Hotel Woxxie ****

7,8

724 reviews over Hotel Woxxie in het Nederlands

Hygiëne erg slecht

Tara, 27-7-2017

Dit hotel moet je voor deze prijs echt niet boeken. Het eten is lauw, een blik in de keuken doet je walgen. Het is hier echt niet schoon! Uitzicht is daarentegen prachtig, muziek bij het zwembad staat inderdaad hard, maar daar hebben wij ons niet aan geërgerd. Onze kamer was ook echt niet schoon. Een nader te definieren witte vlek boven ons bed, de wc zat nog vol, schimmel in de badkamer. Wij hebben na 5 dagen eindelijk kunnen vertrekken naar een ander hotel. Reisorganisator doet bar weinig om je te helpen, we zijn op eigen kosten vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2017

Aan het uitzicht ligt het niet!

Chantal en Liesbeth, 5-7-2017

Personeel spreekt geen engels, wel heel vriendelijk, animatie kan beter, geen boulevard, stijle weg naar strand, golfkar die je ernaar toe brengt gecrast met toeristen erin, dus de rest van de week moest iedereen lopen naar en van het strand, je moet een drukke autoweg over om naar het strand te komen,boventerras kunnen wel extra parasols gebruiken, eten kan gevarieerder, muziek kan wat zachter, snappen niet waarom die zo hard staat, turgutreis en bodrum leuk e plaatsen om naar toe te gaan en boottocht een aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn goed

Lida van Dam, 18-6-2017

Het hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn schoon het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten voortreffelijk veel keuze en indien mogelijk iedere dag ook de BBQ aan.

Niets is teveel gevraagd in dit hotel wat wel vermeld moet worden is dat dit hotel voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt is.

Lekker zwembad met uitzicht op de zee en Kos. Je bent zo bij het strand met het "golfkarretje"van het hotel dat om het half uur de weg afrijd. Lopen kan natuurlijk ook.

Wij hebben een voortreffelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Woxxie**** bij :

Schitterend gelegen hotel tegen een bergwand

Gerrit van Halem, 18-6-2017

Het hotel is iets gedateerd maar de kamers zijn goed gerenoveerd het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten voortreffelijk veel keuze en indien mogelijk iedere dag ook de BBQ aan.

Wij hebben een voortreffelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig uitzicht op zee maar ligt afgelegen

P de Winter, 12-6-2017

Prachtig uizicht op zee 9+. Echter buiten complex is werkelijk helemaal niets op loopafstand. Dus na eten even wandelen kun je vergeten. Zandstrand aan weg en vrij smal. Dolmus naar Tugutreis is kleine 10 min. Echter ook niet heel veel soeps. Best veel Turken(Turkije/Duitsland) en Russen maar geen last.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Een echte relax vakantie gehad

Marie, 15-12-2016

Personeel was echt top, eerste paar dagen waren we maar met een handje vol hotelgasten.

Dat veranderde al gouw toen er 300 Turkse studente aankwamen, gelukkig maar voor 3 dagen want dat was een drama.

Werden wel oplossing gezocht naar vechten voor je eten.

Maar verder een heerlijke rustige relax vakantie gehad, kamers waren ook echt perfect!

Gereisd familie in mei 2016

Heerlijk

Wim en Mattie, 8-6-2016

Jammer dat het dit jaar zo stil was in hotel Woxxie in Turgutreis.

Er waren ook nog wat opstartproblemen b v met de warmwatervoorziening en de schoonmaak,maar alles werd opgelost.

De mensen zijn er overvriendelijk en de kamers mooi en ruim met heerlijke bedden.

Het eten is er gewoon goed en voor ieders smaak wel wat en altijd prima op temperatuur.

Kortom een prima hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

geen 4 sterren hotel

mevr. Smith, 3-6-2016

De kamers worden niet goed schoon gemaakt en we hebben 4 dagen zonder warm water gezeten, elke x word beloofd het op te lossen en dat heeft dus 4 dagen geduurd, Kregen wel een fles wijn en fruit op de kamer voor het ongemak, Het personeel is super aardig en vriendelijk, Er is geen mogelijkheid om een wandeling te maken, drukke weg beneden en gevaarlijk om daar te lopen. Het strand is te kort om daar te lopen en niet echt schoon.

Het golf karretje naar het strand is een flop, komt nooit op tijd.

Het eten is erg eenzijdig, maar goed van smaak. Wat wel erg goed was, de Hamam, door eigenaar Yunus gerund. Al met al geen succes, en we komen hier niet terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Amazing view...

Kristel, 15-11-2015

Voor de 5e keer in Woxxie verbleven, de kamers zijn schoon en groot, eten is heerlijk , lekker zwembad met uitzicht op de zee en Kos. Je bent zo bij het strand met het "golfkarretje"van het hotel dat om het half uur de weg afrijd. Lopen kan natuurlijk ook..;-). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Met de dolmus ben je zo in Turgutreis en Bodrum. Het uitzicht is echt indrukwekkend. Een aanrader!
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Heerlijk vakantie

Rob en Christine, 11-10-2015

Voor de derde keer weer een heerlijk vakantie gehad in Woxxie, weer een mooie kamer met zeezicht eten weer heerlijk, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad en strand het voelt weer als thuiskomen, animatie was al een beetje afgelopen, maar we hebben nog een hele leuke avond meegemaakt met het personeel met dans en muziek, volgend jaar zeker weer !!!!
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Woxxie**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woxxie in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woxxie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Woxxie scoort een 7.79 uit 10 op basis van 767 reviews.