Hotel Idemen Beach Club ****

Idemen Beach Club
7,6

42 reviews over Hotel Idemen Beach Club in het Nederlands

LENIE, 1-8-2006

SLECHTSTE hotel ooit in Turkije. Waarschijnlijk te weinig plaats om alles uit te leggen maar hier gaan we dan maar: onze 1ste kamer was verschrikkelijk. slechte reuk van schimmel en vocht op de muren, vloer stuk en vuil, badkamer niet proper, gordijnen naar beneden gevallen, soms geen warm water of geen water, soms geen propere handdoeken, 2de kamer was zonder schimmel en geur maar niet proper. Eten was niet slecht maar GEEN of weinig variatie. Qua hygiëne was het ronduit verschrikkelijk. Plastic bekers werden enkel onder kraan gehouden maar niet schoon gemaakt. Elke dag was er dan ook wel iets dat niet meer in voorraad was zoals Pepsi Light of 7-UP. Maar ook de glazen en bekers ontbraken geregeld. Wij raden iedereen aan om hier uw reis waar u heel het jaar naar uitkijkt NIET TE BOEKEN.
Gereisd met partner in juli 2006

Wij raden dit niet aan, 19-6-2006

Geen aanrader, niet doen. Er is niets te doen, eten is erg slecht (veel van het zelfde, erg flauw, doorgekookt, etc).

Locatie lijkt leuk, maar omdat het hotel verder zelf niets te bieden heeft, wil je wel wat in de directe omgeving kunnen doen. Hiervoor moet je eerst ca 20 tot 30 minuten lopen.

Zoek dus een beter hotel!

Gereisd anders in juni 2006

Irma, 28-5-2006

Prachtig hotel,mooi uitzicht op zee. Er zijn nu liften. Weinig nederlanders.Volgens medewerkers is de verdeling in het hoogseizoen 80% fransen 19% nederlanders 1% andere nationaliteit. Er wordt frans gesproken, bijna geen of slecht engels. Minpunt: onze airco deed het niet.Dit doorgegeven aan de receptie maar er werd niets aan gedaan.Zwembad was mooi en goed onderhouden alleen de tegels waren spekglad. Het eten is veel van het zelfde maar buiten werd op de grill iedere dag wat anders gebakken.

Voor kleine kinderen vind ik dit hotel niet zo geschikt vanwege de trappen en het zwembad. Ook is er geen strand, wel een steiger waarop je kunt zonnen, wel trapjes naar de zee. Animatie voor volwassenen is een beetje kinderachtig. Veel lawaai to 02.00 's nachts luide muziek. Hotel ligt erg afgelegen. In de hitte is lopen naar Yalikavak niet te doen en kun je beter de taxi nemen.

Een prima hotel.

Gereisd anders in mei 2006

Ellis, 8-3-2006

ik heb van deze vakantie echt genoten!! ik ben al in diverse hotels geweest in Turkije maar idemen blijft de leukste..ondanks dat het best een beetje af gelegen is...kan je je goed vermaken en je word ook goed vermaakt..en ook heb je binnen 20 min lopen een leuk dorpje
Gereisd anders in maart 2006

francoise vanhaesebrouck, 7-11-2005

Mijn favoriete hotel in Yalekavak . Mischien behandelen ze er ons ook als echte vrienden,zijn er vaste klanten.Ligging enig als je een kamer met zeezicht boekt.We hebben er altijd een vip service, ik mag er zelfs in de receptie internetten.We krijgen altijd een kamer tussenin zo moeten we niet altijd alle trappen doen. Ik heb wel het voordeel er mijn eigen auto ter plaatse te hebben en zo is bereikbaarheid ook makelijker . Ik weet niet wat de mensen op het eten te klagen hebben, maar ik kom er zo dikwijls en koud eten heb ik nog nooit gehad. Ze maken zelfs iedere dag warme schotels buiten klaar,vers warm . Veel russen maar waar zijn geen russen meer. Voor mijn kleinzoon die nog een baby was deze zomer waren ze

echt super.Ik heb zeker geen klachten over dit hotel. Alle watersporten, mooi zwembad heel goed onderhouden. Prijs kwaliteit zeker goed.

Gereisd anders in november 2005

zusje, 15-10-2005

Een zeer, zeer afgelegen hotel.

7 dagen verblijf is maximaal.

Uitzicht is erg mooi maar weegt niet op tegen het eentonige, koude eten, de geisoleerde ligging en de vele trappen.

3 man ziek geworden tijdens vakantie.

Veel restanten eten worden de dag later opnieuw verwerkt in salades.

Kijkje in de keuken nemen was verboden.

......??????

Gereisd anders in oktober 2005

Thomas Vc, 12-10-2005

wij zijn in de zomer van 2005 naar Idemen Beach geweest voor 11, 12 dagen.

- Klein hotel :111 kamers.

- Vééééél trappen, maar als je geluk hebt kun je aan het zwembad, beneden zitten. Leuk zwembad ook, niet te groot en niet te klein.

- Omdat er geen strand is hebben ze dat heel leuk opgelost door een pier aan te leggen. Vandaar kun je makkelijk in de zee.

- Doordat je in een baai zit is er een aangenaam windje, wat zeker nodig is in de turkse immense hitte.

- Qua eten is het nogal eentonig.

- Animatie is vrij goed. Zowel 's avonds als overdag is er steeds wat te doen. 's avonds is er mini disco.

- All-in is geldig tot 11h 's avonds.

- Rustig afgelegen hotel. In de buurt zelf is er werkelijk niets te zien. De dichtste "wereld" ligt al op een 10min rijden met taxi of busje v/h hotel, dat makkelijk te huren is.Zeker eens de markt doen in Bodrum!

Mvg,

Gereisd anders in oktober 2005

Brian, 2-9-2005

ik vondt het helemaal te gek het was de beste vakantie die ik ooit meegemaakt heb het is zo dat er een lift mag komen maar wij hadden een kamer aan het water het was geweldig
Gereisd anders in september 2005

A.Tuitman, 29-6-2005

Fam.Tuitman Vries(Dr)

Wij waren medio september 2004 in dit hotel met ons hele gezin.We vonden het erg afgelegen maar wel erg mooi.

Rampzalig veel trappen wat erg tegenvalt.Personeel was vriendelijk.

Het eten erg eentonig allen maar koud eten,weinig warme groenten,en elke dag het zelfde dessert.De kamers waren mooi en schoon ,ons beddegoed en badlinnen zaten vol gaten en weervlekken.

Een mooi zwembad en leuk animatie programma

Gereisd anders in juni 2005

Diana en Erik, 28-5-2005

Mooi en schoon hotel. Uitzicht is onbetaalbaar. Verhouding prijs kwaliteit is goed. Eten is er prima, keus genoeg. Voor het hotel ligt een beton-pier aan zee. Staan parasols en strandbedden en de bar ligt vlak achter je. Ea is zeer netjes aangekleed.Via een trap kom je in zee.

Hotel ligt iets afgelegen, maar prima hotel-shuttle service tegen betaling. Veel trappen, maar ook dit is voor minder-valide zoals ik, goed te doen. Personeel is erg vriendelijk.2 maal geen warm water en slot van deur defect, maar dit soort dingen werden binnen 15 min! opgelost.Kortom,goed hotel voor redelijke prijs en wij zouden direct terug gaan.

Tip: als je te voet naar Yalikavak gaat, vanaf hotel loop je naar t-splitsing, ga hier niet linksaf, maar ga stukje naar rechts en loop via scheepswerf naar waterkant. Vanaf hier is de weg helemaal vlak en loop je langs waterkant naar centrum. Al met een half uurtje.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Idemen Beach Club in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Idemen Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Idemen Beach Club scoort een 7.6 uit 10 op basis van 42 reviews.