Hotel My Meric Family Suites ****

6,8

9 reviews over Hotel My Meric Family Suites in het Nederlands

Nooit meer

Jurgen en francis van dun, 18-7-2009

Onze ervaring met dit hotel is helaas erg negatief. Toen wij erheen gingen waren we samen met een engels koppel de enige gasten in het hotel, het was toen eind mei 2008. De liften werkten niet, en dan helemaal hoog zitten, verder was er alleen koud eten, geen variatie, heel oud brood en vaak ook hygienisch zeer slecht en was er geen bediening, geen drinken erbij, geen gezelligheid in het hotel, het lekte in onze badkamer, de kluis werkte niet..

Als we iets vroegen dan kon het niet of moesten we maar afwachten.

Na 3 dagen klagen zijn we omgeboekt naar een ander hotel, verderop gelegen, dit was uitstekend.

Gereisd met partner in mei 2008

dit nooit meer

iris en michael, 17-7-2008

eten was bar slecht (koud,niet gaar,schimmel).

kamer 3 dagen niet opgeruimd.

geen 4 sterren waard.

Gereisd familie in juli 2008

iris, 15-7-2008

Vandaag terug gekomen van 10 dagen turunc,mooie omgeving, hele aardige mensen.

Wil alleen even melden dat dit hotel geen 4 sterren waard is, het eten is verschrikkelijk (ontbijt,lunch en diner hetzelfde)half gaar,schimmel op brood etc...Drinken was lauw, wat niet te drinken is met de hitte.

Kamer opzich was redelijk beetje jammer van de koude douches en het kan ook gebeuren dat je kamer pas na 3 dagen word opgeruimd.

Ook waren de gasten voornamelijk uit andere landen heel erg onbeschoft (geen rekening houden met andere gasten)

Hierbij wil ik zeggen dat dit hotel geen aanrader is.

Gereisd familie in juli 2008

van Wingerden, 19-6-2008

17juni j.l. terug gekomen uit dit hotel, kamers ruim, de lift deed het 2weken niet, wij en vele andere zaten vast in d lift, 2weken geen parasols, daarna een paar van slechte kwaliteit, eten bar slecht!!VIs lag dagen ongekoeld !Alles vies, zwemwater, wc,s erbij dagen onder de kots,niks voor a u b niet gaan, kortom vreselijk!!DE 4sterren zijn inmiddels van de gevel van het hotel verwijderd.

NIET GAAN IS EEN PUINHOOP DAAR!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2008

H. Derksen, 16-6-2008

een mooi hotel, vriendelijk pesoneel. Het eten was goed maar mocht soms wel wat warmer zijn.

Kamers waren uitstekend.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Marcel & Leonie, 5-10-2007

Turunc is een klein dorpje waar je niet lastig gevallen wordt door vervelende verkopers, je kan echt van de rust genieten. het hotel is nog vrij nieuw, schoon en netjes. de mensen zijn er vriendelijk. ruime kamers, met alle voorzieningen- TV- minibar- douch met bad- airco- balkon- safe op de kamer ( gratis)

Het hotel staat op 60 meter van het strand, hier is ook de haven waar je uitstapjes per boot kan maken. Of de taxiboot ( gaat ieder uur) naar marmaris kan "vatten"om even de drukte op te zoeken of gezellig lifevoetbal te kijken bij plaza ( den tol ) En een vorkje te prikken bij Rest. Jan de Wit ( voor echt lekker eten )

Bij het zwembad in het hotel op de derde verdieping hebben ze een gezellige poolbar met een fantastische barman Ismail Demirkol.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!!!

Elke dag boven de 30 graden, en geen wolk gezien.

Gereisd met partner in september 2007

Marcel van der Vegt, 5-10-2007

Alles is nog nieuw, ziet er mooi en schoon uit. ruime kamers met alle voorzieningen. Leuk zwembad met een vriendelijke barman Ismail Demirkol.

Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in, en 60 meter van het strand / haven. Het is er heerlijk rustig, niet zo druk als marmaris.

Gereisd met partner in oktober 2007

leonie, 5-10-2007

mooi nieuw hotel. eten was erg goed.

geweldige barman ismail Demirkol.

alleen het personeel spreekt weinig of geen engels of duits.

Gereisd met partner in oktober 2007

Riet en Ronny, 29-9-2007

Dit hotel als last minite geboekt, in een woord geweldig, het hotel is pas 2 jaar oud, het ligt midden in het centrum van turunc, uitzicht is geweldig, mooi zwembad boven op het dak, en het eten is perfect, ook de kamers zijn van alle luxe voorzien, mooie badkamer ruime slaapkamers, kluisjes op de kamer waar je niet voor hoeft te betalen, kortom een geweldig mooi hotel en plaatsje, en als je echt de drukte wil opzoeken pak je even de taxiboot naar marmaris, en ben je blij dat je weer de rust kunt opzoeken in turunc wij zijn er 2 weken geweest, en we hebben een geweldige vakantie gehad, dus echt een aanrader
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Meric Family Suites in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Meric Family Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel My Meric Family Suites scoort een 6.83 uit 10 op basis van 11 reviews.