Hotel Fiorita ***

Fiorita
4,8

Matig

19 reviews over Hotel Fiorita in het Nederlands

Voor last minute boeking goed

freekeningrid, 4-6-2012

Hadden dit 3 dage nvan te voren geboekt en op de foto zag het er goed uit.

De kamers waren klein en er zat veel schimmel in de badkamer.

Daar en tegen was het eten uitmuntend. Veel Turkse keuken omdat er veel Turkse vakantie gangers zaten.

Zwembad was goed en schoon. Strand was iets verder lopen maar goed te doen.

Gereisd met vrienden in september 2003

Humberto, 22-8-2005

Ik vond de accommodatie slecht. We hebben all in geboekt, na 4 dagen aten we elders omdat de keuken zeer smerig was. We hadden een kamer boven de keuken en stank die wij roken was zeer penetrerend. Soms was het eten gewoon op. Kwaliteit van het eten liet te wensen over. De kamer was heel klein.

De kamer zou om de twee dagen schoongemaakt worden. Wij zijn 11 dagen geweest, de kamer is in het begin schoongemaakt en na constant aandringen bij de hotelmanager is de kamer nog een dag voor vertrek een keer schoongemaakt. Het personeel was zeer onvriendelijk. Er heerste een vijandige sfeer naar mijn beleving. Veel Russische en Turkse gasten in het hotel, waardoor de communicatie met anderen werd bemoeilijkt. Ik hou niet van rompslomp tijdens mijn vakantie, daarom heb ik geen overplaatsing gevraagd. Daar heb ik spijt van gehad. Fiorita is een afrader. Niet doen!

Gereisd anders in augustus 2005

Jeanette, 9-8-2005

Kamers erg klein, niet vergeten het bordje buiten te hangen anders word er niet schoongemaakt. Personeel erg aardig en behulpzaam, werken veel uren en zijn altijd bereid je te helpen. Het eten vond ik minder, veel kruiden en pittig gekruid, snel rennen voor je eten vind ik maar een ramp, hadden ze beter anders kunnen regelen, lange rij wachten. Best veel lawaai als je wilt slapen, muziek en de waakhond, die achter elke auto aanrent en blaft. De ligbedden liggen erg hard, neem zeker wat extra handoeken mee om die erop te leggen. We hebben met plezier er gezeten en met tranen in onze ogen vertrokken we. Het had toch wel iets speciaals vonden wij. ondanks de negatieve dingen.
Gereisd anders in augustus 2005

een tevreden iemand, 19-7-2005

het was zeker goed te doen, eten was lekker, je kon eten wat je wou, en het personeel was heeeel gezellig:)

die zijn overal voor in

Gereisd anders in juli 2005

Jaimie, 16-6-2005

Ik ben in de zomer van 2004 geweest en heb het zo super erg naar mijn zin gehad... het personeel was ook zo gaaf joh! die deden met alles mee en die vonden alles leuk.... Het enige wat tegenviel was het eten (bijna elke avond het zelfde) en het schoonmaken van de kamers (die werden 1x per week schoongemaakt)

verder vind ik het egt super daar!!! Strand en Centrum lekker dichtbij en heel gezellig ook in het centrum!

Ik zou er zo weer heen willen !!

AANRADER!!!

Gereisd anders in juni 2005

faessen m, 2-4-2005

klein maar vriendelijk hotel, wat wil je met 2 sterren.

eten was goed maar niet veel variatie

bediening goed de obers vriendelijk kamers schoon badkamer iets minder

veel lokale vakantiegangers

Gereisd anders in april 2005

veronie, 25-3-2005

Afgelopen zomer met een groep jongeren naar Fiorita geweest.

Algemene indruk is dat het schoon is, obers erg behulpzaam als je wat vraagt.

Kamers werden niet zoals aangegeven verschoond, de werkster was vaak niet te bekennen. Eten was zeer slecht, elke dag hetzelfde af en toe met een ander kleurtje erover. Ondanks dit alles hebben wij een hele leuke vakantie gehad, dit door de combinatie mensen die we er hebben ontmoet en het personeel waar we het goed mee konden vinden.

Op een gegeven moment hebben we besloten, niet meer in hotel maar in gumbet te gaan eten. Wel extra geld kwijt, maar even gezellig.

Verwacht van dit hotel geen kaviaar, maar wel gastvrijheid!!

Gereisd anders in maart 2005

A-10, 11-1-2005

Ik ben er van t zomer geweest! heb is mij WEL bevallen, leuk, gezellig personeel. ok de kamers werden niet vaak schoon gemaakt, en de kamers waren niet al te groot, maar op vakantie zit je toch niet veel op je kamer, je bent toch de meeste tijd weg of je ligt bij het zwembad. Wij hebben daar in ieder geval een hele leuke vakantie gehad... ik zou er dit jaar zo weer heen willen!
Gereisd anders in januari 2005

bianca, 23-10-2004

ik was er met mijn moeder en twee vriendinnen daar wij hadden een mooie kamer netjes en het eten was er ook wel goed was alleen jammer dat er weinig hollanders we waren er twee weken van 17 juli tot er met 31 juli we zaten ook all inclusief lig er ook aan bij wie je de reis boekt
Gereisd anders in oktober 2004

Victor, 26-9-2004

Net terug (zie hotel Magnific)

Ik heb na een week mijn reisgenote uit Rusland maar naar mijn kamer gehaald want Fiorita heeft een probleem. Een portier is opgestapt, kamermeisjes blijven ook niet (daardoor in 8 dagen 2 keer schoon gemaakt) want het management is incompetent en uit op snelle winst. Barpersoneel en Cadas, de overgebleven portier, doen wat ze kunnen maar dit hotel is niet aan te raden. All inclusive formule is karig en maaltijdtijden zijn strict. M.a.w. ben je te laat, dan koop je maar lunch. Jammer.

Het ligt bovendien op 10 a 15 minuten lopen van het strand en heeft een miniatuurzwembadje.

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiorita in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiorita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiorita scoort een 4.84 uit 10 op basis van 19 reviews.