Hotel Woxxie ****

7,7

730 reviews over Hotel Woxxie in het Nederlands

Gewoon een goed hotel!!

G.Kruize, 16-10-2017

Woxxie ligt in Akyarlar,dus verwacht géén Bodrum of Alanya. Géén barstreets en géén boulevards. Kijken dus wat je boekt!! En niet achteraf gaan lopen zeuren dat er niets te doen is.

Woxxie is gewoon een super hotel en bijzonder betaalbaar. Personeel in het restaurant spreekt inderdaad weinig Engels maar ze begrijpen wat je bedoeld. Het eten is echt geweldig. Veel variatie en voor ieder wat wils. En dus ook níet koud zoals wordt beweerd. Kamers worden goed schoongemaakt en elke dag schone handoeken. Geen spoortje schimmel in de badkamer aangetroffen. Goed was ook de handdoekenservice. Niks geen versleten handdoeken maar mooie grote badlakens. Zwembad is mooi groot en schoon. Er zijn zelfs faciliteiten op het strand. Zoals ligbedden,mooie pier en een bar waarje ook de middag snack kan krijgen. Van alle negatieve reviews blijkt er dus maar 1 (één) te kloppen. De harde muziek bij het zwembad. Maar wij lagen aan het strand ;-)

Nooit weer

Lieneke, 12-10-2017

Geboekt bij touroperator op hun site stond 4 sterren en score 8.2. Nou bij aankomst zeer smerige kamer(is doucheput vol haren).Na geklaag nieuwe kamer gekregen maar nog niet schoon.Gangen in hotel vies,openbare toiletten vies.Aanwezige supermarkt/kapper was een bouwval! Begrijp niets van score 8.2 en 4 sterren want dat is t echt niet! Later overgeplaatst naar ander hotel.

nooit meer

winny, 12-10-2017

Het enige wat super is aan het hotel is de ligging.

Personeel onvriendelijk bij een klacht verstaan ze je niet meer ,het woord hygiëne kennen ze niet.

Het eten is koud maar daar hebben ze een oplossing voor jawel een magnetron.Dankzij een hele goede reisleider zijn we met 17 personen over geplaats naar een echt 4 sterren hotel.

Geweldige vakantie gehad

Laura en Alie, 7-10-2017

Uitzicht geweldig. Prima kamer. Eigenlijk geen minpunten.
Gereisd met vrienden in september 2017

Vreselijk! Ga hier nooit heen!

Sabine, 21-9-2017

Voor ons nooit meer hotel woxxie! De slaapkamers zijn erg smerig, badkamer wordt amper schoongemaakt. Er wordt zelden iets bijgevuld, wij zijn hier 14 dagen geweest waarvan 1 keer de bedden verschoond zijn. We moesten overal om leuren bij de receptie van wc papier wat op was tot het verschonen van de handdoeken. Stoelen in de eetzaal zijn de poten van los. Een mevrouw was tegen het raam aangevallen omdat haar stoelpoot afbrak. Eten is koud, in de meloen zaten beestjes. Er is in de omgeving niks op loopafstand te doen. Op het strand ligt er veel poep van zwerfhonden. Dit hotel krijgt 4 sterren??? Voor ons kreeg het 2 sterren overigens voor meerdere vakantie gangers die hier verbleven. Wij verlangde zo om naar huis te gaan! Voor ons nooit meer dit hotel vreselijk!

Niet meer

Nl gast, 30-8-2017

Wat goed was is dat het mooi en goed gelegegen is. Geen warm water, warm water op aanvraag. schoonmaken op aanvraag. de kamer wordt alleen gedaan als er om gevraagd wordt. Drie a 4 dagen hetzelfde voedsel. Veel chagrijnige medewerkers. Glijbanen die +- 2 uur per dag open is. Entertainment team zo goed als overleden. Dit is niet alleen onze mening maar de mensen die we hebben gesproken klagen over hetzelfde. Jammer dat je boekt voor 13 dagen op vertrouwen van touroperator die heel erg positief over dit hotel verteld.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hygiëne erg slecht

Tara, 27-7-2017

Dit hotel moet je voor deze prijs echt niet boeken. Het eten is lauw, een blik in de keuken doet je walgen. Het is hier echt niet schoon! Uitzicht is daarentegen prachtig, muziek bij het zwembad staat inderdaad hard, maar daar hebben wij ons niet aan geërgerd. Onze kamer was ook echt niet schoon. Een nader te definieren witte vlek boven ons bed, de wc zat nog vol, schimmel in de badkamer. Wij hebben na 5 dagen eindelijk kunnen vertrekken naar een ander hotel. Reisorganisator doet bar weinig om je te helpen, we zijn op eigen kosten vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2017

Aan het uitzicht ligt het niet!

Chantal en Liesbeth, 5-7-2017

Personeel spreekt geen engels, wel heel vriendelijk, animatie kan beter, geen boulevard, stijle weg naar strand, golfkar die je ernaar toe brengt gecrast met toeristen erin, dus de rest van de week moest iedereen lopen naar en van het strand, je moet een drukke autoweg over om naar het strand te komen,boventerras kunnen wel extra parasols gebruiken, eten kan gevarieerder, muziek kan wat zachter, snappen niet waarom die zo hard staat, turgutreis en bodrum leuk e plaatsen om naar toe te gaan en boottocht een aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn goed

Lida van Dam, 18-6-2017

Het hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn schoon het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten voortreffelijk veel keuze en indien mogelijk iedere dag ook de BBQ aan.

Niets is teveel gevraagd in dit hotel wat wel vermeld moet worden is dat dit hotel voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt is.

Lekker zwembad met uitzicht op de zee en Kos. Je bent zo bij het strand met het "golfkarretje"van het hotel dat om het half uur de weg afrijd. Lopen kan natuurlijk ook.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Met de dolmus ben je zo in Turgutreis en Bodrum. Het uitzicht is echt indrukwekkend

Wij hebben een voortreffelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Schitterend gelegen hotel tegen een bergwand

Gerrit van Halem, 18-6-2017

Het hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn goed gerenoveerd het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten voortreffelijk veel keuze en indien mogelijk iedere dag ook de BBQ aan.

Wij hebben een voortreffelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Woxxie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woxxie in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woxxie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Woxxie scoort een 7.69 uit 10 op basis van 773 reviews.