Appartement Ilknur ***

8,8

32 reviews over Appartement Ilknur in het Nederlands

verlaten en overwoekerd

Helen Kooistra, 30-10-2011

Afgelopen oktober zijn wij in Turkije geweest en hebben Ilknur bezocht. Ilknur is verlaten en overwoekerd en leeg. De verhalen zijn dus waar helaas.
        Gereisd met partner in oktober 2011

GEWELDIG appartement

Leoni v Sickle, 30-7-2009

Dit appartament is werkelijk geweldig de ligging aan zee

Schoon / elke dag / groot / alles aanwezig

wij al voor de eenentwintigste keer in Turgutreis

voor de eerste keer in Ilknur dat hadden we eerder moeten ontdekken was eerst alleen voor Turkse mensen

en voor de rest Turgutreis is een geweldige plek op aarde het is er nog niet zo druk als wij gaan ,

het wordt er wel steeds drukker maar ja tot volgend jaar als het er nog is de kleine hotels en app gaan er onderdoor door die (waardeloze Resorts sorry dat ik dit zo hard zeg) zoals er ook zijn in Turgutreis

de restaurant""s gaan er ook aan niemand komt meer eten in het dorp blijven allemaal op het resort jammer

Gereisd met partner in juni 2009

heerlijk rustig

Sip Winnubst, 9-7-2009

Wederom een heerlijke vakantie gehad in app.complex Ilknur.

Dit complex heeft alles wat wij zoeken. Rust,geweldige ligging(direct een het strand),

een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, en een schoon en ruim zwembad.

In het stadje Turgutreis is OSSIE's bar de plek om de vakantie te beginnen.

De nederlandse eigenaar(erik) en zijn Turkse schoonzoon (TOM) kunnen al je vragen over Turgutreis beantwoorden.

Volgend jaar gaan wij weer naar Ilknur.

Gereisd met partner in juni 2009

mooie locatie, rustige en ontspannen sfeer

j.freriks, 24-5-2009

Voor ons was het de eerste keer in Ilknur. Wij hebben ilknur ervaren als een prima appartementen complex op een prachtige locatie. Een heerlijk zwembad en, indien je van strand houdt, is er ook vollop gelegenheid op zeer nabije afstand (je hoeft slechts de boulevard over te steken)

Het personeel is ontzettend behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Het enthousiasme waarmee zij je vragen beantwoorden en hulp bieden daar waar nodig is ongekend.

Voor ons alle reden om volgend jaar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Wat een topper.

G Jansen, 29-8-2008

Heel mooi appartement alleen de airco was wat minder.Heel vriendelijk personeel.Mooie liging meteen aan het strand.Turgutreis een helle gezelige en betaalbare plaats je kan er goed eten vooral bij Friends en Hasans place en La Villa.Ook een aanrader is konjinen eiland in gumusluck makkelijk en betaalbaar te bereiken met de dolmus.

Voor herhaling vatbaar !

Stefan & Silvana, 15-8-2008

Mooi apartement, goede ligging alleen wat ik jammer vond zwembad best klein, handdoek terreur, bar tussen 20-21.00 gesloten. Binnen de accomendatie weinig te beleven echt iets voor mensen die op zoek zijn naar rust. Wel super genoten dicht bij het centrum heerlijk gegeten bij CAN en veel bij de Ozzybar geweest al met al een super mooie vakantie
        Gereisd familie in juli 2008

Mooie grote appartementen

Geert en Monika, 13-8-2008

Wij zijn net terug, super vakantie gehad, wij moeten zeggen alles is is wel meegevallen op dit complex alleen was het aan de bar vaak niet echt uitdagend om gaan te zitten, soms leek het wel of ze geen geld wilden verdienen. voor de rest was echt alles toppie zeker een aanrader,

dichtbij het centrum vrinedelijk personeel. alles goed verzorgd, prijs kwalitiet was ook super, maar alleen jammer dat hier ook het handoeken terreur geld, maar of ik dat als nadel moet zien weet ik niet, dit speelt per slot van rekening al zolang mee de afgelopen jaren in ook vele andere hotels dus, denk dat je hier niet meer onderuit kan komen.

Wereldplekje !!!

Helen Kooistra, 9-8-2008

Een heel fijn appartementencomplex! Alles maar dan ook alles was top ! Schoon, gezellig, zwembadwater werd 2 keer per dag gecontroleerd! Leuke bar bedankt Yusuf (Mac Yusuf).Leuk, lief personeel waarvan sommigen goed Engels spreken.Prachtige tuin rondom zwembad met gezellige zitjes, veel vrijheid! Turgutreis is leuke plaats met gezellige barstreet en leuke restaurants en winkeltjes. Friends is een toprestaurant, veel keus, heeeerlijk eten leuke bediening en redelijke prijzen. De restaurantjes zoals Nazaar en ALO 24 zijn trouwens ook wel goed en ietsje goedkoper!Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen dit iedereen aanraden!
        Gereisd familie in juli 2008

super gelegen accomodatie

Giel, 1-8-2008

Wij zijn hier begin juli 2008 met het gezin geweest. De eerste week hadden we het zwembad voor ons alleen, wat een luxe. Zeer gunstig gelegen appartementen aan een leuke boulevard met daarachter meteen het strand. Heerlijk ijskoude halve liters efes bij het barretje buiten. Hier kon je ook lekker een tosti, hamburger of patatje eten tegen zeer redelijke prijzen. Yusuf; bedankt voor de gezelligheid en service. Verder is Turgutreis (paar minuutjes via de boulevard) een erg leuk en gezellig dorpje met leuke restaurantjes en een aantal bars. Voor ons was de NUTTERS Beachbar helemaal toppie ook voor onze twee dochters. Die hebben zich daar 's avonds uitstekend vermaakt. Ismael; bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. Tip; bootrip met de Albatros, vraag naar Lazo. Goeie kerel en geweldige bootrip mee gemaakt.

Geweldig

M.Brouwer, 3-7-2008

Verleden jaar voor de eerste keer naar Ilknur

geweest, ook dit jaar was het weer super.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilknur in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilknur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilknur scoort een 8.75 uit 10 op basis van 33 reviews.