Hotel La Blanche Resort & Spa *****

Hotel La Blanche Resort & Spa
La Blanche Resort & Spa
8,5

1195 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa in het Nederlands

Mooi gelegen hotel....Maar !

Dandois - Matthyssen, 23-10-2017

Ruime kamers, mooi zwembad en leuk strand. Maar....het eten was verschrikkelijk. Zijn al meer dan 25 keer naar Turkije geweest en hebben dit nog nooit meegemaakt. Hebben nog nooit negatief commentaar gegeven maar dit moet gezegd worden. Alle dagen hetzelfde, geen groenten, 3 de keus vlees, taai, smaakloos en vet. Nochthans is de Turkse keuken heerlijk. Het restaurant is ongezellig, niet proper en de bediening is ondermaats. Je eet er trouwens altijd binnen. Hotel zit vol Oekrainers " een ware ramp in het restaurant en de bar " .

Zijn al 16 keer naar hotel Baia Bodrum geweest dan is dat het Paradijs ! Spijtig genoeg was het dit jaar in oktober al gesloten, maar in mei gaan we zekers terug.

La Blanche is echt geen 5 sterren waard. Spijtig want het is een mooi hotel.

Mixed feelings

Fam Ot., 22-10-2017

En het verval zet door.

Een leuke vakantie gehad, maar je zag het letterlijk achteruit gaan. Meeste personeel lopen erbij als zombies. Eten is goed maar elke dag hetzelfde: kip kip kip of kip of Turks gehakt. Vaak grijp je croissants mis bij het ontbijt. En nieuwe....ho maar. Diverse gasten hebben hier over geklaagd, maar alleen maar sorry. Beachbar was dicht. 1 (betaalde) a la carte was open. Rest was finshed i.v.m. einde seizoen. Kamers en bedden zijn goed. Animatie doet zijn best. En Hassan achter de lobbybar ook. Verder leuk voor 1 keertje, maar als het verval zo doorgaat is er straks niets meer over van dit hotel. Eind oktober gaan ze dicht en hoop echt vam harte dat ze volgend seizoen het beter gaan aanpakken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Ga er nooit meer heen.

bertus, 20-10-2017

Bij aankomst overboekt.

Kamer niet schoon.

Eten eentonig alleen kip en vis.

Personeel niet erg vriendelijk.

Geen a la card restaurants open.

Wat wel goed was was het weer en het strand.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Blanche Resort & Spa bij:

La Blanche is La Blanche niet meer.

Johan van der Lars, 19-10-2017

Dit jaar weer een na 5 jaar La Blanche aangedaan voor de 6e keer. Wat een tegenvaller. Er blijkt nieuw management te zijn waardoor alles is gedownsized. Eten is zeer eentonig. Kip met rijst of friet. Of gehakt met rijst of friet. Fruit moet je snel zijn, die oost Europese varkens slaan alles bij binnenkomst in alsof het hongerwinter in.

Wat een volk.. Russen, Oekraïners Litouwers etc etc. Geen fatsoen, geen vriendelijkheid enkel vreten zuipen. Egoïstisch en barbaars tegen het personeel en andere beschaafde gasten.

Trouwens personeel wat amper Engels spreekt. Kamers zijn netjes maar gedateerd. Schoonmaak is per dag een verassing. Zelfs wc papier moet je om vragen.

Nee.. 5 sterren bij lange na niet meer. Hooguit 3 tot 4. Jammer, we kennen het resort vanaf het eerste jaar.

Net als meerdere west europeese gasten ... dit was de laatste keer

Gereisd met partner in oktober 2017

We overwegen of we hier nog wel terug willen

Fam O.K, 7-10-2017

Mooi hotel op een prachtige plaats maar niet meer wat het geweest is!!

Nu vol met luidruchtige russen die het buffet leegroven en meenemen , nadat ze ook nog hun hele tafel vol hebben gezet met eten en daarvan de helft opeten!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer, veel oostblok mensen.

D. Krommenhoek, 3-10-2017

Na vele jaren het prima prima naar ons zin te hebben gehad is het dit jaar bijzonder slecht geweest. Twee weken lang het zelfde eten van matige tot slechte kwaliteit, alleen kip, kip en nog eens kip en balletjes turks gehakt. 1X in de week kebab wat nog werd uitgedeeld ook. Groente zeer slecht, peentjes en erwten in de middag en s 'avonds het zelfde met een saus er over. Het zelfde geld voor de andere groente als die er al was. Friet niet gaar, gebakken aardappel door gebakken. Iedere dag uien ringen. Voor heen nog wel eens lamsvlees, zalm of eend dit jaar niets van dit alles. Wel veel sla maar daar kan men weinig aan verprutsen. Dan de over bezetting van Oostblok mensen, zeer onvriendelijk volk, brutaal en horken. Grazen in 1 keer alle fruit weg en doen dit in tassen, geld ook voor het brood, en zag een dame een plastictas met sla vullen. Vullen water flesjes met wodka voor aan het strand en zwembad. Kamers zwaar verouderd. Kortom Nooit meer.
Gereisd met partner in september 2017

Heel veel oostblokkers! !

Therese, 23-9-2017

Slechter dan onze eerste keer vorig jaar. Onvriendelijk personeel, heel veel oostblokkers, erg onbeschoft! Heel veel kinderen. Vieze bordjes savonds worden niet weggehaald.Vieze tafeltjes in de lounge. Mooie kamers. Mooi strand. Hebben nog ruim een week te gaan. Zijn benieuwd!
Gereisd met vrienden in september 2017

Als vanouds weer volop genoten -

Anoniem, 23-9-2017

Komen hier ieder jaar 2 x en voelt steeds weer als thuis komen. Je kunt er heerlijk langs de boulevard wandelen naar

Turgutreis. Met de Dolmus naar omliggende dorpen gaan, wat heel leuk en goedkoop is.

Het volledige personeel was vervangen, wat even schrikken was. Maar na een paar dagen bleek dit geen nadelige

gevolgen voor een fijne vakantie te hebben. Voor oktober dus weer geboekt. Kamers zijn aan renovatie toe na 10 jaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi resort

Henk, 19-9-2017

Het eten is de laatste jaren wat achteruit gegaan maw minder variatie.

verder is het goed toeven en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi zwembad en strand met voldoende ligstoelen.

redelijk goed entertainment team.

Dicht bij het centrum van Tugutreis met op zaterdag een enorme markt waar ze vanuit de wijde omgeving naar toe komen om te shoppen.

Turkije is nog steeds redelijk goedkoop ook al omdat de Turkse lira het laatste jaar aan waarde heeft verloren tov de euro

Arzu Ataözden, Guest Relations Department, 23-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verspilling van tijd om uw ervaringen over ons hotel te schrijven. We willen dat je weet dat we uw positieve of negatieve opmerkingen als cadeaus nemen om beter te worden over de dienstverlening. Uw meningen en opmerkingen over ons team maken ons meer gemotiveerd. U kunt er zeker van zijn dat alle ervaringen aan onze afdelingen worden verteld. We zullen je graag weer met ons zien.

Beste wensen

Arzu Ataözden

Guest Relations Manager

Fantastisch hotel!

Irma, 12-9-2017

Vriendelijk personeel, goede kamers met lekkere bedden, goed eten. Het is een groot complex met 360 kamers, maar overal is genoeg plek. Zelfs bij het zwembad, zonder een handdoek neer te hoeven leggen. We gaan zeker weer terug!
Arzu Ataözden, Guest Relations Department, 23-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw tijd om uw ervaringen op Zoover te schrijven. Jouw mooie reacties zijn de beste motivatiebron voor ons en ons team, dat altijd perfecte kwaliteit voor u wil bereiken. Als familie van La Blanche willen we dat u ons graag weer in uw volgende vakantieplan zal zien.

Beste wensen

Arzu Ataözden

Guest Relations Manager

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Blanche Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Resort & Spa in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Blanche Resort & Spa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 1212 reviews.