Hotel Voyage Torba *****

8,7

1432 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Prachtig resort!

Sheila Bergman, 8-10-2017

Het hotel is super mooi opgezet. Geen mega hotelgebouw maar allemaal appartementem verspreid over het groen aangelegde park. Er zijn veel a la carte restaurants, wat het afwisselend maakt! Verder heb je een tea en coffeehouse, erg leuk! Ook voor de lunch kun je bij verschillende eetgelegenheden terecht (op het strand en zwembad zelfs met bediening en van de kaart bestellen). Het strand is groot met genoeg ligplekken. Ook een mooie steiger waar op je kan liggen en adult beach! Kamers zijn klein maar netjes. Bedden zijn erg hard! Erg last van mijn rug daardoor.

Bediening en personeel kan wat ons betreft beter. Gaat soms erg traag en lijken er niet altijd zin in te hebben. Animatieshows zijn van goed niveau! Beter dan dat wij gewend zijn van andere resorts. Er is wifi op het resort. Werkt redeliji goed. Ligt er een beetje aan waar je je bevindt.

We hebben 2 weken lang erg genoten van de vakantie! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Birgit, 25-9-2017

Als je jezelf echt wil laten verwennen door lekker eten en vriendelijk personeel, dan moet je echt hier wezen. Alles er op en eraan, het was in een woord geweldig. Onze dochter van 4 vond het ook geweldig bij de mini club en de zwembaden waren een grote hit!

Ligt 10min van Bodrum af dus je kan ook nog even lekker shoppen.

De kamers waren trouwens ook top met een aparte slaapkamer voor onze dochter, dat was erg fijn !

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zeker geen 5 sterren waard!

Najeh, 24-9-2017

Bij aankomst kamer voor rolstoelgebruikers gekregen waar de airco van kapot was,na vier keer naar de receptie gegaan om te klagen en nog ni gemaakt ook geen andere kamer gekregen bijna heel de nacht ni geslapen van de warmte 36 graden geweest overdag. Pas volgende dag een andere kamer gekregen. Kamers zijn klein verouderd en niet proper, airco maakt lawaai, tv veeeel te klein kamers worden niet voldoende gekuist.minibar wordt niet aangevuld. In de kamer hoor je de buren.

A la carte restaurants bijna altijd "volzet"??

Prijs/kwaliteit scoort t hotel maximaal een 4/10.

Nooit meer ga ik naar dat hotel!!

Gereisd met partner in september 2017

je voelt een warm bad

J en W., 2-9-2017

Dat je hier echt tot rust komt en word behandeld als een vorst, zon zee strand/zwembad

alles wat je hart begeerd.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Mooi hotel

R, 30-8-2017

Hotel heeft veel mogelijkheden. Voor de volwassenen maar ook voor de kids leuke animatie. Wat ik wel jammer vond was dat het dit jaar vol met turkse toeristen zat en amper andere toeristen. Ook de kamers waren erg vies en oud. Toen we aan kwamen pik zwarten voeten en schimmel. Verder erg mooi hotel!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Misschien iets teveel van voorgesteld.

Bergman, 1-7-2017

5 sterren all inclusive

Wij hadden ons er misschien iets teveel van voorgesteld. Ontzettend kleine kamer terwijl we toch groot hadden gevraagd. Onmogelijk om daar met een extra bed twee weken te zitten. Klacht werd goed opgepakt en dezelfde avond konden wij toch naar een twee kamer appartement. Douche afvoer zat verstopt,na klagen niets aan gedaan. De vloer van het appartement was erg vies. Mijn dochtertje had er zwarte voeten van. Na dit te melden kwam de schoonmaker. Deze pakte 1 van onze handdoeken, deed deze rond een trekker en poetste met wat water hier de vloer mee. Mijn mond viel open.

Eten was redelijk goed, entertainment ook leuk. Hygiëne liet behoorlijk te wensen over.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

was weer super

loreen, 27-6-2017

Dit resort is in één woord geweldig.

De kamers zijn wat klein maar wel schoon en modern.

Vlakbij het resort zijn een aantal winkeltjes, anders voor de deur instappen en met de dolmusbus naar Bodrum. (6km)

In het buffetrestaurant is voldoende keuze, maar er zijn ook andere restaurantjes telefonisch te boeken.

Op de pier zijn wij zeer goed bediend door Engin Ayranci, die jongen liep echt de benen uit zijn lijf met drankjes en ijsjes, echt een super knul!!!

Kortom weer een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastische luxe reis!

Kevin, 25-6-2017

We zaten op private deel van het hotel, een echte aanrader. De bediening was subliem, zeer attent en vriendelijk. Het hotel zelf is erg verzorgd o.a. mooie tuinen. Het eten in private is met bediening, "à la carte" eten alsook is er een kleiner buffet beschikbaar. We hadden een zeer fijne - zonnige - luxe - rust reis!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

echt genieten

vakantieganger, 25-6-2017

In dit park is werkelijk alles goed. Klein minpuntje is het omslachtig reserveren van de restaurantjes.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een geweldig resort.

van Ginneke, 18-6-2017

Alleen maar goeds over Voyage Torba, kan geen min punten opnoemen.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Gaan zeker voor de achtste keer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Voyage Torba bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Torba scoort een 8.73 uit 10 op basis van 1463 reviews.