7,8

4 reviews over Hotel Best Western Citadel in het Nederlands

Fantastisch uitzicht over de Marmarazee

anita veldhuijzen, 21-5-2013

Aan de voorkant fantastisch uitzicht over de Marmarazee. Zelfs dolfijnen zien opspringen uit het water. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Enige minpunt is dat de kamers nogal klein zijn, dus het was een beetje kruipdoor sluipdoor voor ons als lange mensen, maar voor een paar dagen prima te doen.
Gereisd met partner in mei 2013

Uitstekend

Martijn Kraan, 27-10-2009

Prima hotel: mooie ligging met uitzicht op zee (al ligt er wel een drukke straat tussen). Schone kamers, uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Wij zijn uitmuntend geholpen toen we in de stad onze portomonnee zijn verloren: diverse telefoontjes werden gepleegd en uiteindelijk ging de hotelmanager persoonlijk mee naar politiebureau om te helpen bij het doen van aangifte waarna het ook razendsnel was geregeld. Super!
Gereisd familie in oktober 2009

Prima hotel!

Ton en Gré, 9-4-2009

Heel goed hotel vlakbij de highlights van Istanbul, alles op loopafstand! Uitzicht op de zee van Marmara! Goed eten en heerlijke wijn, super uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, kortom: een aanrader!
Gereisd met partner in april 2009

Hans Hassink, 5-11-2006

Hotel ligt aan de Bosporus en dicht bij de bezienswaardigheden. Klein hotel, redelijke kamers met weinig kast en leg ruimte. Is meer een hotel voor zakenreizigers. Personeel onvriendelijk en spreken muv de receptie slecht Engels. al met al een ongezelllig hotel. In de bar zit je aan tuintafeltjes verder geen lounge oid. Ontbijt is goed.

Wij zaten op de begane grond en vonden de kamers erg gehorig.

Gereisd met vrienden in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Citadel bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Citadel in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Citadel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Citadel scoort een 7.83 uit 10 op basis van 4 reviews.