Hotel Mandalinci Spa & Welness ****

Hotel Mandalinci Spa & Welness
Mandalinci Spa & Welness
6,5

24 reviews over Hotel Mandalinci Spa & Welness in het Nederlands

locatie fantastisch, de rest prut

Myriam N, 28-7-2017

KAMERS

Kamer 1 klein maar vernieuwd. Balkondeur opent/sluit vrijwel niet. Deuren vies, lege flessen in koelkast. Douchedeur eruit gevallen. Toilet niet schoon (haar en haarspeldje in pot).

Kamer 2 ruim maar achterstallig onderhoud. Dichtgeverfde draaiknoppen, vochtvlekken, schimmel, douchedeur houdt water niet tegen, koelkast vieze vlekken. Sterke kooklucht van het restaurant. Douchedeur eruit gevallen. Douchewater was roodbruin, heel lang doorgespoeld voordat dat wat eruit kwam op water leek. Toilet hoog. Föhn hangt er voor de sier want heb je niks aan. Muggenlijkjes tegen de muur geplakt.

Kamers algemeen: matige ontvangst in kamer: geen kleintjes (zeep, shampoo, badmuts, etc) maar 1 alles in 1 naamloos prutje in een fles aan de muur. Twee halve liter flesjes water per dag in de koelkast, verder geen flessenwater te krijgen, alleen plastic bekertjes. Geen haakjes of lijntje of rekje om natte spullen aan op te hangen, balkon zo klein dat er 1 stoel op past. Herrie van het uitgaansleven. Hele dag harde muziek bij zwembad, start rond 10.00 en gaat tot middernacht door, bij de zee nog te horen. Internet gaat op paspoortnummer. Handdoeken vlekken en stinken (vriendelijke schoonmaakster – wisselen geen probleem). Wel lekkere bedden en goede kussens.

Personeel heeft schijnbaar opdracht gekregen kamers met jacuzzi (die het toch niet doet) alleen aan mensen op huwelijksreis te geven. Na lang aandringen kregen we er toch eentje. Bleek dat ze deze (duurdere) kamers nog ‘los’ probeerden te verkopen – verdienden ze meer aan.

ETEN/DRINKEN

Slechte kwaliteit, goedkope merken. Wijn leek op azijn, koffie slap slootwater, brood niet lekker, vliegen op de verwelkte sla. Bier en raki worden wel geserveerd in glazen van merken (Efes en Yeni Raki), maar zijn naamloos. Andere dranken worden geschonken uit apparaten van merken (Coca Cola), maar er zit iets anders in. Van mensen een dorp verderop hoorden we dat dit hotel zijn eigen drank maakt. Dat zou een hoop verklaren. All inclusief aanbieden is op deze manier geen kunst - de drank is zo smerig dat je het toch bij water en thee houdt. Bijna geen bordjes of info wat het eten is of wat erin zit. Voornamelijk Turkse huiskeuken.

PERSONEEL

Top, heel behulpzaam, vriendelijk. Weinig kennis van de Engelse taal.

SPA

Goede prijzen, hygiëne laat te wensen over. Gezichtsmasker 1 kwast en 1 prutje voor iedereen, er wordt letterlijk direct mee van de een naar de volgende gegaan. Er wordt geen water gegeven, tenzij je er zelf om vraagt. Massages goed.

FITNESS

Verroeste, vieze apparaten. Volgens het personeel omdat er waterlekkage was geweest.

OMGEVING

Vrijwel direct aan het strand, zeer klein eigen gedeelte, wel zonnebedjes maar geen matrasje erop. Mooie zee, zand, gras en wat rotsen dus onderwater zowaar ook genoeg te zien. Uitzicht op de bergen is erg mooi.

OVERIG

Veel verkopers - van spa tot boottochten tot dagjes weg

Gereisd met vrienden in juli 2017

Simpel

Kim, 29-6-2017

Het hotel is goed het is vooruit gegaan. Het personeel is super. Vooral bij de bar en het restaurant. Ömer is super
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Prima hotel gelegen aan de rand van Turgutreis

Tine, 22-6-2017

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Service was prima. Kwaliteit eten, heel goed.

Het "buitengebeuren" werd erg goed onderhouden en het hotel grenst aan zee. Voor mindervalide is er een speciaal pad en rolstoel zodat het voor iedereen mogelijk is om in zee te gaan.

Schoonmaak kan (veel) beter.

Zo jammer dat er geen 2de taal gesproken wordt.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

gezellig maar vies

gerrie, 23-4-2017

het hotel is behoorlijk verouderd, vooral sanitair bij het zwembad en de bar waren ronduit smerig. personeel was super aardig en behulpzaam .

het strand dat voor het hotel ligt is ook erg vies, dit komt vooral door de grote honden die hier met grote aantallen lopen.

Gereisd met partner in september 2016
Yelken Mandalinci Spa& Wellness Front Office Mng., Önbüro Satış Müdürü, 24-4-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your stay. We regret that you were not satisfied with our service. Our highest aim is it to enable our guests a pleasant stay. We take your criticism seriously and use it to constantly improve our service.our hotel has been very nice innovations.in the winter of 2016.

We would be happy to be given a second chance. Thank you.

With Best Regards,

Drama

Carin, 16-9-2016

Dit hotel was ooit mooi maar is totaal vergaan en zeer smerig.

Personeel doet zijn best maar word niet begeleid,eten ver onder de maat ,vies zwembad,kamers worden amper schoongemaakt,strand smerig met kapotte bedden...

Er word niks meer gedaan..jammer want de plaats is erg leuk en mooie streek met voldoende mogelijkheden om erop uit te gaan.

Vissersdorpje Gumusluk is echt een aanrader.

Dit hotel was goedkoop maar niet prijs/ kwaliteit waardig..ik raad het af er naar toe te gaan

Gereisd met partner in augustus 2016

Drama

W en C, 9-9-2016

Ligging perfect,stadje gezellig ,het hotel zelf is alles onder de maat ,zijn veel beter gewend van Turkije.Hotel is stuurloos personeel doet zijn best met de middelen die ze hebben ( geen) kamer vies,zwembad vies,veel dingen kapot.

Eten weinig keus en slechte hygiene,dat we niks hebben opgelopen is geluk geweest.

Enkel Turkse toeristen die het allemaal normaal leken te vinden .

Je kan aan alles zien en merken dat hotel " op sluiten" staat er is al jaren niks meer aan gedaan..

Klagen had geen zin ze begrepen ons niet doordat ze geen Engels spreken,ik zou dit hotel niemand aanraden ook al is de prijs laag.

We hebben er het beste van gemaakt en zelf gezorgd dat het toch ondanks alles een leuke vakantie was.

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer!

Manon willems, 14-7-2016

Het hotel is echt geen 4 sterren waard. Wij kregen een kamer waarvan het pasje niet werkte dus kregen wij een sleutel die op alle hotel kamers paste. Onze douche deur was kapot en de handdoeken waren vies. Na 3 dagen kregen we eindelijk een andere kamer. Hier ook vieze handdoeken en vieze lakens op het bed. De kamer is 4 dagen niet schoon gemaakt en we moesten steeds om schone handdoeken gaan vragen, deze zaten steeds vol vieze vlekken. Ik heb verschillende keren gevraagd of ze me bed wilde verschonen, steeds zeiden ze dat er iemand zou komen die het zou verschonen maar dit is nooit gebeurt. Het strand en de bedjes zijn vies en het eten is koud en weinig keuze en variatie. Het zwembad water was groen. Het enige goede aan dit hotel is de ligging midden in het centrum van turgutreis. Mocht je toch naar dit hotel gaan boek dan een boottocht bij de jongen die bij het hotel rond loopt en ga een drankje drinken bij de red lion bar op de barstraat.
Gereisd met vrienden in juli 2016

ik was hier in 2013 toen was het nog goed

karel, 26-4-2016

2013 was het nog goed, daarna kwamen de polen en russen en ging het hard achteruit. dit jaar 2016 komen de russen niet meer en ik zie dat veel Nederlandse reisorganisaties het weer verkopen. Wij gaan het nu dus weer proberen in juni , ik denk dat het een stuk beter zal zijn maar zal het hier op deze site laten weten
Gereisd met partner in mei 2014

nooit meer

j.kanen, 4-10-2013

Zeer vies en vuil hotel.Nog geen twee sterren waard in plaats van vier.

Eten altijd het zelfde, en op is op ,geen bijvulling.Gasten, Polen en Russen een enkele Nederlander of Duitser.Een advies ga er niet naar toe er zijn in Turkye goede en prachtige hotels.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Fantastisch hotel

Irma Stok, 27-9-2013

Wij zijn hier begin augustus 12 dagen geweest, en hebben weer genoten. Bij aankomst mochten we kiezen welke kamer we wilden, Er werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd, bedden werden wel degelijk verschoond. Het eten tussen de middag was niet altijd naar onze zin, maar 's avonds was het altijd goed. Het personeel was altijd bereid om te helpen en bleef vriendelijk. We komen zeker nog een 3e keer!
Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mandalinci Spa & Welness bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandalinci Spa & Welness in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandalinci Spa & Welness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mandalinci Spa & Welness scoort een 6.51 uit 10 op basis van 29 reviews.