Hotel Samara *****

Samara

48 tips over Samara

ByteC, 29-4-2016
Wil je een goed massage? Bij het Hotel zit een Spa. Vraag naar Mami = Mohamed. Erg goede masseur. Waar voor je geld.
Mabel Kroon, 16-5-2015

1. Naast Samara zijn ze bezig met de bouw van een nieuw resort. Ik zou bij een volgende boeking zeker even checken of er gebouwd wordt. Tijdens ons verblijf was dit niet zo, maar dit kan natuurlijk zo veranderen. Het kan niet anders dan dat dit overlast zal geven.

2.Omgeving niet super bijzonder. Bodrum en Torba zeker de moeite waard. Ik vind zelf Turkijke zuidelijker (Kas en Fethiye) mooier.

Anita, 22-4-2015
Neem eens verschillende dolmussen aan de hand van waar ze naar toe gaan, dan kom je op leuke plekken.

marcel, 12-4-2015
kamers vanaf 506 tot en met 511 zijn kamers zeer dicht bij het kleine strand.Wij hadden kamer 510 dat zeer nestjes onderhouden werd. Is wel een kamer met een tussendeur maar deze was op slot.
Must Jan, 23-10-2014
-Neem iets tegen muggen mee(op de kamer)
CJ Schellekens, 29-9-2014
met dolmus het schiereiland Bodrum doorkruisen

Jonas Vandevelde, 25-9-2014
Wij hadden de trips, halve dag safari/halve dag boottocht en de dagreis naar Turgutreis en het delen van het schiereiland gedaan en deze zijn ons zeer bevallen. In Turgutreis bezoek je een super grote markt.
Justine, 8-9-2014
Berg je spullen heel goed!
Hans, 7-7-2014
Je kan naar Bodrum en van daaruit naar Kos met de catamaran.ook is het leuk om op zaterdag naar Tugutreis te gaan voor de markt en dit is met de dolmus prima te doen
ELPERSARTHUR, 1-7-2014
Ligt op een kwartier rijden met dolmus naar bodrum stad voor 1.5€/pers.