Hotel Xanadu Island *****

8,8

137 reviews over Hotel Xanadu Island in het Nederlands

Heerlijke relax vakantie!

Marie-Louise, 27-4-2017

Bij Xanadu island staat service hoog in het vaandel. Het personeel is heel vriendelijk en lief en niets is teveel gevraagd. Resorts zijn normaliter niet mijn ding, maar voor dit resort maak ik een uitzondering. Hier kom ik zeker terug. Omdat het nog vrij vroeg in het seizoen is was het water in het zwembad te koud om te zwemmen. Maar met de juiste temperatuur is het bij beide zwembaden goed toeven. De Sunset suite is fantastisch. Het eten is lekker en afwisselend. Bij het hotel stopt de dolmus bus waar je voor 2-3 Eur naar Turgutreis of Bodrum kunt gaan. Geen irritante animatie maar een lekker muziekje bij het zwembad. Klein strand met veel stenen, maar wel een aantal fijne houten vlonders waar je heerlijk boven de zee ligt. Kortom.. fantastisch!!!
Gereisd alleenreizend in april 2017
Sales Manager, CRM & Marketing Manager, 7-7-2017

Hartelijk dank voor uw revieuw.

Wij kijken er al naar uit u wederom te mogen verwelkomen !

Tot in Xanadu Island,

Sales Manager

Nooit meer

gaby@casema.nl, 28-10-2016

Xanadu is voor rustzoekers voor ons echt onder verwachting.positief de ligging en kamers..negatief slecht eten altijd koud,animatie waardeloos, geen hotel taxi of busje meer,buiten het hotel is er niks onverharde wegen,we wilde Italiaans reserveren was zogenaamd altijd vol de reisgids heeft het toen voor ons gereserveerd toen ging het wel.overdag niks lekker geen patisserie verre van all in..Nee, voor ons geen xanadu meer
Gereisd met vrienden in oktober 2016

nooit meer

coraja van vught, 28-10-2016

dit is een hotel voor de rustzoeker. voor ons was het zeker onder onze verwachting..positief is de ligging en prachtige kamers,.negatieve punten:avond eten slecht koud en altijd hetzelfde, onbijt redelijk maar zeer beperkt met snijwaren.laten we het maar niet over de animatie hebben echt waardeloos nog nooit mee gemaakt in Turkije..buiten het hotel zijn onverharde wegen dus ook daar is helemaal niks te doen we wilde het itliaanse restaurant boeken maar ook dit was constant onmogelijk de reisleider heeft het voor ons moeten boeken..hotel busje rijd niet, hotel taxi rijd niet!!!overdag is er niks van de all in formule te merken nergens geen pattiserie of er word ook helemaal niks lekker klaargemaakt ook dit vond ik voor Turkse begrippen zeer slecht..weinig personeel die althans echt hun best deden..het zal zijn reden hebben waarom dit hotel nu zo is maar ik vind het geen aanrader.mits je van stilte houd. jammer!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Niet wat we verwachten

Linda Lammerteyn, 21-10-2016

Xanadu is heel mooi. Mooie kamers en een prachtige omgeving.

Bijna niets wat je leest in de brochure is hier aanwezig.

Vergeet de sushi, de grillades.

Enkel stoofpotjes, koud buffet heel mager.

Fruit en dessert goed en verzorgd.

Nog geen enkele show gezien.

Geen animatie, 's avonds niets buiten een zanger driemaal in de week met telkens hetzelfde repertoire.

Wil je actie en amusement, vergeet het maar.

Voor het ogenblik zeer veel mistevreden gasten.

WiFi heel slecht, vooral in de avond.

Gee aanrader, tenzij je niets anders verlangt dan rust.

Gereisd anders in januari 2016

Fantastisch, ik wil terug

Frank1898, 19-8-2016

Hoe kan iemand dit hotel beoordelen. Alles is gewoonweg top hier. Eten zeer verfijnd, kamers zijn eigenlijk suites ( elke dag uitvoerig gepoetst ). Het zwembad en toiletten zijn kraaknet. Meer dan voldoende ligbedjes op elk moment van de dag. Om het kwartier staat er iemand bij je om iets te drinken of fruit aan te bieden. Het personeel is vriendelijk en weinigen spreken geen Engels. Wie hier één keer geweest is wil terug en zal terug gaan
Gereisd met partner in juli 2016

"Geweldig"

Hovrie, 22-5-2016

Dit hotel is echt Luxe, je wordt er verwend tot in de puntjes. Zelfs aan t zwembad en strand wordt je bediend met heerlijke drankjes en evt heelijke meloen of ijs. Super goede service, schoon, goed eten, zeer gevarieerd, vriendelijk personeel, niets is ze teveel om jou in de watten te leggen. Er was niks negatiefs aan te merken.
Gereisd met partner in mei 2016

perfect

Lilane, 15-5-2016

Mooie infrastructuur . Zeer mooie ligging met veel ruimte voor iedereen. Alles zeer goed onderhouden. Mooie ruime verzorgde kamers. Voldoende keuze in eten en drinken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoon perfect, ik kan me geen minpunt bedenken. Voor mij was het de 2de keer in dit hotel nu was zus en broer er bij, en alle drie vonden we het een super vakantie! dank je wel
Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig!

Marcel en Claudia, 14-10-2015

Op aanraden van vrienden voor het eerst naar Turkije en naar dit resort. De beste tip die we ooit hebben gehad. Wat een geweldig hotel! Enorm grote kamer en badkamer, lekker eten, aardige mensen en prachtige ligging. Enige nadeel was dat er geen zandstrand bijzit en je op de vlonders vrij dicht op elkaar ligt. Maar dat hebben na een paar dagen opgelost door op de bedjes die op het gras stonden te gaan liggen. Lekker rustig en genoeg plaats.

Ook op de dag van terugreis tot 18.00 uur van alles gebruik kunnen maken en ook een kamer gehad om nog lekker te kunnen douchen.

Kortom geweldig en wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige Vakantie

Marc en Mariëlle Eggermont, 18-9-2015

Net terug van dit prachtig mooi gelegen resort Xanadu Island. Gelegen op een rustige locatie aan een mooie baai, waar het personeel er alles aan doet om het je naar je zin te maken.

Kamers zien er prachtig uit en worden netjes onderhouden. Eten en drinken in overvloed en voor ieder wat wils volgens het all inclusive concept. Voor ons was dit de tweede vakantie en het voelde als thuis komen. Normaliter komen we niet op een zelfde locatie terug, maar twijfelen nu wederom om volgend jaar maar weer richting Akyarlar af te reizen. Kortom het was weer een geweldige vakantie!.

Gereisd met partner in september 2015

super vakantie

Carine, 17-9-2015

Super Hotel en omgeving. Zeker zijn vijf sterren waard. Zeer nette ruime kamers en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten heel verzorgd, je hoeft geen twee dagen hetzelfde te eten, tenzij je dit zelf wil natuurlijk.

Rustig aan het zwembad en drankjes en versnaperingen werden tot aan je bedje gebracht

Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xanadu Island bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xanadu Island in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xanadu Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xanadu Island scoort een 8.79 uit 10 op basis van 140 reviews.