Hotel Loryma Resort ****

8,3

17 reviews over Hotel Loryma Resort in het Nederlands

totaal geen service

Hans Verschuuren, 1-9-2009

Op een fantastische plek, hoog boven Turunc ligt dit hotel.

De service laat echt te wensen over, geen enkele interesse ook niet als je volbepakt van beneden naar boven bent gelopen en aankomt, laten ze je gewoon 15 minuten wachten zonder een enkele begroeting. Handdoeken verschonen na 2 dagen en dan krijg je er met vieze vlekken en zo oud dat ze bijna uit elkaar vallen. Na 3 x reclameren kwamen er andere... Ook de airco is niet te handlen, ook omdat de stroom vaak uitvalt. Erg jammer want deze tekortkomingen zxoude niet zo erg zijn als je het gevoel had dat ze er iets mee deden. Dus prijs/kwalitietverhouding is absoluut niet in verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Recelijk

Jojanneke, 15-7-2009

In augustus 2006 hier geweest. Het apartement was sober en niet goed afgewerkt. De eerste dag viel de wasbak van de keuken al in het gootsteenkastje doordat deze niet goed was vastgezet. Ook de ligging van het resort is ten opzichte van het plaatsje erg slecht. Te voet is het bijna niet te doen. Het resort ligt namelijk op ongeveer 2 km afstand, maar het ligt in de bergen waardoor naar beneden of boven lopen erg lang en vermoeiend is. Overdag gaat er wel een pendel traktor, maar 's avonds ben je genoodzaakt met de dolmus te gaan (die niet heel stipt is qua tijdstip) of met een taxi, die 9 lira per rit kost.

Ik heb mijn hart verpand aan Turunc, maar ga niet meer naar loryma.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Prachtige tuinen en een mooi uitzicht

Paul Geltink, 18-8-2008

Voor kleine kinderen een schaduwrijk veilig kinderbad onder de olijfbomen met voldoende speelattributen. Een heel vriendelijke Turkse bevolking en bediening die heel vriendelijk en hartelijk op kinderen reageren. De overige gasten zijn rustig en niet het typische all inclusive publiek. Loryma Resort ligt op voldoende afstand van Marmaris waardoor het een zekere authenticiteit heeft behouden.
    Gereisd familie in augustus 2008

geweldig resort

leidelmeijer, 11-8-2008

Het eten is goed en een fantastisch zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en het appartement was netjes en compleet. Soms een nadeel dat je veel trappen moet lopen. Het uitzicht is daardoor wel fantastisch en er rijdt een treintje naar het dorp en terug. De taxi is ook niet duur. De dolmus komt voorbij en een trip met een taxibootje naar Marmaris of Icemeler is prachtig
    Gereisd familie in juli 2008

sabine van der bijl, 8-7-2008

prachtig gelegen gemoedelijk hotel;géén massatoerisme, géén russen,géén handdoekje leggen, veel turkse gasten.Heerlijk eten, mooie omgeving en zeer kindvriendelijk.
    Gereisd familie in juli 2008

Michael Bierenbroodspot, 30-8-2006

Net teruggekeerd van het Loryma Resort. Wat hebben we genoten. Het liefst gingen we meteen terug! Het team waaronder Jeroen, Sven en Jack hebben het de kinderen naar de zin gemaakt; de klimmuur, kinderclub en minidisco was een succes.

Naast de bar werden 's avonds kussens en hangmatten opgesteld om te genieten van de overvloedrijke sterrenhemel en de lichtjes van Turunc beneden ons. Het eten is goed, kamer schoon en personeel behulpzaam.

Het Loryma Resort is een echte aanrader als je het drukke leven van Marmaris wil missen.

Bedankt Sharon van de receptie, Frankie van de bar, Mahier bij het zwembad, Jeroen, Sven, Jack en al het andere personeel van Loryma.

Rianne, 24-8-2006

Gister zijn wij terug gekomen van Loryma Resort. Het was in één woord prachtig. Op het internet vonden wij voor vertrek prachtige foto's, zo mooi kon het vast niet zijn dachten wij. Nou het was zelfs nog mooier! Het resort zelfs is heel mooi en netjes. De appartementen zijn simpel maar schoon. Het eten is er erg goed! Zo goed hebben wij nog nooit ergens gegeten. Het personeel is heel vriendelijk. Turunc zelf is overdag te bereiken met de trekker. Een erg hobbelig maar leuke rit. Na 6 uur moet je moet de taxi. Het dorp is klein en gezellig. Leuke restaurants en barretjes. Niemand is opdringerig. De taxibootjes zijn een aanrader. Amos heeft een prachtig strand, ongelovelijk helder water. Tip: neem waterschoentjes en een snorkel mee.

Wij hebben een jeep gehuurd. Benzine is niet goedkoop maar je hebt een geweldige dag. Leuke stadjes en prachtige baaien. Een top vakantie!

Familie Jap-A-Joe, 18-8-2006

Loryma Resort was ook dit jaar werkelijk geweldig. Vorig jaar ook met het gezin geweest (hetgeen voor ons erg bijzonder is). Het uitzicht is werkelijk adembenemend. Het personeel is bijzonder goed geinstrueerd en allen even aardig. Niets is teveel gevraagd. De appartementen zijn basaal ingericht, maar zeer schoon en om de twee dagen wordt alle beddegoed verschoond en de handdoeken 3 pp ververst. Indien nodig ontvangt men zonder extra kosten eerder schoon beddegoed of handdoeken. Daar het resort niet in het dorp ligt, hadden wij ook dit jaar een auto gehuurd en het schiereiland verkend.Het resort is zeer kindvriendelijk, goed voor mensen die rust zoeken en het eten is zeer goed (veel varieteit, gezond en lekker. Naast Marmaris en Icmeler is het mogelijk de vele leukere kleine dorpjes te bezoeken waar minder toerisme is en een stukje authentiek Turkije nog te vinden is.

Niki, 10-8-2006

Loryma ligt hoog tegen de berg met uitzicht over Turunç. Minder toeristisch dan Marmaris. In de buurt is veel te doen: Raften, Hamam, naar Dalyan, Turkse avond of Rhodes ed.

Dat er voor jeugd weinig te beleven valt klopt in zekere zin, ik ben 16 en had het niet beter kunnen treffen maar ik heb ook geen behoefte aan elke nacht losgaan in een discotheek.

Het uitzicht vanaf het luxe resort is zelfs vanuit de zwembaden te mooi voor woorden. Er wordt oa georganiseerd: waterpolo, tafeltennis, mini-disco. Het appart. zelf is minder luxe, koken is voor mij geen optie, ook omdat het dagelijks buffet veel te lekker is. Maar het is er schoon en netjes.

Ik heb genoten van de katten die er rondlopen, de traktorritjes en het ongelofelijk vriendelijke (leuke) personeel!2 Superweken! Loryma is een aanrader en ik kom terug! Een indruk van mijn vakantie:

freewebs.com/apple_fantasy/turkije.html

Johanna van Grootel, 8-8-2006

Het waren 2 leuke weken. Mooi weer, en heel vriendelijk personeel. Als je niet 14 dagen alleen maar bij je appartement zit, wat boeit het dan dat je appartement tegenover een kale rots ligt? Denk dat er bij McDonalds in de keuken nog meer vliegen dan bij Loryma Resort zitten. De kinderen hebben het ook geweldig naar hun zin gehad. In het dorp kun je ook goed eten. De tractor is ook leuk en hij kost niets. Eten was uitgebreid, ook friet en spaghetti en daar zaten geen vliegen op hoor. 7 dagen Centerparcs is duurder dan 14 dagen Loryma resort. Al heb je bij Centerparcs geen kale rotsen. Kortom: hartstikke leuk geweest daar!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Loryma Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loryma Resort in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loryma Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loryma Resort scoort een 8.28 uit 10 op basis van 18 reviews.