keer toen we hier teug kwamen tijdens deze excursiereis hadden we een andere kamer, de badkamer zag er iets schoner uit, maar de een beugel in de douche zat los, deze werd wel de volgende dag gemaakt toen we hem op de wastafel hadden gelegd.

De kamers hadden kaartjes om de kamer mee open te maken, deze deden het steeds niet waardoor het personeel steeds mee moest lopen om de deur voor je open te maken, en dit bleek bij meer reizegers uit onze groep.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Zeer matig hotel

Arend , 27-4-2012

Ligt in de wijk Aksaray. We waren er voor drie nachten. Bedden waren goed. Badkamer eenvoudig en niet al te schoon. De kamer was niet goed schoongemaakt. Personeel niet vriendelijk. Ontbijt erg karig en niet gevarieerd. Alleen Nescafe bij het ontbijt of thee of een slap vruchtendrankje. Vaak uitgedroogd stokbrood, het brood van de vorige dag werd gewoon opgepiept en weer in de bak voor de volgende dag gegooid. Personeel praatte zeer slecht tot geen Engels!
Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Day Light in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Day Light zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Day Light scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.