8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Blanche Resort & Spa***** bij :

1185 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijk hotel op mooie plek

Yvonne Winkler, 12-8-2017

Kom hier al 7 jaar in juni geweest nu weer in okt terug het ligt zo mooi en vriendelijk dorpje er bij leuk animatie team , mooi zwembad wat wil je nog meer voor een mooie vakantie 🌴👌🏼

voor de 6e keer La Blanche en voelt als thuiskomen

hermien dorssers, 11-8-2017

Het personeel was zeer vriendelijk en alles klopt. Wat wij minder vonden waren de

papieren bekers bij de beachbar. Wij zullen zeker volgend jaar terugkomen

Gereisd met partner in juni 2017

Komend weekend voor de 4e keer naar dit top hotel!

Elly H., 9-8-2017

Augustus 2016 zijn we voor de derde keer naar La Blanche gegaan. Alles klopt daar gewoon! Het eten is goed, het personeel is vriendelijk, er zijn genoeg schaduwplekjes aan het strand en er zijn diverse a-la-carte restaurants. Komend weekend gaan we voor de 4e keer naar dit top hotel en hopen we wederom een mooie kamer op de bovenste verdieping met zeezicht te krijgen. La Blanche.....here we come!
Gereisd met partner in augustus 2016

Top vakantie

Alex & Elise, 1-8-2017

De medewerkers zijn erg gastvrij. Kamers zijn netjes wel wat verouderd. Het zwembad is lekker groot. Het eten is erg lekker en gevarieerd. Er worden veel activiteiten aangeboden, die door het animitieteam leuk worden begeleid. In de avond zijn er leuke shows. Alle activiteiten en shows zijn leuk voor alle leeftijden. De animatie was dus super!

Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

Top vakantie!

Ron van Elven, 29-7-2017

Net terug van een heerlijke vakantie in La Blanche.

Geweldige service, vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten was gewoon goed elke dag was het weer een feestje.

Kamers zijn ruim, schoon maar wat verouderd, uitzicht over zee is fantastisch, bedden zijn hard...zeer hard.

Aanraders zijn het dorp in de buurt een boottrip met de Queen en het strand waar voldoende bedjes zijn.

Beste gast,

Bedankt voor uw verspilling van tijd om uw ervaringen te schrijven. We zijn blij om u zo blij te sturen en we kunnen niet wachten om u opnieuw te dienen. We zullen blij zijn als u ons opnieuw in uw volgende vakantieplan kiest.

Beste wensen.

Guest Relations Manager

Prachtig uitzicht op zee en zo in het centrum

Sila, 27-7-2017

Veel lawaai van vooral Russen - de hygiëne appartementen NIET OK

Catering - medewerkers - omgeving - bereikbaarheid centrum Turgutreis -

artsbezoek en taxi-service... ECHT TOP !

Geweldig

Joyce wouterse-van Essen, 22-7-2017

Super goed en leuk hotel. Zeker een aanrader. We hadden helaas last van een aardbeving, maar personeel bleef of kwam terug om voor ons te zorgen. Wij moesten allemaal naar buiten en voor de mensen zelf was het ook de eerste keer.

Ze hebben het goed gedaan.

MARIO is erg leuk. We love him.

Beste gast,

Allereerst bedankt voor de verspilling van uw commentaar op Zoover. Uw geluk en het zijn in veilige zijn de belangrijkste dingen voor ons. Wij werken altijd voor u de beste vakantie hebben. Dus, uw goede ervaringen zijn de beste motivatiebronnen voor ons. We willen dat je weet dat we u graag weer in uw volgende vakantieplan zullen dienen.

Guest Relations Manager

Zeer goed hotel Echt een aanrader

Hans feskens, 22-7-2017

Fijn personeel goed animatie team vooral mario

Beste gast,

Bedankt voor uw verspilling van tijd om uw gedachten te schrijven. We wensen u graag weer in uw volgende vakantieplan.

Zeer goed!

Greet Vandeputte, 20-7-2017

Mooi hotel.Vriendelijk onthaal, goede service, lekker eten en een mooi goed onderhouden tuin en een zeer mooi zwembad.Zeker een pluspunt is dat het kinderzwembad apart ligt mooi en onmiddellijk bij de kinderanimatie.Misschien dat het onderhoud van de kamers nog iets beter kan. Wat de animatie betreft kon het echt niet beter. Het was leuk, gevarieerd en grappig. Echt een dikke pluim voor al de animators en al het overige personeel.Ik kan dit hotel zeker aanbevelen.

Geachte Vandeputte,

Thank you for sharing your experiments on Zoover. We will receive your positive or negative comments as gifts. As a family of La Blanche we want you to know that it's very important to make you happy in our complex. Our first and most important task is the best service and hosting that is so great. We would like to see you in your next vacation plan.

Gast Relatie Manager

Geweldig!

TobiasB., 20-7-2017

Eerste keer op vakantie naar het buitenland. En het was geweldig! Kamers mochten inderdaad veel beter schoongemaakt worden. Ook de minibar was niet het van het. Maar dit was dan ook het enige minpunt. Het zwembad, zee, restaurant, ... Alles was geweldig. Maar toch ook een geweldig compliment richting het animatie team. Vanaf dag 1 werd je onthaalt als een ware vriend. En het werd alleen maar beter. Zeker de show's s'avonds waren altijd fantastisch! Big Love to the animation team!

Geachte Tobias,

Allereerst bedankt voor het kiezen van ons hotel en uw gedachten op Zoover delen. De familie La Blanche neemt uw geluk als basis motivatiebron. Uw goede reacties op deze websites en ook onszelf vragenlijsten zijn de beste dingen die we ooit beter kunnen doen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijkheid en tijd doorbrengen voor ons. Wij hopen u weer in ons hotel te zien in uw volgende vakantieplan.

Beste Wensen

Gast Relatie Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Resort & Spa in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Blanche Resort & Spa scoort een 8.55 uit 10 op basis van 1202 reviews.