Hotel Reishan ***

Reishan

4 reviews over Hotel Reishan in het Nederlands

Eenvoudig en netjes

Inci Houtkamp, 2-9-2009

Eenvoudig hotel en dito kamer. Service is goed en personeel vriendelijk. Dineren kun je overal in het dorp en een hoog 'shop'gehalte. Op 100 meter afstand is een nieuwe Marina-haven met moderne winkels. Oude haven is ook vlakbij en het strand is op een goede loopafstand.

Gereisd met partner in september 2009

mandy, 31-3-2006

er leuk en gezellig hotel het personeel is fantastisch en ben er nu al 2x geweest en ga dit jaar weer het is klein en eenvoudig maar heel gezellig en ze doen alles voor je ook het stadje is onwijs leuk en gezellig ideale stap mogelijkheden ook naar bodrum dolmus stopt op 2 min afstand je hebt de supermarkt voor de deur en in vergelijking met de prijs is de verhouding onwijs goed
Gereisd anders in maart 2006

sjanne, 31-1-2006

Wij vonden dit hotel echt super. Aardig personeel mooie kamers vooor de prijs die je betaald en wij hadden een super uitzicht over de bergen met een groot balkon. Wij hadden Logies dus wij aten savonds wat in het dorpje. Onbijten deden we door ff 100 meter te lopen en dan in de supermarkt lekkere broodjes te kopen. kortom wij hebben een super vakantie gehad. volgend jaar vast weer. Turgutreis is trouwens zelf ook super...
Gereisd anders in januari 2006

Ellen, 28-12-2005

Wij zijn in juli naar turgutreis geweest en in hotel/appartament reishan. De algemene indruk was goed. We werden goed ontvangen. Voor ons als gezin in een appartament was het goed toeven. Het eten was redelijk maar met de supermarkt op de hoek was nog beter. Lekker aan de boulevard eten is goed alleen is het drinken in verhouding duur, maar wel gezellig. Al met al een prima verblijf voor een gezin voor een prima prijs.
Gereisd familie in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reishan in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reishan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reishan scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.