Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Mercan Story**** bij :

61 reviews over Aparthotel Mercan Story in het Nederlands

Fantastisch!

Joke, 7-8-2017

Wij vonden het super mijn dochter en haar man kwamen al voor het derde jaar en voor mij en mijn andere dochter en haar man de eerste keer maar ik heb nu al zin in volgend jaar schoon appartement, goeie bedden, genoeg handdoeken en regelmatig schoon gemaakt, vriendelijk personeel, het strand voor de deur, vriendelijke eigenaar, leuk stadje, enorm aanbod aan eetplekken, en betaalbaar, kortom een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

heerlijk aparthotel in prachtige omgeving

Irene, 3-8-2017

Wij waren in Mercan Story in juli 2017 met twee gezinnen met kinderen van 16, 17 en 20 jaar. Ik verbleef met mijn zoon in een keurig verzorgd appartement. Goede bedden, prima badkamer, leuk balkonnetje en klein keukentje. Gelukkig ook airco en voldoende schoonmaak/wisseling van linnengoed. Mercan Story is een heerlijk rustig, schoon en kleinschalig park, direct aan een prachtig strand met eigen (gratis) ligbedden en parasols. Op het strand worden drankjes en hapjes geserveerd tegen heel acceptabele prijzen (wordt genoteerd op je kamernummer). Het park en het strand zijn rustig; geen herrie en all inclusive taferelen. Je loopt meteen vanuit het parkje de boulevard op met restaurants en veel winkeltjes en op donderdag is er een leuke grote markt in Yalikavak. Je kunt vanuit Mercan Story met de dolmus naar Bodrum of Turgutreis of andere plaatsen en er is ook een groot aquapark in de buurt. Yalikavak zelf is een mooi stadje met heel veel mega grote boten; leuk om naar te kijken. Het personeel van Mercan Story is super aardig, vooral Yaser. Vriendelijk en hulpvaardig, waardoor wij echt een supervakantie hadden. Het eten bij Mercan Story vonden wij heerlijk en de prijzen liggen (vergeleken met Nederland/Europa) laag. We hebben ook twee keer een boot gehuurd, inclusief lunch. Betaalbaar en zalig om te doen. Kortom: echt een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige locatie

D Zwart, 31-7-2017

Afgelopen week via touroperator in een 2 kamer appartement van Mercan Story verbleven. Eenvoudig maar prima appartement, prachtig gelezen. Een zwembad voor de deur, klein eigen terrasje bij het appartement, zee/strand meteen naast de deur op een paar stappen lopen. Van het personeel kan niet iedereen goed engels maar iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten van het restaurant is matig, maar daarvoor vele alternatieven vlakbij; de wekelijkse bbq van Mercan Story is heel goed. Ook op het strand worden de drankjes bij het ligbed bezorgd en op kamernr genoteerd. Bij aankomst schone kamer, opgemaakte bedden en 2 handdoeken pp, dit werd deze week 2 x verschoond en dagelijks werden prullenmanden geleegd. Ook de omgeving rondom het appartement werd dagelijks goed schoon gehouden. Wij hebben hier een heerlijke week vakantie gehad op een prachtige locatie.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige plek

Diana geutskens, 29-7-2017

Klein fam appartemen complex, staan 24/7 voor je klaar je voelt je 1 met de fam,het is niet groot en hoog .En echt meteen aan het strand enige waar je moeite mee heb is kiezen . Naar rechts het zwembad en naar links de zee 🤣🤣💋💋
Gereisd met partner in januari 2017

Mooie locatie, accommodati niet zoals beloofd werd

Nadia, 9-7-2017

Het appartement was gedateerd. Daarnaast werd er slechts 1 keer schoongemaakt en 1 keer schone handdoeken. Niet fris, erg jammer. Daarnaast spreekt er maar 1 persoon Engels. Toen ik ging klagen over de schoonmaak en om schone handdoeken ging vragen, werd ik praktisch uitgelachen omdat ze mij gewoonweg niet begrepen.

Koffie zeer vies.

Eten in het plaatsje zelf beter dan bij Mer can Story.

Bedden zeer hard, niet aangenaam.

Wat vooral positief was, was het plaatsje en de ligging

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie aan zee

Elly, 28-6-2017

Er zijn echter wel wat minpuntjes. We zijn er 1 week geweest en ons appartement is maar 1 keer schoongemaakt, ook maar 1 keer schone handdoeken, 1 rol toilletpapier enz, dit is veel te weinig. Koffie werd met kraanwater gemaakt dus niet te drinken. Eten en drinken vonden we buiten het appartement veel beter. Prullebakje, wcrolhouder, toilletborstel waren kapot en kuikenkastjes roken muf. Airco was prima. We hadden geen promokamer maar keken uit op een boom. De laatste dagen van onze vakantie hadden de Turken 1 week vakantie en hierdoor voelde we ons niet meer welkom. De normaal heel vriendelijke ober kwam ons op het strand vertellen toen we een bedje wilde nemen dat hij betaald was om bedden te reserveren en we daar niet konden gaan liggen. We dachten dat het een grapje was maar hij meende het serieus. Het plaatsje Yalikavak is een leuk plaatsje met oude en nieuwe haven en genoeg gelegenheid om te eten en drinken. Het strand is een kiezelstrand.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische appartementen, een echte aanrader!

Mo, 26-4-2017

Heerlijk vertoeven, en kamers/appartementen zijn groot en alles is super schoon, met eigen keuken! Een super aanrader! De eigenaren (getrouwd stel) bezitten ook een biologische fruit plantage, ze hebben totaal niks met bespoten groentes en fruit. Het is een leuk 'weetje' hoe ze met hun eten omgaan in het hotel. Supervriendelijk personeel. Er zijn goede restaurantjes op loopafstand, maar wij hebben net zo heerlijk gegeten bij Mercan Story. Hun BBQ is geweldig. Wij komen zeker weer terug naar het mooie ontspannende Yalikavak met zijn super 5 sterren haven en heerlijke strandjes. Mer-Can story is eigenlijk 4-sterren plus waard. Wij gaan zeker terug in juni 2017. Ook zijn ze zeer behulpzaam voor mensen met een handicap.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische appartementen, echte aanrader

mo spierings, 24-4-2017

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige vakantie!

Nanon, 19-9-2016

Super lieve mensen! Staan altijd voor je klaar! De bbq die zij zelf organiseren is geweldig. Alle groente en fruit komt van eigen farm en is organic. Heerlijk vertoeven, en kamers en alles is super schoon! een super aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische appartementen voor diegene die rust

Renée Ansing, 13-6-2016

Het is een geweldige plek voor mensen die rust en ontspanning zoeken. Wil je leven in de brouwerij dan moet je hier niet heen gaan.

Fantastische omgeving, fijne mensen, super plek om te relaxen en ook in het dorpje geen gepush en geroep. De keuze van restaurantjes in het dorp is er enorm en allemaal voor een zeer schappelijke prijs.

We zijn hier nu 2 keer geweest en zeer zeker niet voor het laatst.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mercan Story in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mercan Story zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Mercan Story scoort een 8.98 uit 10 op basis van 61 reviews.