8,8

Uitstekend

68 tips over Hotel Voyage Torba

Melissa , 26-6-2015
Maak gebruik van de a la carte restaurants, ga naar de waterworld party op vrijdag avond, breng een bezoek aan Bodrum
Grooten Steven, 9-6-2015

Voor de à-la-carte restaurants moet men telefonisch reserveren bij een computer. Hiervoor moet je echt op tijd bellen, want deze zijn erg snel volzet.

In de erg goede spa en wellness center moet je niet de opgegeven prijs betalen. Hier kan je afdingen tot €40 voor 1u fullbody massage, deze worden stevig gegeven.

Dolmus busjes stoppen vlak voor de ingang van het hotel.

Maurice Oosterbaan, 5-6-2015
Bel bijtijds voor het reserveren van de a la carte restaurants.

Lars_Groenendijk, 28-5-2015

Okan van de bar maakte de beste cocktails (alchoholvrij ivm medicijnen, hij spoelt zelfs de shaker extra goed schoon).

Baki van de Spa was erg gastvrij en heeft ons erg goed geholpen. We hadden ons verkeken op de Thaise Massage en stapte redelijk pijnlijk naar buiten. Later heeft dit helaas tot blauwe plekken geleid. Hij heeft ons vervolgens een gratis medische massage aangeboden ter compensatie, waardoor gelukkig de spierpijn als sneeuw voor de zon verdween.

Johan, 24-5-2015
Je bent ın een land met een andere cultuur als nederland.
Kevin de jong, 21-5-2015

Verder leuke animatie, Kantoin en Achille verzorgden het pijl en boogschieten en het schieten met een luchtdrukpistool goed. Was erg leuk om te doen. De entertainment shows ' savonds waren ook erg leuk, van silent disco tot aan een salsa show.

Het was een heerlijke vakantie en raden dit hotel zeker aan.

Raymond, 16-5-2015
Zoals gezegd; neem een kamer direct aan het zwembad (bijv. seaside family swim up), daar wordt je gelukkig van! Verder raden we ook aan om (zonder extra kosten) de verschillende a la carte restaurants uit te proberen. Dat geeft wat extra variatie qua eten. En probeer ook eens de verschillende activiteiten. Vooral het schieten bij / met Kantoine ;-)
Joke, 12-5-2015
wij zaten bij de receptie dus geweldige wifi!
John, 6-5-2015
Niets ten nadele van de andere mogelijkheden is mijn aanbeveling, als je helemaal in de watten wilt worden gelegd, om het De Luxe gedeelte te nemen.
Hochstenbach, 26-4-2015
Tegenover het hotel is een boekingskantoor met een vriendelijke meneer. Hier kosten de excursies stukken minder als via de reisorganisatie.