8,3

480 reviews over Hotel Turunc in het Nederlands

Mooie plek maar niet meer.....

Monique, 12-3-2017

Jammer, prachtige omgeving, maar hotel viel enorm tegen. De bedden waren veel te hard, eten was echt niet lekker en wij zijn geen moeilijke eters.

Daarbij waren wij (dochter en ik) de enige Nederlanders tussen ongeveer 400 polen, dus er was niet echt aansluiting. Dat was jammer. Ook de miniclub was pools georienteerd. Bij aankomst om 16:30 uur smiddags bleek er geen broodje te zijn (onze reis duurde totaal 12 uur) we konden wat koekjes nemen in het zwembad. We moesten maar wachten tot 19:30 uur tot het diner begon. Dit alleen al is geen 5 sterren hotel waard. Personeel was over het algemeen niet echt vriendelijk, behalve de schoonmaakmevrouw, zij deed echt haar best en was super aardig! Ook jammer van de enorme bijen/wespenplaag. Gezellig buiten eten was daardoor niet mogelijk. De transfer duurde 3 uur. Alles bij elkaar wordt dit niet meer ons hotel volgend jaar!

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk!

Kim, 27-8-2016

We hebben een top vakantie gehad.

Na een lange mooie rit van zeker 3 uur vanaf bodrum, waren we zeer verrast over het plaatsje turunc.

Wat een geweldige plek.

Mooie natuur, mooi hotel en gezellige stad ( geen opdringerige verkopers)

Het animatieteam en het personeel waren super aardig en behulpzaam. ( als jij aardig bent tegen het personeel zijn zij dat ook tegen jou) Het hotel was netjes en alles was goed verzorgt. Helaas viel het snorkelen erg tegen. Maar de zwembaden waren mooi en goed schoon en bedjes genoeg, alleen jammer van de wespen. Het eten was prima er was keuze genoeg en goed verzorgt. In het hotel kwamen veel Polen en Turken, er waren twee Engelse gezinnen en misschien vier Nederlandse gezinnen op het moment dat wij er waren. Ons zoontje heeft zich prima vermaakt met het animatieteam, leuke miniclub en kinderdisco. S'middags lekkere ijsjes eten en warme wafels om te smullen. Onze kamer was netjes verzorgt en was in gebouw C kamer 3511 uitzicht op zwembad en zee. Gebouw A B C zijn top! De rest van de gebouwen zijn wat ouder en liggen tegen een hoge schuine helling aan waar ook het aquapark is.

Gereisd familie in augustus 2016

Leuke vakantie gehad

Brandon Lippe, 15-7-2016

Dit was mijn 10e keer naar turkije, Turunc is zonder twijfel het leukste stadje waar ik geweest ben. Het hotel zelf ziet er niet op en top uit de service van 9 vd 10 medewerkers is onder de maat, om nog maar niet te spreken van de keiharde oude bedden in het hotel. Echter maakt de prachtige omgeving (wel veel wespen) en een top animatieteam heel veel goed. Zij zorgen voor een top vakantie, jammer genoeg was dit het laatse jaar van dit huidige animatieteam. Dus wij zullen in iedergeval volgend jaar niet terugkeren naar Turunc.
Gereisd met partner in juni 2016

Zalige vakantiebestemming!

Sheila, 24-6-2016

Zeer mooie locatie die een busrit van 2 uur zeker waard was! Het eten was ruim genoeg gevarieerd, de animatie was voor zowel volwassenen als kinderen echt top! Jammer dat we er als enige belgen waren, de andere gasten waren voornamelijk pools, maar we hebben hier zeker geen problemen mee gehad. De vele reviews over te harde bedden hadden ons eerst wat schrik gegeven maar we hebben hier ook geen last van gehad! Het waren 8 zorgeloze dagen en zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juni 2016

Schitterende locatie

Marco, 8-6-2016

Veel activiteiten rondom het hotel. Het centrum van Turunc is lopend makkelijk te bereiken. We hebben bij Ela Juwellery, wat aan het hotel grenst, diverse sieraden gekocht. Ontzettend gastvrij is Habibe die ook een zeer goede prijs en service geeft. Custom made sieraden maken ze ook.
Gereisd anders in juni 2016

Nooit meer

Kees, 22-1-2016

Wij zijn hier begin september geweest. Het hotel is prachtig gelegen, maar erg onvriendelijk personeel. Wij gaan vaker naar 5 sterren hotels in andere landen, maar dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. De schoonmaak van de kamers was erg slecht. In de 10 dagen dat wij hier verbleven zijn alleen de handdoeken een paar keer vervangen en verder is er weinig schoon gemaakt. De service bij de spa is top. Hier werkt een Nederlandse vrouw en die helpt je overal bij. Het eten is vooral vet en koud.
Gereisd met vrienden in september 2015

zo teleurstellend..

Fleur, 18-1-2016

Einde van het seizoen zaten wij hier.

Het eten was verschrikkelijk vies, het personeel was ongeïnteresseerd en wou helemaal niets doen voor de gasten, de meeste voorzieningen waren kapot of gesloten, het was overal spek glad, onze kamer zat helemaal achterin tegen een waterval aan die de hele dag door super veel lawaai maakte, er zaten heel erg veel Polen die voor overlast zorgde en het enige leuke zwembad met glijbanen was super ver lopen. Alleen de locatie was prachtig maar dat werd ook minder door allemaal troep wat overal lag.

Kortom, het was totaal niet wat wij er van hadden verwacht. dit hotel verdient geen 5 sterren.

Gereisd familie in oktober 2015

Gemengde gevoelens

Margot, 2-11-2015

Dit hotel was niet wat we ervan verwacht hadden. Je kon merken dat het hotel bijna dicht ging voor de winter, veel personeel had er duidelijk geen zin meer in. Waterpark was gesloten, a la carte restaurants gesloten. Warm eten weinig keuze, niet echt smakelijk, veel van hetzelfde. Salades waren wel lekker maar ook veel hetzelfde. Eetpunten pizza en pasta vaak veel te vroeg dicht. Kamer was klein maar heel mooi. Weinig uitstapjes in de buurt. Een beetje een dooie boel. Volgens mij was dit hotel gedeeltelijk gerenoveerd, lounge, kamers, zwembaden, buitenmeubilair zagen er heel mooi uit, maar de eetzaal bijvoorbeeld was ongezellig en sfeerloos. We gaan hier dus nooit meer naar toe.
Gereisd familie in november 2015

schitterend relaxed

Rob Mank, 19-10-2015

Dit schitterende hotel ligt op een heerlijke locatie.

Hotel kamers top gastvrijheid personeel top (Izzet in restaurant).

zwembad strand heerlijk privé handdoeken service.

dan de Haman wat een heerlijke combinatie met massage door masseuses uit Bali echt doen.

dorpje leuk klein, winkeliers niet opdringerig zo relaxed.

en leuke barretjes om wat te drinken en relaxen vooral de Vanilla bar strawberry Daiquiri.

oftewel voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2015

Nooit Meer

gerrit koelman, 15-10-2015

Voor de mensen die hier nog heen gaan in de herfstvakantie, heeeeeeeeeel veel sterkte.

80% polen die vanaf s'morgens 10 uur gaan drinken en niet eerder stoppen voordat ze niet meer kunnen lopen.

s'nachts heel veel schreeuwende polen op het park en in de gangen naar de kamers.

Eten is lauw / koud en weinig variatie.

Aqua park dicht.

alla carte restaurants dicht.

personeel super.

ligging super.

weinig tot geen animatie.

schoonmaak? als je het niet erg vind als je terug komt van het strand en er ligt een boodschap van de schoonmaakster in het toilet moet je hier heen.

5 sterren ? denk eerder aan drie plus een voor de ligging.

mensen die dit goed beoordelen zijn zeker nooit in de hotels in Lara geweest daar zijn de hotels echt goed hoeveel sterren moeten die dan wel niet krijgen 7?

Gereisd met vrienden in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Turunc**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turunc in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turunc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turunc scoort een 8.34 uit 10 op basis van 501 reviews.