8,8

Uitstekend

1428 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Misschien iets teveel van voorgesteld.

Bergman, 1-7-2017

5 sterren all inclusive

Wij hadden ons er misschien iets teveel van voorgesteld. Ontzettend kleine kamer terwijl we toch groot hadden gevraagd. Onmogelijk om daar met een extra bed twee weken te zitten. Klacht werd goed opgepakt en dezelfde avond konden wij toch naar een twee kamer appartement. Douche afvoer zat verstopt,na klagen niets aan gedaan. De vloer van het appartement was erg vies. Mijn dochtertje had er zwarte voeten van. Na dit te melden kwam de schoonmaker. Deze pakte 1 van onze handdoeken, deed deze rond een trekker en poetste met wat water hier de vloer mee. Mijn mond viel open.

Eten was redelijk goed, entertainment ook leuk. Hygiëne liet behoorlijk te wensen over.

Gereisd familie in september 2012

was weer super

loreen, 27-6-2017

Dit resort is in één woord geweldig.

De kamers zijn wat klein maar wel schoon en modern.

Vlakbij het resort zijn een aantal winkeltjes, anders voor de deur instappen en met de dolmusbus naar Bodrum. (6km)

In het buffetrestaurant is voldoende keuze, maar er zijn ook andere restaurantjes telefonisch te boeken.

Op de pier zijn wij zeer goed bediend door Engin Ayranci, die jongen liep echt de benen uit zijn lijf met drankjes en ijsjes, echt een super knul!!!

Kortom weer een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastische luxe reis!

Kevin, 25-6-2017

We zaten op private deel van het hotel, een echte aanrader. De bediening was subliem, zeer attent en vriendelijk. Het hotel zelf is erg verzorgd o.a. mooie tuinen. Het eten in private is met bediening, "à la carte" eten alsook is er een kleiner buffet beschikbaar. We hadden een zeer fijne - zonnige - luxe - rust reis!
Gereisd familie in juni 2017

echt genieten

vakantieganger, 25-6-2017

In dit park is werkelijk alles goed. Klein minpuntje is het omslachtig reserveren van de restaurantjes.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een geweldig resort.

van Ginneke, 18-6-2017

Alleen maar goeds over Voyage Torba, kan geen min punten opnoemen.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Gaan zeker voor de achtste keer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Wederom een heerlijk verblijf!

Geke, 17-6-2017

In Hotel Voyage Torba kom je echt niets te kort. We zijn hier al meerdere keren geweest en dat is niet voor niets! Wat wij prettig vinden is dat het resort niet massaal oogt, geen hotel van 5 hoog maar appartementen van maximaal 2 hoog. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Daarnaast vinden we de aparte restaurants (los van het buffet) heel fijn, het gevoel dat je echt uit eten gaat. Ik heb 2 maal een massage gehad, ik kan van de masseuse Diah aanraden. Ze weet wat ze doet en dat is goed. Zo kan ik nog wel even doorgaan met positieve punten. Ik kan iedereen aanraden om hier de vakantie te vieren en wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2017

vertrouwd gezellig!

Angélique, 16-6-2017

Voor de 3e keer naar Voyage Torba geweest van 29 mei t/m 9 juni. Ik zeg eerlijk we hebben getwijfeld door alles wat er gaande is maar uiteiindelijk besloten om toch te gaan en gelukkig dat we dat gedaan hebben. Voorgaande keren hebben we het super gehad en nu weer! Het was weer vertrouwd gezellig. Wat wel erg opviel is dat het een stuk rustiger was dan voorgaande jaren. Echter dat heeft het verblijf absoluut niet negatief beinvloed. Deze keer hadden we de deluxe kamer geboekt. Echt een aanrader! Eigen zwembad, bediening van de eigen bar, lunch die geserveerd wordt ( optioneel want wil je in het restaurant eten kan dat ook gewoon) daarbij kan je in overleg met de guest relations de ala carte restaurant boeken voor een gehele week. Je kan van de ala carte restaurant zoveel gebruik maken als je wil. mogelijkheid om ontbijt op de kamer te laten komen....luxe dus😃 Het buffet restaurant was ook weer prima. van de ala carte restaurant hebben we gebruik gemaakt van het griekse, mexicaanse, italiaanse, visrestaurant en van het steakhouse ( bijbetaling van €15,00 pp) Animatieteam erg leuk, mini disco en het kleine lunaparkje viel goed in de smaak bij onze 3 jarige dochter. In de loop van de avond is er een theater voorstelling, ene avond leuker dan andere avond maar ieder zijn smaak. De shows in de Sky bar zijn ook aan te raden al staat het geluid wel erg hard. Het gehele resort wordt erg schoon gehouden, nergens rommel. Wifi was dit keer wel een stuk slechter. De diverse zwembaden zijn schoon en kinderzwembad erg leuk! De koffiebar was nieuw voor ons maar is ook erg lekker. Personeel vriendelijk, al spreken ze niet allemaal erg goed engels, strand netjes en schoon. kortom......gewoon een toplocatie zoals het altijd al was.
Gereisd familie in mei 2017

als altijd.......super

dj, 16-6-2017

na lang twijfelen toch de stap genomen om op vakantie te gaan naar turkije,en geen minuut spijt gehad....

personeel super behulpzaam en aardig...dit was voor mij de vierde keer....maar er gaan zeker nog vele volgen...

minpunt: de ligstoelen bij het zwembad met de glijbanen(kinderbad}zijn echt aan vervanging toe...eenmaal als je zit,kom je bijna met geen mogenlijkheid meer uit...

verder een top vakantie gehad..

Gereisd familie in juni 2017

Het voelt als thuiskomen in Voyage Torba

GJ, 12-6-2017

Ook dit jaar weer 2 weken hier geweest... we komen hier al 12 jaar ... Het blijft een geweldige plek... ondanks de negativiteit over Turkije toch weer gegaan en absoluut geen spijt van gehad... hoop dat er veel meer vakantiegangers deze beslissing nemen. Verwacht van van dit resort geen super de luxe kamer wanneer je standaard boekt... de huisjes zijn wat ouder en kunnen hier en daar wel wat onderhoud gebruiken.... echter dit alles wordt goed gemaakt door de gezellige laagbouw en goed onderhouden tuinen en het personeel wat je dagelijks in de watten legt... Seref overdag bij het italiaans restaurant en in de avond in de chinees garden is echt een gastheer we kennen hem al jaren hij zorgt dat je niets te kort komt... bij de adult beach-bar dit jaar een nieuw meisje Hamide super aardig en ze weet precies hoe het moet... wat dit jaar een minpunt was en wat niet kan anno 2017 is de slechte WIFI die was andere jaren veel beter. Maar dit weegt niet af tegen alle pluspunten en gezelligheid die in Voyage Torba heerst.
Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel

Tani55, 11-6-2017

Wij waren met allemaal volwassenen, fijn adult only zwemgedeelte. Alle restaurants top kwaliteit eten. Heel vriendelijk personeel.

Wederom voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Voyage Torba***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Torba scoort een 8.75 uit 10 op basis van 1459 reviews.