7,4

13 reviews over Hotel Arden City in het Nederlands

Zeer gastvrij

Annemiek, 16-10-2015

Zeer centraal gelegen, personeel met name receptionist Ulas zeer behulpzaam en gastvrij. We wilden aparte bedden, dus werd er een bed in de kamer bijgeplaatst. Las dat iemand de kamers klein vond, wij niet en het is in ieder geval groot genoeg voor een extra bed! Prachtig dakterras (restaurant en bar).
Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldig hotel

melanie martens, 21-9-2015

Het hotel ligt werkelijk zeer centraal vlakbij alle belangrijke bezienswaardigheden. Kamers zijn niet groot maar wel heel sfeervol ingericht en zijn erg schoon. De deluxe kamers zijn ruimer en hebben een unieke decoratie. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Personeel zeer hulpvaardig. Restaurant op dakterras biedt schitterend uitzicht en goed eten voor een prima prijs. Ik ben zelf reisagent en heb al veel hotels gezien. Dit hotel is een aanrader voor een stedentrip Istanbul.
Gereisd met partner in september 2015

Prima gesitueerd maar niet klantvriendelijk hotel

Ineke Mostert, 10-9-2013

Hotelkamer is netjes en schoon, maar enigszins gehorig. Ontbijt was goed. Geen informatie over Istanbul beschikbaar in lobby. Koffie/thee service was zeer beperkt en werd niet aangevuld. Op defecte zaken werd zeer slecht gereageerd.
Gereisd met vrienden in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arden City*** bij :

Perfect gelegen, wel kleine kamers

Rick, 3-4-2013

Op loopafstand van nagenoeg alles wat Istanbul te bieden heeft!

De kamer was klein maar ruim voldoende, schoon en fris ( met het raam open dan) de airco was defect maar daar hadden we eind februari toch geen last van. Het ontbijt was voldoende maar niet overdreven.

Gereisd met partner in februari 2013

Hoeveel mensen krijgen we in een kippenhok

vakantiegangers, 3-2-2013

Om de vakantie leuk te beginnen kwamen we aan bij het hotel waar bleek dat zij aan het verbouwen waren maar we konden ook 2 deuren verder naar Arden Park hotel.logeren want dat was ook van hun! Ze hadden echt een mail gestuurd dat dit gaande was. ( nog niet ontvangen)De kamer die wij kregen was 2 bij 3 meter. Was de een in de badkamer moest de ander op bed blijven liggen.Het ontbijt was redelijk uitgebreid maar vleeswaren/kaas/yoghurt buiten de koeling????Op donderdag mochten we eindelijk naar het andere hotel 5 hoog Prima. Alles nieuw kamer was 2 bij 3 grotere badkamer alles nieuw maaar 2 dagen geen kachel. Ontbijt in Park hotel? Wat bleek er waren maar 2 kamers klaar en de lounge.Wat een vakantie!!! Service busje naar vliegveld was duurder dan taxi.Gebruikte cola uit de minibar gewoon moeten betalen dus service ??? dat kennen ze niet in Arden City. Ben al aardig wat keertjes in Istanbul geweest maar dit NOOIT MEER!!!!!!!!!
Gereisd met partner in januari 2013

Zeer goede ligging!

lies, 22-8-2012

Het hotel werd recent vernieuwd. En is gelegen in het oude centrum van de stad, op wandelafstand van bezienswaardigheden. In de omgeving hotel voldoende restaurantjes waar het goedkoper eten en drinken is dan in het hotel zelf. Ontbijt in buffetvorm, voldoende en lekker.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Dit nooit meer

maryjanev, 1-8-2012

Wij hebben een ruim bedrag betaald voor deze vakantie en wij kregen daar het kleinste kamer van het hotel voor terug.

Er was maar 1 nachtkastje ( er was geen plek voor 2), geen balkon, net genoeg ruimte om langs het bed te lopen en er werd niet goed schoon gemaakt.

Toen wij besloten een middag bij het hotel op het panorama dak te blijven en wat te drinken werd ons niet gevraagd of we wat wilde drinken en eten.

Het personeel sprak slecht Engels en toen wij roomservice wilde bellen hingen ze gewoon op.

En na 3 keer bellen lag de hoorn ernaast.

Toen wij bij de receptie vroegen of wij de kamer langer konden huren op de dag van vertrek werden wij van het kastje naar de muur gestuurd want niemand wist het.

Al met al is dit de slechtste vakantie die ik ooit heb gehad, het kosten een hoop geld en wij hebben hier weinig voor terug gekregen.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima uitvalsbasis voor verkenning stad

Els, 5-5-2012

Mooi hotel, ruime kamers. Goede douche. Groot ontbijtbuffet, ruime keuze.

Service is goed, men spreekt goed engels.

Hotel ligt uitermate centraal. Paar minuten lopen naar Haya Sofia, blauwe moskee en Topkapi. Ook grand bazaar is binnen enkele minuten te bereiken. Daarnaast is tramhalte dichtbij, voor als je naar de overkant van het water wil. Veel restaurants in onmiddelijke omgeving.

Uitzicht vanaf het dakterras is geweldig!

Gereisd familie in april 2012

Gehorig, maar met aanbieding een schot in de roos

., 22-1-2010

Zeer goede ligging ten opzichte van bezienswaardigheden in Sulthanamet. Jammer alleen dat je dicht in de buurt zit van de toeristische winkels en restaurants, waar alle mannen je zonder pardon naar binnen proberen te lokken.

Op zich modern en verzorgd hotel, al kan de afwerking soms beter. Leuke extra's als slaapmasker, scrubhandschoen e.d., maar het schoonmaken v/d kamers tussendoor (bij div. nachten) is simpel qua zuigen of beter gezegd vegen. Kamers op zichzelf zeer gehorig!

Het ontbijt is uitgebreid en netjes, maar meer bruin brood is gewenst!

Gereisd met partner in december 2009

Mooie kamers, goed personeel maar gehorig.

J.L. Swarte, 18-10-2009

Hotel Arden in Istanbul is een goed hotel. Het personeel is vriendelijk en professioneel en de kamers zijn netjes, schoon en sfeervol ingericht. De badkamer is het toppunt van luxe. Er zijn grote spiegels, goed linnengoed, een föhn, een ochtendjas, badslippers, een brede wastafel, een toilet met bidet en een bad met douche.

Een welkomstpakketje omvat onder andere pantoffeltjes, schoenlepel, schoensmeer een minibar met flessenwater, pinda’s, zeep, oordopjes, bekertjes en allerhande andere zaken om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Zo is er op iedere verdieping een draadloze router die aansluit op een beveiligd netwerk. Met het wachtwoord dat bij de receptie verkrijgbaar is zit je in een oogwenk op gratis breedband internet aangesloten.

Als er iets is aan te merken op de kamers is het dat ze gehorig zijn. In mijn geval leidde dat tot het ongewenst van zeer nabij meemaken van de paringsdrang van de buren. Zo waren de oordopjes dus een zeer welkom accesoire.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arden City*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arden City in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arden City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arden City scoort een 7.4 uit 10 op basis van 13 reviews.