Hotel Sundance Residences & Boutique *****

Hotel Sundance Residences & Boutique
Sundance Residences & Boutique
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sundance Residences & Boutique bij:

8 tips over Sundance Residences & Boutique

Siemoontje, 14-9-2014
Turgutreis is 2km van het resort af en ongeveer 20 minuten lopen. Het eerste stukje moet je door het zand, want ze zijn nog aan het bouwen in naastgelegen stukken, waardoor de boulevard nog niet helemaal is doorgetrokken. Vanaf het resort gaat er 2x per week een pendelbus naar Bodrum. Het eten is het restaurant is goed, vers, gevarieerd en veel keus. De openingstijden van het restaurant zijn ook ruim, warrdoor je altijd terecht kan, wanneer het je uitkomt.
erik holsbeek, 27-8-2014
Het hotel is eerder voorzien voor jonge kinderen, pubers vinden het waarschijnlijk saai. Voor mensen die geanimeerd willen worden zijn er andere hotels in Turkije beter, hier primeert de rust. Het eten was verzorgd en lekker.De ligging van het hotel is prima, je moet wel doorheen een eerder afgeleefd dorpje maar je beland uiteindelijk vlak aan het strand. Langs het strand en de wandelboulevard beland je in 20 minuten in Turgutreis. ( met de rolstoel via een kleine omweg maar best te doen ).
Roccoboogaard, 24-8-2014

Heerlijk liggen op de pier, waar je 's middags heerlijk kunt lunchen.

Onze kinderen van 13 en 15 vonden het geweldig.

D. Krommenhoek, 29-6-2014
Waarschuwing over bekende bar in Turgutreis die OZZY BAR aan het marktplein, ga hier nooit heen de eigenaar is een oplichter van top klasse. Wij vroegen hoe het met de taxi is gesteld in turgutreis, dat moesten we maar niet doen zou al snel zo'n 40 lira zijn om ons naar Sundance te brengen, hij wist wel iemand die ons voordelig zou kunnen weg brengen voor 30 lira, we hebben ons laten vervoeren voor 30 lira. Later bleek dat de taxi gewoon een meter heeft en de rit ons 15 lira kosten.
ndenhollander, 3-6-2014

Ontdek de omgeving, op een steenworp afstand vind je de leukste restaurantjes.

Mijn advies geen all inclusieve maar op basis van LO. En als je er toch eens wilt eten, de prijzen zijn zeer schappelijk.

Otto & Petra van Bergen, 1-5-2014
Wij hebben nog niet vaak een zo goed aangepaste kamer gehad.

francis, 1-5-2014

dag met een bleu cruise boat, niet te groot, met eigen zonnebed aan dek een tocht maken. is absolute aanrader.

iets meer uitgeven voor en kleine boot is de moeite waard.

Fam. Anker, 19-8-2013

Bodrum is de moeite waard om te bezoeken maar vanuit het hotel is het al gauw een uur rijden. Wij hebben Bodrum bezocht tijdens de excursie via Corendon. Je ziet dan werkelijk alle bezienswaardigheden maar je moet het goldcenter en het leercentrum wel op de koop toe nemen.

Ander gasten bij ons in het hotel hadden een boottocht geboekt via runners die je benaderen en raadden ons aan onze boottocht te annuleren. Maar wij zijn via Corendon gegaan en het was een hartstikke gezellige dag.